Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ben Ana het einde van de ontwortelden van Catharina Bardon (Dank je Roque) . Hierna ga ik verderben in het tweede deel: de amerikaanse, en heb het derbe deel ook al gedownload: de terugkeer.

Ik ga nu beginnen aan Schaduw van de Lahr, van Inge de Vries

Een thriller van Anne Holt, een Noorse schrijfster. Ik geloof niet dat ik eerder iets van haar gelezen heb, maar het bevalt prima!

522x840.jpg

Loulou39 schreef op 20-04-2025 om 22:58:

[..]

En ik vind ze persoonlijk allemaal even goed😁. Ik wacht nu zelf tot deel 11 van Gina Harte goedkoper wordt of bij Kobo plus komt 🤞🏼

Net deel 3 uit.  Nu bijna klaar met brandoffer maar ik denk toch dat ik al gelezen heb. Suf he🫣

Nikki1973 schreef op 21-04-2025 om 19:17:

[..]

Net deel 3 uit. Nu bijna klaar met brandoffer maar ik denk toch dat ik al gelezen heb. Suf he🫣

Hahaha, nee hoor helemaal niet suf! Ik twijfel ook vaak, maar haar boeken heb ik toevallig allemaal gekocht (voordat ze op Kobo Plus kwamen), dus ik kan nakijken of ik ze gelezen heb.

Wat ik ook vaak heb, is dat ik uitgebreid ga onderzoeken welke boeken er nieuw uitgekomen zijn en waar ze over gaan. En daarna weet ik dus ook niet meer of ik het boek echt gelezen heb, of dat ik er alleen maar over gelezen heb 😁.

ik las vandaag Een ongewoon huwelijk van Tayari Jones. Soms een beetje over de top, maar heb het in een ruk uitgelezen en regelmatig een traan weggeveegd.

Loulou39 schreef op 21-04-2025 om 19:26:

[..]

Hahaha, nee hoor helemaal niet suf! Ik twijfel ook vaak, maar haar boeken heb ik toevallig allemaal gekocht (voordat ze op Kobo Plus kwamen), dus ik kan nakijken of ik ze gelezen heb.

Wat ik ook vaak heb, is dat ik uitgebreid ga onderzoeken welke boeken er nieuw uitgekomen zijn en waar ze over gaan. En daarna weet ik dus ook niet meer of ik het boek echt gelezen heb, of dat ik er alleen maar over gelezen heb 😁.

dat laatste herken ik van films 🤣. Dat we een trailer één of meerdere keren gezien hebben en dan niet meer weten of we de film nu wel gezien hebben.

Wat ik vooral gek vond dat ik er pas bij de laatste bladzijden dacht: hé dit heb ik al gelezen… ik ga wel de andere boeken van M.W. Craven bij de bieb halen maar geen idee of/ hoeveel ik er al gelezen heb.

Ted68 schreef op 21-04-2025 om 15:24:

Ben Ana het einde van de ontwortelden van Catharina Bardon (Dank je Roque) . Hierna ga ik verderben in het tweede deel: de amerikaanse, en heb het derbe deel ook al gedownload: de terugkeer.

peace-out-peace-sign.gif

Nadat ik ACTAR van S.J. Maas opnieuw heb gelezen, ben ik nu begonnen aan Remarkably bright creatures van Shelby van Pelt. Al eerder genoemd in dit topic. Ik ben op de helft. Ik vind het een aanrader!

Ik ben begonnen in het offer van Henrik Fexeus. Veelbelovend! Hij schreef al een trilogie met Camilla Lackberg, die is ook erg goed. 

Lena55 schreef op 22-04-2025 om 21:47:

Nadat ik ACTAR van S.J. Maas opnieuw heb gelezen, ben ik nu begonnen aan Remarkably bright creatures van Shelby van Pelt. Al eerder genoemd in dit topic. Ik ben op de helft. Ik vind het een aanrader!

Oei, die heb ik ook, nu was ik geïnspireerd door jou om hem te lezen maar ik heb hem uitgeleend.

Nu lees ik De redding van Judith Koelemeijer. Die had iemand hier ook gepost dacht ik.

Fiorah schreef op 23-04-2025 om 12:41:

[..]

Oei, die heb ik ook, nu was ik geïnspireerd door jou om hem te lezen maar ik heb hem uitgeleend.

Nu lees ik De redding van Judith Koelemeijer. Die had iemand hier ook gepost dacht ik.

Heb je nog iets leuks in het verschiet!

Ik lees ‘Tussenjaren’ van Yannick M. Dangre

Ik lees het tweede deel van de zeven wateren trilogie. Het eerste deel heb ik net uit. Ik ben er via een tip in dit topic aan begonnen en vind het prachtig. Heerlijk boek!! 

Ik ben begonnen met Mijn Zeven Vaders. Begint goed!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.