Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dandy schreef op 12-08-2021 om 23:14:

[..]

Ik heb geen vonk gezien tussen die twee. Ben ook enigszins verbaasd hoe teleurgesteld Marcella was. Zou ze zelf geloofd hebben dat er wel iets opbloeide?

Dit idd. Ik zag niks opbloeien. Marcella was meer een leuke vriendin bij het setje Monique en Vincent. Sophie is er pas net, daar kun je mss nog niks uitsluiten. Kan me voorstellen dat de redactie daar wel wat op gestuurd heeft. Maar dan meer als 'je wil Sophie al na 2 dagen naar huis sturen, maar verwacht je in alle redelijkheid dat er nog iets gaat opbloeien met Marcella? Is het dan niet eerlijker om haar weg te sturen en Sophie nog een paar dagen aan te kijken'.

Hen74 schreef op 12-08-2021 om 23:16:

[..]

Mogelijk stonden haar verbazing en tranen los van wat ze wel of niet voelde voor Vincent. Denk dat het meer is dat ze 'eruit ligt'. En dat dan in combinatie van niet aan zien komen.

Ja dat moet het wel zijn. Hij deed het ook niet heel tactvol en invoelend.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-08-2021 om 23:21

Meesje schreef op 12-08-2021 om 23:18:

[..]

Dit idd. Ik zag niks opbloeien. Marcella was meer een leuke vriendin bij het setje Monique en Vincent. Sophie is er pas net, daar kun je mss nog niks uitsluiten. Kan me voorstellen dat de redactie daar wel wat op gestuurd heeft. Maar dan meer als 'je wil Sophie al na 2 dagen naar huis sturen, maar verwacht je in alle redelijkheid dat er nog iets gaat opbloeien met Marcella? Is het dan niet eerlijker om haar weg te sturen en Sophie nog een paar dagen aan te kijken'.

Ja, zou goed kunnen.

Er wordt volop gestuurd lijkt wel, maar dan vooral achter de schermen.  Zou mooi zijn als ze wat verdiepende gesprekken zouden aangaan met de kandidaten voor de camera. En hen zelf die beslissing laten vormen. Dan zal zo'n Vincent er ook meer achterstaan denk ik.

Misschien een idee voor een nieuw TV-format: Jouw B&B, mijn B&B. Dan kan Caroline die lelijke grafitti bij Debs te lijf!

Knutselkei schreef op 12-08-2021 om 20:49:

Ja dat snap ik ook niet. Zeker nietna zijn commentaar op Sophie had ik verwacht dat ze wel zou gaan

Dat commentaar van Vincent over Sofie was na de allereerste korte wandeling op de allereerste dag waarop hij haar direct op de "vrouw" af vroeg wat zij in hem zag en waarom zij zichzelf voor hem had opgegeven.

Daarbij had hij haar antwoord: Dat zij zich in eerste instantie voor de grap en in een opwelling heeft opgegeven niet verwacht! ( in het bijzijn van de cameraploeg).

Hij wilde eigenlijk horen hoe geweldig zij hem vind en haar antwoord druiste tegen zijn mannelijke ego/trots in. Zijn revanche was toen maar door on camera te vermelden dat hij net haar de minste klik voelde.

In de liefde ga je normaal ook niet aan die ander meteen laten weten dat je deze leuk vind. Daar gaat normaliter toch een spel aan vooraf. Jagen en bejaagd worden!

Maar  de dag daarna meldde hij tijdens de autorit met Monique dat hij haar gedrag niet fijn vond tegenover Sofie en hemzelf en liet hij los dat hij met Sofie avonds toch goede inhoudelijke gesprekken had gevoerd.

Ik denk dat er een hoop is wat wij niet te zien krijgen. 

Het is niet voor niets dat Monique zich door Sofie bedreigd voelde en daarom niet leuk vond!

Ze had allang door dat Marcella geen partij voor haar was. 

Vrouwen zijn nu eenmaal niet aardig tegenover diegene waardoor zij zich bedreigd voelen.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-08-2021 om 23:36

Muzieknootje64 schreef op 12-08-2021 om 23:30:

[..]

Dat commentaar van Vincent over Sofie was na de allereerste korte wandeling op de allereerste dag waarop hij haar direct op de "vrouw" af vroeg wat zij in hem zag en waarom zij zichzelf voor hem had opgegeven.

Daarbij had hij haar antwoord: Dat zij zich in eerste instantie voor de grap en in een opwelling heeft opgegeven niet verwacht! ( in het bijzijn van de cameraploeg).

Hij wilde eigenlijk horen hoe geweldig zij hem vind en haar antwoord druiste tegen zijn mannelijke ego/trots in. Zijn revanche was toen maar door on camera te vermelden dat hij net haar de minste klik voelde.

In de liefde ga je normaal ook niet aan die ander meteen laten weten dat je deze leuk vind. Daar gaat normaliter toch een spel aan vooraf. Jagen en bejaagd worden!

Maar de dag daarna meldde hij tijdens de autorit met Monique dat hij haar gedrag niet fijn vond tegenover Sofie en hemzelf en liet hij los dat hij met Sofie avonds toch goede inhoudelijke gesprekken had gevoerd.

Ik denk dat er een hoop is wat wij niet te zien krijgen.

Het is niet voor niets dat Monique zich door Sofie bedreigd voelde en daarom niet leuk vond!

Ze had allang door dat Marcella geen partij voor haar was.

Vrouwen zijn nu eenmaal niet aardig tegenover diegene waardoor zij zich bedreigd voelen.

Zou kunnen ja.

Al heb ik het gemist blijkbaar dat Vincent gezegd zou hebben dat hij met Sophie goede gesprekken had gehad. (Waar waren Marcella en Monique intussen?) 

Het is al weer een tijdje geleden maar toen Caroline met Mark/c en Eric ging golfen, stelde ze zich voor bij de uitbater: “Ich bin die Caroline”. Op zich niet raar maar t klonk zo overdreven dat wij deze oneliner graag hier herhalen en in een deuk liggen. Net als de welbefaamde “Kazasantaaangeloo”.
Ik vind t een heerlijk programma, gescript of niet, kijkt lekker weg. Een van de weinige programma’s wat we met zn vieren kijken (jawel, de pubers blijven hier ook voor hangen )

Lavandula schreef op 12-08-2021 om 20:56:

Ik vroeg me al af of ze bij Bert gewoon eerder zouden stoppen, want die Gwen zie ik niet heel lang meer blijven. Maar ze hebben hun format maar gewoon omgegooid en sturen er een 5e vrouw naar toe. Wel benieuwd of de redactie die dan zelf heeft uitgekozen want de rest werd door de kandidaten of hun vrienden/familie gekozen.

ja het is natuurlijk niet leuk/ afwisselend genoeg voor het programma dat hij daar alleen nog zit met Gwen.

Het vertrek van Romana heeft de houding van Bert toch veranderd ( in positieve zin). Na een paar dagen alleen met Gwen heeft zij het toch voor elkaar gekregen toch een beetje door zijn muurtje heen te breken.

Ik vond zijn reactie dan ook superlief en begrijpend naar Gwen toe nadat ze slecht bericht kreeg over de ziekenhuisopname van haar dochter. 

Volgens het telefoontje van Art heeft die nieuwe dame zichzelf aangemeld en was de redactie daar van onder de indruk. 

Ik ben dan ook erg benieuwd. Vind het nu al een stoere dame dat ze dit durft na alles wat zich bij Bert heeft afgespeeld.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-08-2021 om 23:44

MonkeyTown schreef op 12-08-2021 om 23:40:

Het is al weer een tijdje geleden maar toen Caroline met Mark/c en Eric ging golfen, stelde ze zich voor bij de uitbater: “Ich bin die Caroline”. Op zich niet raar maar t klonk zo overdreven dat wij deze oneliner graag hier herhalen en in een deuk liggen. Net als de welbefaamde “Kazasantaaangeloo”.
Ik vind t een heerlijk programma, gescript of niet, kijkt lekker weg. Een van de weinige programma’s wat we met zn vieren kijken (jawel, de pubers blijven hier ook voor hangen )

Aah, wat gezellig en leuk zo samen!

Waarom heb ik het gevoel dat de 5de vrouw bij Bert een "oude bekende" is?

Muzieknootje64 schreef op 12-08-2021 om 23:43:

[..]

Vind het nu al een stoere dame dat ze dit durft na alles wat zich bij Bert heeft afgespeeld.

Dat weet ze allemaal niet natuurlijk, het programma is een paar maanden geleden opgenomen.

Die Bert blaming the dog for a fart. Is een ouwe truuk.

Meesje schreef op 12-08-2021 om 23:09:

Okee, ik weet dat gezeur over uiterlijkheden hier niet gewaardeerd wordt. Maar ik ga het lekker toch doen. Ik vind Monique ook een leuke meid. Maar soms zou ze wel meer mogen doen met haar uiterlijk. Een keer een ander kapsel dan die ultra strakke knot oid. Daarmee laat je toch ook zien dat je interesse hebt/je best wil doen. Eerlijk is eerlijk, het oog wil ook wat. En dan bedoel ik natuurlijk niet tijdens het klussen.

Precies; maar uiterlijkheden horen nu eenmaal bij het leven en al helemaal in de liefde.

Wat dat betreft zou het hypocriet zijn dat wij als dames gaan doen alsof wij mannen ook niet beoordelen op hun uiterlijk. Dat doet iedereen in eerste instantie!

Pas daarna ga je kijken of iemands persoonlijkheid ook bij je past.

Het oog wilt ook wat en dat is nu precies waarom ik van mening ben dat het niets zal worden tussen Vincent en Monique. Hij vind haar enorm aardig; ( en dat is ze ook), maar niet aantrekkelijk. ( fysiek gezien).

Ik denk zelfs dat Monique al snel in de friend zone is geplaatst maar omdat die tweede dame meteen naar huis is gegaan was dat even een wake-up call voor Vincent en moest hij het wel met haar doen. Ik vermoed zelfs dat als die andere dame wel was gebleven Monique allang al thuis was geweest omdat ik bij deze dame wel een bepaalde blik in het gezicht van Vincent zag.

Als je zoals Monique wat voller bent met een rond gezicht is het inderdaad niet slim om je haar in een strakke tante Sidonia- knot naar achteren te kammen.

En eerlijk is eerlijk ; Sofie kan een zweverig type zijn; maar ze ziet er fysiek wel beter uit dan Monique.

Brabeau schreef op 12-08-2021 om 23:45:

Waarom heb ik het gevoel dat de 5de vrouw bij Bert een "oude bekende" is?

Dat zou mij ook nog niet verbazen.

Als het een hele slanke dame met donker haar is en liefst uitziet als een jongere vrouw van begon 30 maakt ze wel kans. ( dat was hetgeen was Bert volgens zijn vrienden als voorkeurs-eisen had opgegeven) qua uiterlijk. 

Beerlover schreef op 12-08-2021 om 23:52:

Die Bert blaming the dog for a fart. Is een ouwe truuk.

hihihi, ja dat is zeker waar. Maar als honden eigenaar weet ik dat sommige honden toch behoorlijk kunnen "farten". 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.