Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

De slimste mens 2022-2023

de-slimste-mens-1275x717.jpg


Een nieuw seizoen van de Slimste Mens is vandaag weer van start gegaan, een topic om de uitzendingen te bespreken.


Poezel_en_Wip schreef op 26-12-2022 om 22:41:

[..]

Ik vind Maarten van Rossem leuk .

Ik ook. Ik heb thuis een jongere versie, haha. Hoewel ik Maarten soms wel een karikatuur van zichzelf vind worden. 

Leuk dat Anniek door is. 

Dolfje schreef op 26-12-2022 om 22:09:

Ik heb ook gekeken..
Ze hadden het over nieuw decor maar ons viel het niet op..

Mijn man vroeg ook meteen: "wat is er nieuw aan het decor dan?" Ik zag het ook niet.

watertoren schreef op 26-12-2022 om 22:15:

Ik kijk dus alweer niet. Maarten van Rossum is de meest vreselijke en afschuwelijke persoon deze aarde. BAH bah en nog eens bah.

Correctie: Jij vindt Maarten vreselijk en afschuwelijk. Mening, geen feit.

LydiaDietz schreef op 26-12-2022 om 23:53:

[..]

Ik ook. Ik heb thuis een jongere versie, haha. Hoewel ik Maarten soms wel een karikatuur van zichzelf vind worden.

Leuk dat Anniek door is.

Dit inderdaad. Ik vind hem ook leuk maar zijn gedrag is ook een beetje een trucje geworden.

MidasWolf

MidasWolf

27-12-2022 om 10:31 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 27-12-2022 om 07:55:

[..]

Dit inderdaad. Ik vind hem ook leuk maar zijn gedrag is ook een beetje een trucje geworden.

Die manieren/trucjes  zie je wel bij meer BN ers vind ik, zoals Chantal Janzen en Martien meiland. In de basis zullen zij leuke mensen zijn, maar hun manier van doen vinden mensen leuk, dus word daar meer nadruk op gelegd. 

MidasWolf

MidasWolf

27-12-2022 om 10:32 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 27-12-2022 om 07:52:

[..]

Mijn man vroeg ook meteen: "wat is er nieuw aan het decor dan?" Ik zag het ook niet.

Of zullen ze het kerstboompje op de leuning van Maarten bedoelen 

logo op vloer en beker is nieuw. #vieldatfftegen 😁

LydiaDietz schreef op 26-12-2022 om 23:53:

[..]

Ik ook. Ik heb thuis een jongere versie, haha. Hoewel ik Maarten soms wel een karikatuur van zichzelf vind worden.

Leuk dat Anniek door is.

Ook hier een jonge Maarten die het altijd erg leuk vindt als "grote Maarten" op tv is 😁

Ik vond het ook tegenvallen dat Ron er zo snel uit lag. Jammer want lijkt me een sympathieke man.

Ik vind het leuk om te kijken. Dit seizoen doet er iemand mee die ik ook persoonlijk ken, dus dat vind ik extra leuk.

Leuk, weer een Slimste-Mens-topic. Ik wist niet dat ze gisteren alweer zijn begonnen. Genieten.

MidasWolf

MidasWolf

27-12-2022 om 21:16 Topicstarter

Milou er uit vind ik terecht. 
Franeker, dat is een sporter 

MidasWolf

MidasWolf

27-12-2022 om 21:17 Topicstarter

Het stukje verandering heb ik nu ook gezien, niet heel veel verschil. Een logo op de vloer en op de mok van Maarten.

Wat was zij irritant zeg. Ik hoop dat Anniek ver komt. Leuke vrouw. Mooi apart gezicht heeft ze. 

MidasWolf schreef op 27-12-2022 om 21:16:

Milou er uit vind ik terecht.
Franeker, dat is een sporter

😂

letterkoekje schreef op 26-12-2022 om 21:07:

Ik ben verslaafd aan het spelletje van DSMTW dat je op je mobiel kan spelen en een miniversie is van het echte programma. Kunnen jullie dat in Nederland ook spelen?
Indien ja, een echte aanrader. Gratis en hanteerbaar wat betreft reclame.

Wij hebben wel een de slimste mens app waarmee je tegen anderen kunt spelen. Ik vind dat altijd wel leuk, heb nu 4 spelletjes lopen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.