Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De slimste mens 2022-2023

de-slimste-mens-1275x717.jpg


Een nieuw seizoen van de Slimste Mens is vandaag weer van start gegaan, een topic om de uitzendingen te bespreken.


MidasWolf

MidasWolf

02-01-2023 om 21:10 Topicstarter

Bij het collectief geheugen ging het goed gelijk op, Anniek won nipt.

O, wat jammer dit

MidasWolf

MidasWolf

02-01-2023 om 21:15 Topicstarter

Het verdiend de schoonheidsprijs niet wat  hij in het finale spel deed, iets tactisch  spelen met de tijd is prima. Dit lag er voor mij te dik bovenop.

MidasWolf

MidasWolf

02-01-2023 om 21:17 Topicstarter

Cookielover schreef op 02-01-2023 om 21:15:

O, wat jammer dit

Inderdaad, ik zag liever Yeliz doorgaan.

MidasWolf schreef op 02-01-2023 om 21:17:

[..]

Inderdaad, ik zag liever Yeliz doorgaan.

Ja! Leuke kandidate. 

MidasWolf schreef op 02-01-2023 om 21:15:

Het verdiend de schoonheidsprijs niet wat hij in het finale spel deed, iets tactisch spelen met de tijd is prima. Dit lag er voor mij te dik bovenop.

Ja? Ik had eerder het idee dat hij, omdat hij zoveel tijd had, echt moeite deed om nog wat feitjes over mosselen te bedenken (als bioloog). Op het laatst wachtte hij natuurlijk wel bewust tot hij onder de grens gezakt was.

Gewoon goed gespeeld en hij had ook zomaar nog een goed antwoord kunnen noemen.

Als hij had gepast, dan had hij er zo goed als zeker uitgelegen.

April2021 schreef op 03-01-2023 om 07:22:

Gewoon goed gespeeld en hij had ook zomaar nog een goed antwoord kunnen noemen.

Als hij had gepast, dan had hij er zo goed als zeker uitgelegen.

Vind ik ook. Daarnaast zou ik het zelf ook hebben gedaan, anders lig je er gewoon uit. 


Yeliz had een prachtige puntenscore na de eerste ronde. Jammer dat Yeliz zoveel punten verloor door niet te passen. En jammer dat ze naar huis is, ze was goed, wist best veel.

Mátyás heeft het spel slim gespeeld, want hij had maar één goed antwoord nodig en als hij zou passen zou hij af zijn. Hij weet als bioloog veel, maar hij wist best veel simpele vragen niet.

MidasWolf

MidasWolf

03-01-2023 om 20:21 Topicstarter

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5356885/de-slimste-mens-matyas-bittenbinder
Zo ver als sommigen het vinden gaan dat vind ik niet, zijn manier van tijdrekken was meer mensen opgevallen. 

MidasWolf schreef op 03-01-2023 om 20:21:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5356885/de-slimste-mens-matyas-bittenbinder
Zo ver als sommigen het vinden gaan dat vind ik niet, zijn manier van tijdrekken was meer mensen opgevallen.

Maar dit gebeurt toch al jaren door diverse mensen. Ik snap niet zo goed waarom er nu opeens zo’n ophef over is.

Schemerlampje schreef op 03-01-2023 om 21:03:

[..]

Maar dit gebeurt toch al jaren door diverse mensen. Ik snap niet zo goed waarom er nu opeens zo’n ophef over is.

Het is gewoon onderdeel van het spel. Maar elke keer zijn er allemaal mensen die er over vallen. Ik snap er ook niks van.

Sarah praat echt vervelend langzaam en monotoon maar op zich best goede score.

Elizabeth de moeder van William? 😳

April2021 schreef op 03-01-2023 om 21:07:

Sarah praat echt vervelend langzaam en monotoon maar op zich best goede score.

Dochter zit aan tafel met haar rug naar de tv en riep net: ‘Djiezus, mam, heeft daar iemand zitten blowen ofzo?’

😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.