Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021


Ik hou nu alles weer goed bij in mijn app (max 1000kcal). Alleen op maandag eet ik altijd pasta. Mijn zoontje (en ik ook) zijn daar dol op. Máár ik kom altijd aan de dag erna, wel een halve kilo. Ik schep echt teveel op, en ik neem me elke keer voor dit niet te doen. Maar ik kan het niet laten. Dus ik ga voortaan op maandag de pasta bolognese van het dieet nemen. Heb alleen werkelijk geen idee hoeveel kcal deze zijn, weet iemand dat?

Lovely89 schreef op 27-09-2022 om 14:11:

Ik hou nu alles weer goed bij in mijn app (max 1000kcal). Alleen op maandag eet ik altijd pasta. Mijn zoontje (en ik ook) zijn daar dol op. Máár ik kom altijd aan de dag erna, wel een halve kilo. Ik schep echt teveel op, en ik neem me elke keer voor dit niet te doen. Maar ik kan het niet laten. Dus ik ga voortaan op maandag de pasta bolognese van het dieet nemen. Heb alleen werkelijk geen idee hoeveel kcal deze zijn, weet iemand dat?

Volgens mij is elke maaltijd, Shake of reep rond de 200 kcal.

 Maar ik vond ze echt megasmerig dus 1 keer de verschillende geprobeerd maar ik bestel ze niet meer.  Dan liever pasta van courgette . 

Ik heb een heel slecht dieet-weekend gehad met vrijdag een feestje met veel bier en op zaterdag een festival met nog eens veel bier en festival eten en daardoor echt de hele zondag honger gehad en met niet in kunnen houden met eten. Ik raakte gewoon niet vol.

Morgen wegen en de komende week extra opletten want het moet eraf. Gelukkig heb ik nu even geen feestjes meer.

Oh wat jammer Dolfje! Ik snap het wel hoor, alsof je dan van jezelf ''even'' mag . 
Vanaf nu weer gewoon terug in het gareel dus!

Ik ben vanmorgen weer wezen wegen en dus de bolognese pasta gehaald. Ik maak de pasta wel met minder water, en met gehakt en macaroni groenten erbij. Maar ik zat er altijd goed vol van, dus het is het proberen waard! Nu schep ik 2x op (normale pasta, geen volkoren) dus zit zo aan de 600kcal volgens mij. Dus dit is even een probeersel om te kijken hoe dit dan gaat. Dan heb ik toch het idee ik gewoon weer mee eet vd pasta En ik was 0,8kg afgevallen volgens haar weegschaal op 2 weken tijd Dus best netjes! Weeg nu bij haar 54,3 en thuis 54,5kg. Bij de 54kg koop ik voor mezelf zo'n fancy weegschaal waar je ook vetpercentage kunt meten!

Net gaan wegen, 87,5 dus ondanks het slechte weekend toch nog 6 ons eraf.

Goedemorgen allemaal, ik ben vanochtend 106,1 (op eigen weegschaal, vanmiddag 17:45 wegen bij consulente) eindelijk weer van die 110 af, want ik had teveel gegeten vorige week
Succes Dolfje! En de rest, komt helemaal goed... maar ja, ik wil zelf dat het wat sneller gaat en dan raak ik weer gedemotiveerd

-,9 kg eraf in vergelijking met vorige week
dus in totaal nu precies 3 maand bezig en 16.2 kg kwijt

Eraf: -16.6 kg
Huidig gewicht: 106 kg


ik woog in 2015 bij mijn 1e keer cambridge 105,6, dus daar ben ik nu bijna bij ik had als doel 75 maar heb nu als doel een gore tex regenjas maat L van firefox, dat ik die weer goed pas. Want, in april gaan we 3 maanden naar Japan en dan wil ik hem aankunnen

Wat goed MarieLouisa!!

Mijn gewicht vanochtend was: 53,8kg 
Totaal eraf: 15,9kg 
Bijna bij m'n streefgewicht! 

Marielouisa schreef op 29-09-2022 om 19:35:

-,9 kg eraf in vergelijking met vorige week
dus in totaal nu precies 3 maand bezig en 16.2 kg kwijt

Eraf: -16.6 kg
Huidig gewicht: 106 kg


ik woog in 2015 bij mijn 1e keer cambridge 105,6, dus daar ben ik nu bijna bij ik had als doel 75 maar heb nu als doel een gore tex regenjas maat L van firefox, dat ik die weer goed pas. Want, in april gaan we 3 maanden naar Japan en dan wil ik hem aankunnen

Wat een goed doel! Dat gaat je vast lukken!

Marielouisa schreef op 29-09-2022 om 19:35:

-,9 kg eraf in vergelijking met vorige week
dus in totaal nu precies 3 maand bezig en 16.2 kg kwijt

Eraf: -16.6 kg
Huidig gewicht: 106 kg


ik woog in 2015 bij mijn 1e keer cambridge 105,6, dus daar ben ik nu bijna bij ik had als doel 75 maar heb nu als doel een gore tex regenjas maat L van firefox, dat ik die weer goed pas. Want, in april gaan we 3 maanden naar Japan en dan wil ik hem aankunnen

Ik bedoel -16,2😊

Vandaag weer gaan wegen 87 kilo nu. Op 1 ons na weer op het gewicht van voor de vakantie. Maar ik had niet al te lang van te voren 2 grote glazen spa rood op en ik moest plassen 

Dolfje schreef op 05-10-2022 om 17:54:

Vandaag weer gaan wegen 87 kilo nu. Op 1 ons na weer op het gewicht van voor de vakantie. Maar ik had niet al te lang van te voren 2 grote glazen spa rood op en ik moest plassen

Hej dat is fijn! Ging best snel die vakantie kilo's eraf

Ik kan deze week niet wegen,ben ziek thuis, maar op de weegschaal vanochtend 104.5😊 meestal bij de consulente een kg minder zelfs😁 benieuwd naar volgende week

Beterschap!

Ja joh die kilo’s was ik zo kwijt. We hadden alleen vorige week nog een feestweekend gehad anders was het vorige week al eraf geweest. Nu even de komende weken niet echt iets op de planning dus dan is het makkelijker denk ik.

Fijn Dolfje!

Beterschap Marielouisa!

Hier gisterochtend gewogen en 0,6kg eraf, nu 53,2kg .Mijn streefgewicht mag toch aangepast worden naar 50kg. Dat is voor mijn lengte een prima gewicht  
Blehh gisteren ongesteld geworden, dus even een paar dagen niet wegen. Hopelijk kan ik me ook inhouden, want meestal gaat het in die week mis. Maar gelukkig hier ook een rustig weekend voor de boeg, en dat scheelt veel. 

Hey dames
Goed bezig allemaal!
Ik heb wederom besloten ermee te stoppen
Het werd zo’n teleurstelling elke keer
Het lukt me niet om echt vol te houden dus elke keer stelde ik mezelf teleur
Nu heb ik het helemaal los gelaten en voel me geestelijk een stuk beter
Ik ga voor een gezond eetschema en proberen me daar aan te houden 
Ochtend yoghurt en fruit en muesli
Lunch 2-3 koolhydraat arme boterhammen met beleg, rauwkost 
Tussendoor yoghurt met fruit 
Diner AVG of rijst/pasta 
Evt tussendoor ongebrande noten / studentenhaver 

Dat klinkt prima honing,  als ik op mijn streefgewicht ben wil ik ook zoiets. Dit hou je natuurlijk niet eeuwig vol. 

Dit weekend bijvoorbeeld, we hadden niet echt plannen behalve vanmiddag naar theater maar ik heb vrijdag veel te veel biertjes thuis op. Hopelijk valt het woensdag weer mee op de weegschaal..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.