Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De slimste mens 2022-2023

de-slimste-mens-1275x717.jpg


Een nieuw seizoen van de Slimste Mens is vandaag weer van start gegaan, een topic om de uitzendingen te bespreken.


Saga schreef op 28-12-2022 om 11:13:

viel me gisteren tegen dat ze in het finalespel beide niets wisten over de Inuit.

Ik vroeg me af of dat niet kwam omdat ze het woord hoorden ipv zagen. Dat zou mij wel kunnen gebeuren in ieder geval.

Ik vond Milou apart, maar ze bracht ook wel leven in de brouwerij. Ik vond het wel grappig hoe ze zat te juichen als ze iets goed had. 

De aflevering van gisteren heb ik nog niet gezien, ik loop telkens een dag achter.

Rondstruiner schreef op 29-12-2022 om 07:35:

[..]

Ik vond Milou apart, maar ze bracht ook wel leven in de brouwerij. Ik vond het wel grappig hoe ze zat te juichen als ze iets goed had.

Ik dacht dat ze dat deed om haar feministische ongeschoren oksels te laten zien.


Saila schreef op 29-12-2022 om 11:08:

[..]

Ik dacht dat ze dat deed om haar feministische ongeschoren oksels te laten zien.


Nou dat, inclusief parelende zweetdruppels

Saila schreef op 29-12-2022 om 11:08:

[..]

Ik dacht dat ze dat deed om haar feministische ongeschoren oksels te laten zien.


Hahahaha precies wat ik ook dacht. Ik vond het een aanstellerig typje.

Dolfje schreef op 28-12-2022 om 18:49:

[..]

Ik heb nu net pas gekeken maar inderdaad, blij dat ze eruit is met haar crocs.


Ik vond haar wel apart. Beetje gek, maar ook wel lief op haar manier. Milou deed me een beetje denken aan Emma Wortelboer.

ps. Croc's vind ik duizend maal mooier dan stilettohakken.

763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.8



images?q=tbn:ANd9GcQS9VupEXCD4GWd3j4nZlB_VK9NaI0Kyq-Kig&usqp=CAU



Fleurtje_5 schreef op 29-12-2022 om 11:26:

[..]


Ik vond haar wel apart. Beetje gek, maar ook wel lief op haar manier. Milou deed me een beetje denken aan Emma Wortelboer.

Mij ook maar Emma vind ik authentieker.

Herfstappeltaart schreef op 29-12-2022 om 11:27:

[..]

Mij ook maar Emma vind ik authentieker.


Klopt, maar Emma vond ik in het begin een schreeuwerige aansteller. Pas toen ze deelnam aan de Slimste vond ik haar reuze meevallen.

Mátyás is niet verkeerd om naar te kijken zeg  

Lief, hoe Maarten over Sis vertelde 

En blij dat Marlou eruit is! Chopin, acteur 

Zou ze niet Sean Penn hebben verstaan? Dat zou het wel verklaren.

Magnoliatakje schreef op 29-12-2022 om 22:08:

Zou ze niet Sean Penn hebben verstaan? Dat zou het wel verklaren.

Dat zou natuurlijk zomaar kunnen. Philip staat niet bekend om z'n goede uitspraak. 

Maar goed, ik vond het weer erg tegenvallen vanavond. De algemene kennis van de kandidaten in ieder geval. 

MidasWolf

MidasWolf

30-12-2022 om 10:04 Topicstarter

Cookielover schreef op 29-12-2022 om 21:20:

Mátyás is niet verkeerd om naar te kijken zeg

Lief, hoe Maarten over Sis vertelde

En blij dat Marlou eruit is! Chopin, acteur

Dat was zeker Lief hoe Maarten dat deed.

MidasWolf

MidasWolf

30-12-2022 om 10:48 Topicstarter

Saga schreef op 30-12-2022 om 00:26:

[..]

Dat zou natuurlijk zomaar kunnen. Philip staat niet bekend om z'n goede uitspraak.

Maar goed, ik vond het weer erg tegenvallen vanavond. De algemene kennis van de kandidaten in ieder geval.

Ik vind dat Anniek het goed doet, zij was terecht de slimste van de dag. Vandaag had ze het inderdaad vrij makkelijk. Op deze manier komt zij wel in de finale week terecht.

Het viel mij nu trouwens op dat Anniek niet voor haar zelf klapte, ik heb het idee dat ze dat wat ongemakkelijk vind. Misschien waren er eerder ook kandidaten die dat niet deden, maar bij haar viel het mij nu op.

MidasWolf schreef op 30-12-2022 om 10:48:

[..]

Ik vind dat Anniek het goed doet, zij was terecht de slimste van de dag. Vandaag had ze het inderdaad vrij makkelijk. Op deze manier komt zij wel in de finale week terecht.

Het viel mij nu trouwens op dat Anniek niet voor haar zelf klapte, ik heb het idee dat ze dat wat ongemakkelijk vind. Misschien waren er eerder ook kandidaten die dat niet deden, maar bij haar viel het mij nu op.

Klopt, viel mij ook al op. En ik vind haar inderdaad nog wel prima in het spel. Maar zij is tot nu toe de enige. 

MidasWolf schreef op 30-12-2022 om 10:48:

[..]

Ik vind dat Anniek het goed doet, zij was terecht de slimste van de dag. Vandaag had ze het inderdaad vrij makkelijk. Op deze manier komt zij wel in de finale week terecht.

Het viel mij nu trouwens op dat Anniek niet voor haar zelf klapte, ik heb het idee dat ze dat wat ongemakkelijk vind. Misschien waren er eerder ook kandidaten die dat niet deden, maar bij haar viel het mij nu op.


Ben ik met je eens. Ik vond Anniek eigenlijk ook de slimste van de dag toen Marlou onverwachts de Slimste van de dag werd. Marlou vond ik een leuke kandidate maar ze wist echt veel niet. Zelfs simpele vragen.

Mátyás en Yeliz zijn duidelijk te jong om te weten wat watergruwel is 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.