Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De slimste mens 2022-2023

de-slimste-mens-1275x717.jpg


Een nieuw seizoen van de Slimste Mens is vandaag weer van start gegaan, een topic om de uitzendingen te bespreken.


Meindert zo.n echt nuchtere Noorderling .
Ik vind Aimee wel meevallen al brachten ze er geen van allen veel van terecht iets wat ik mij dan bij Meindert wel voor kon stellen.zijn moeder maakte bija n doodsmak erg sneu .Maar zoals ik het las werden die bejaarde mensen naar boven gestuurd in een donkere zaal  zijn vader zoekt steun door tegen n gordijn te leunen .sls het niet zo triest was zou het iets zijn voor n slapstick .
Heb vroeger ook n keer iemand zo,n doodsmak zien maken in n horeca gelegenheid inde feestzaal 
Hij liep op aanelkaar geschoven tafels om slingers op te hangen .was ereen tafel tussenweg gehaald wel n kleed er over heen gedrapeerd .
Die man had flink zijn benen kapot wat ook niet echt  fijn was .
Zo kun je raar terecht komen,
Maar Meindert is er uit en ik heb nog niet echt een favoriet.

Soraya zou ik normaal irritant vinden denk ik maar ik vind haar wel leuk! Enthousiast en weet best veel.

Dat van die regio's was beschamend natuurlijk. En helemaal voor de andere twee die ze gewoon lukraak hadden kunnen opnoemen zonder enige topografische kennis.

Vond ze geen van drie erg slim vanavond.
Gelukkig heeft Dwight gewonnen .

Ik geef het op, het niveau is bedroevend. Of het nu gaat over politiek, geschiedenis, aardrijkskunde, ze hebben geen idee. Ik ga er mijn tijd niet meer mee verdoen,

MrsMary schreef op 22-08-2023 om 18:38:

Ik geef het op, het niveau is bedroevend. Of het nu gaat over politiek, geschiedenis, aardrijkskunde, ze hebben geen idee. Ik ga er mijn tijd niet meer mee verdoen,

     Ik heb ze gewoon uit zitten lachen vanavond niet dat  ik het zelf zo      
  goed weet maar in ieder geval meer dan ze vanavond  lieten zien 

    Ik heb eerder wel eens gedacht hoe weten ze dat toch allemaal.maar nu denk ik hoe  bestaat het dat ze  dat niet weten .

Ik lig wat achter met bijkijken, maar de vetgedrukte kandidaten heb ik dit seizoen al gezien.

  • Aimée Kiene - chef Volkskrant Magazine
  • Arco Gnocchi - podcastmaker
  • Duco Bauwens - presentator
  • Dwight van van de Vijver - presentator
  • Elodie Verweij - politiek duider
  • Eveline Stallaart - seksuoloog, bekend van Married at first sight
  • Femke Wiersma - BBB-beleidsmedewerker
  • Froukje - zangeres
  • Gemma Venhuizen - columnist NRC
  • Ghislaine Plag - radiopresentator
  • Hidde de Brabander - patissier
  • Henk Schiffmacher- Tatoeerder
  • Iris Rulkens - cabaretier en YouTuber
  • Isabelle Kafando - cabaretier
  • Jeroom - cartoonist en jurylid De slimste mens ter wereld (België)
  • Jörgen Tjon A Fong - directeur Kleine Komedie
  • Kees Kwakman - voetbalanalist
  • Leon Mazairac - Michelinster chef-kok en BinnensteBuiten-expert
  • Meindert Talma - singer-songwriter
  • Merel Pauw - actrice en rapper
  • Nandi van Beurden - musicalactrice
  • Ranomi Kromowidjodo- Olympisch Zwemster
  • Renee Kapitein - schrijfster
  • Sanne van Dongen - presentator
  • Soraya Riem - TikTokker
  • Stefan Hendrikx - cabaretier
  • Sven Figee - muzikant
  • Tom Klein - Journalist



Kan die vrouw niet normaal zitten

Zat me er stiekem ook aan te ergeren. 

misschien is ze klein. Ik doe dat als ik niet goed met mijn voeten bij de grond kom, maar dan wel meestal in prive setting, niet op TV.

Ik vond Nandi in het begin zo irritant maar Renee nog veel erger. Eindelijk is ze eruit!

Fijn dat Tom door is.

April2021 schreef op 07-09-2023 om 21:15:

Ik vond Nandi in het begin zo irritant maar Renee nog veel erger. Eindelijk is ze eruit!


Maar Renee heeft wel tien afleveringen mee gedaan. Voor mij is zij ook al een beetje winnaar.

Ik vond het deze keer allemaal hele leuke deelnemers. Behalve: Merel 'Elmer' Pauw, die vond ik erg flauw. Cabaretier Stefan vond ik saai. En Froukje vond ik soms arrogant overkomen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.