Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-08-2021 om 00:15

Muzieknootje64 schreef op 13-08-2021 om 00:07:

[..]

Precies; maar uiterlijkheden horen nu eenmaal bij het leven en al helemaal in de liefde.

Wat dat betreft zou het hypocriet zijn dat wij als dames gaan doen alsof wij mannen ook niet beoordelen op hun uiterlijk. Dat doet iedereen in eerste instantie.

Pas daarna ga je kijken of iemands persoonlijkheid ook bij je past.

Het oog wilt ook wat en dat is nu precies waarom ik van mening ben dat het niets zal worden tussen Vincent en Monique. Hij vind haar enorm aardig; ( en dat is ze ook), maar niet aantrekkelijk. ( fysiek gezien).

....

Hypocriet als je op uiterlijk beoordeelt? Dat is wat anders dan uitschelden hoor. Wordt knap vervelend dat je woorden verdraait. Kun je wellicht even naar je eerdere post kijken om te zien waar het om ging? 

Ja, tractor banden zeiden wij altijd als onze Labradors weer eens zo'n sluipscheet hadden gelaten.

Hen74 schreef op 12-08-2021 om 23:36:

[..]

Zou kunnen ja.

Al heb ik het gemist blijkbaar dat Vincent gezegd zou hebben dat hij met Sophie goede gesprekken had gehad. (Waar waren Marcella en Monique intussen?)

Ik heb geen idee. Misschien zaten Monique en Marcella ondertussen gezellig met elkaar te kletsen terwijl Sofie met Vincent in gesprek was.

Maar hij meldde dat tijdens die autorit naar die Sup plaats.

Hen74 schreef op 13-08-2021 om 00:15:

[..]

Hypocriet als je op uiterlijk beoordeelt? Dat is wat anders dan uitschelden hoor. Wordt knap vervelend dat je woorden verdraait. Kun je wellicht even naar je eerdere post kijken om te zien waar het om ging?

pffff; volgens mij blijft bij jou de plaat een beetje hangen en val je in herhalingen en heb ik het hier over iets heel anders.

Beetje lange tenen? of hoog sensitive.

Beerlover schreef op 13-08-2021 om 00:16:

Ja, tractor banden zeiden wij altijd als onze Labradors weer eens zo'n sluipscheet hadden gelaten.

Ja onze Zwitserse witte herder en teckel kunnen er soms ook wat van.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

13-08-2021 om 00:26

Muzieknootje64 schreef op 13-08-2021 om 00:24:

[..]

pffff; volgens mij blijft bij jou de plaat een beetje hangen en val je in herhalingen en heb ik het hier over iets heel anders.

Beetje lange tenen? of hoog sensitive.

Nee, eerder blijft ie bij jou hangen door maar door te gaan over uiterlijk en dat je daar best iets over mag zeggen. Tja, dan krijg je reactie. 

Je hebt het inderdaad over iets anders. Maar haakte wel in op een post van iemand die daar wel naar refereerde.

Hen74 schreef op 13-08-2021 om 00:26:

[..]

Nee, eerder blijft ie bij jou hangen door maar door te gaan over uiterlijk en dat je daar best iets over mag zeggen. Tja, dan krijg je reactie.

Je hebt het inderdaad over iets anders. Maar haakte wel in op een post van iemand die daar wel naar refereerde.

Daar is het een forum voor en staat het mij vrij te reageren op wie ik wil. Ik verdraai  helemaal niets. 

Maar ik was het met haar eens waarbij ik benadrukte dat ook wij als vrouwen mannen net zo goed in eerste instantie ook beoordelen op fysieke aantrekkingskracht.

Je loopt in een kroeg ook niet op een man af die je niet ziet zitten.

Vincent werd door een hoop dames hier meteen minder aardig bevonden omdat hij een meisje naar huis stuurde die wij allemaal heel aardig vinden, maar blijkbaar hijzelf toch minder aantrekkelijk vond.

Die nieuwe man bij Roxanne had een origineel cadeau meegebracht.
Ik had nog nooit Oudhollandse klompen met hakken gezien en vond deze erg grappig.

Maar ik zag niet de spark die we wel allemaal kunnen zien als ze samen met Mitch is.
En na haar reactie voor de camera dat hij typische een salesman was met grote verhalen; ( op manieren die voor haar al bekend waren) vermoed ik niet dat dit een blijvertje zal zijn.

Ben benieuwd hoelang hij mag blijven.

Beerlover schreef op 12-08-2021 om 22:35:

Maar goed dat Debbie niet zag dat hij met zijn poten op tafel zat.

BTW: dat verschrikkelijke drukke behang in iedere kamer! Ik zou gillend wegrennen.

Die woonkeuken bij Bert vind ik super gezellig, ik zou alleen die deuren een mooi likje verf geven.

Eens, zo gezellig ik het qua interieur bij Bert vind, zo ongezellig vind ik het bij Debbie

ja Sophie weet zich te showen en laat dit ook merken, terwijl Monique een totaal ander type is. Sophie heeft een sexy lichaam en dat ziet Vincent ook wel. En mannen en uiterlijk, dat is toch vaak wat als eerste gezien wordt. Daarna komt innerlijk pas.

Millie91 schreef op 12-08-2021 om 23:12:

Als mijn kind in het ziekenhuis zou worden opgenomen, zou ik linea recta naar huis racen. Ongeacht wat er uit de scans komt. Hoe oud zou Gwens dochter zijn? Ik vond dit echt heel apart.

Dat vraag ik mij ook af, is ze 16 of 26? Dat maakt ook een wezenlijk verschil 

GroenTuintje schreef op 13-08-2021 om 01:13:

ja Sophie weet zich te showen en laat dit ook merken, terwijl Monique een totaal ander type is. Sophie heeft een sexy lichaam en dat ziet Vincent ook wel. En mannen en uiterlijk, dat is toch vaak wat als eerste gezien wordt. Daarna komt innerlijk pas.

Daar ben ik het als ouder van twee volwassen zonen wel mee eens. 

En Sophie is daar veel behendiger in dan Monique. Monique is het no nonsens- type: What you see is wat you get en volgt haar gevoel.

Zij is ook echt speciaal voor Vincent gekomen. 

Maar of Vincent dat nu echt ziet??? Liefde is een raar iets en kun je niet afdwingen.

Sophia_! schreef op 12-08-2021 om 23:11:

[..]

Nou, dat zijn uiterlijkheden waar ze zelf wat aan kan doen, dat vind ik wel anders.

Ik denk ook: trek eens wat leuks aan en laat je haar eens los ofzo. Maar aan de andere kant gaan ze alleen maar klussen en sportieve dingen doen, dan is je haar in een knotje wel weer makkelijk.

Aan je haar kun je héél veel doen  Monique heeft eerder haar haren los gedragen, stond haar goed. Maar ik vind het knotje ook leuk. Ze kleedt zich volgens mij graag sportief en zonder poeha. Het lijkt me geen jurkjes-type. 
Het vertrek van Marcella zag ik ook niet aankomen. Een ingreep vanuit de regie om misschien nog een catfight te krijgen? 
Ik zou weleens willen meedraaien daar, om de manipulaties te zien.  

De stad Salerno ziet er fantastisch uit en ik denk dat er zeker meer Nederlanders nieuwsgierig geworden zijn om de laars van Italië te bezoeken.

De aflevering vanavond bij Debbie was weer bijzonder.
Ik kreeg bijna het gevoel dat ze geïnformeerd was over alle voornamelijk negatieve berichten die er over haar op het internet rondgaan.
Dit ervoer ik ook bij Bert die vanavond ook ineens wat aardiger probeert over te komen.

Waarbij het hem wel lukte iets meer gevoelens te tonen;( empathie), lukte het Debbie helaas maar kortstondig en verviel ze na dat on camera kunstmatige kerkbezoekje weer snel in haar oude patroontje: Met een hooghartige houding de laatste 2 mannen afbranden zonder zichzelf eens kritisch een spiegel voor te houden.

Je kunt onmogelijk iemand beschuldigen van niet dieper te graven/doorvragen als je zelf de deur hermetisch gesloten houd en op alle pogingen kattig en bot reageert of alle vragen beantwoord met een wedervraag.

Het gesprek met Pascal  was dan ook eenzijdig en is luisteren ook zeker niet haar beste kwaliteit. 
Daarom gaf hij later voor de camera aan blij te zijn eindelijk groen licht ; ( toestemming) te hebben gekregen om wat dieper te mogen graven en was dat naar mijn gevoel hetgeen wat hij oprecht van plan was te gaan doen.  

Dan is het wel zo faire dat je de dagen erna bekijkt of hij die stappen ook  daadwerkelijk onderneemt; maar blijkbaar heeft Debbie ook Pascal al afgeschreven.
Ik heb dan ook medelijden met Pascal omdat hij echt wel geduld heeft gehad en zijn gevoelens voor haar zijn gegroeid.

De wijnproeverij met Chris was een pijnlijke aanfluiting. Na zijn eerlijke openbaring het eerder toch niet aangedurfd te hebben in het buitenland iets op te gaan starten werd hij  door Debbie daarna on camera meteen af geserveerd; en publiekelijk ongeschikt bevonden omdat zij dat wel gedaan heeft.

Net alsof je tegen een muur bent aangereden. Ik zou ook dichtklappen.

Hopelijk heeft de regie  voor haar ook nog een kandidaat op de plank liggen  want anders zie ik het somber in voor Debbie. 

Ik vermoed inderdaad dat de regie zaken manipuleert; en vooral knipt en plakt om zaken wat spannender te laten lijken. 
Maar ik kan me niet voorstellen dat zij gaan bepalen wie er wel of niet mag blijven. Dat zou wel heel erg ver gaan.
Maar ik ben wel benieuwd wat voor zaken er na dit programma aan het licht komen die wij als kijker niet hebben gezien.

Niet erg clever; want dan wordt het uiteindelijk steeds lastiger om kandidaten te vinden voor dit soort programma's.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.