Jouw lijf
1op1dieetViva
08-07-2021 om 20:56
Cambridge 1:1 dieet 2021
Dit topic is voor iedereen die het leuk vindt om mee te kletsen over het 1op1 dieet (voorheen Cambridge weight plan), in alle stappen! Ook als je een ander dieet met maaltijdvervangers volgt: wees welkom!
De tabel: als je graag wil meewegen geef dan de gegevens door voor de tabel. De inloggegevens van dit account zijn bekend bij de actieve meeschrijvers.
| Forummer | Lengte | Start | Streef | Afgevallen | Nu |
| Honing14 | 1.70 | 105,4 | 75,0 | -1,8 | 103,6 |
| Lovely | 1.56 | 69,7 | 50,0 | -19,2 | 50,5 |
| Caroline73 | 1.60 | 85,6 | 70,0 | -14,7 | 70,9 |
| Feliz1990 | 1.76 | 107,2 | 80,0 | -2,3 | 103,9 |
| OneTrickPony | 1.65 | 83,5 | 63,0 | -21,5 | 62 |
| LadyDana | 1.73 | 113,0 | 80,0 | -11,1 | 102,9 |
| Pixymama | 1.52 | 75,7 | 55,0 | -11,5 | 64,2 |
| Vuurvlinder | 1.74 | 105,8 | 85 | -6,1 | 99,7 |
| Nienes | 1.78 | 128.4 | 78 | -8,4 | 120 |
| QueenLizzy | 1.79 | 85,4 | 70 | -16,6 | 68,8 |
| Marielouisa | 1.76 | 122,2 | 85 | -20,5 | 101,7 |
| Aimee91 | 1.76 | 103,5 | 80 | -9,7 | 93,8 |
| Dolfje | 1.74 | 93,3 | 75 | -13,2 | 80,1 |
| Limburg2022 |
Dolfje
10-03-2023 om 13:58
Ja daarom wil ik het nu gaan afwisselen met de shakes en repen die man gebruikt van Body &fit, zijn stukken goedkoper.
OneTrickPony
10-03-2023 om 16:08
Dolfje schreef op 10-03-2023 om 13:58:
Ja daarom wil ik het nu gaan afwisselen met de shakes en repen die man gebruikt van Body &fit, zijn stukken goedkoper.
Volgens mij zitten daar veel minder vitamines en mineralen in en juist vooral eiwitten. Ik vind ze zelf ook lang niet zo lekker, alleen de crunchy gaan wel maar dat zijn echt tussendoor reepjes.
Dolfje
10-03-2023 om 17:07
OneTrickPony schreef op 10-03-2023 om 16:08:
[..]
Volgens mij zitten daar veel minder vitamines en mineralen in en juist vooral eiwitten. Ik vind ze zelf ook lang niet zo lekker, alleen de crunchy gaan wel maar dat zijn echt tussendoor reepjes.
Vind de mijne ook lekkerder maar het is drie keer zo duur. Heb er ondertussen al een fortuin aan uitgegeven.
OneTrickPony
11-03-2023 om 07:26
Dolfje schreef op 10-03-2023 om 17:07:
[..]
Vind de mijne ook lekkerder maar het is drie keer zo duur. Heb er ondertussen al een fortuin aan uitgegeven.
Ja, meer dan 3 euro per reep is ook heel veel geld, dat ben ik met je eens. En ik vraag me af of een vitaminepil bij de B&F reep niet gewoon hetzelfde effect zal hebben.
Gisteren was de eerste dag, meer dan drie en een halve week na start, dat ik het even spuugzat was en friet wilde gaan halen 
Niet gedaan, maar ik had wel even goed de pest in het dieet. Ik wil minstens naar de 65 dus ik mag nog zeker anderhalve maand door. Laten we zeggen dat ik op 1/3 ben, dan klinkt het beter 
OneTrickPony
13-03-2023 om 17:27
Ik drijf langzaam richting de 69. Vind het altijd fijn als er een nieuw getalletje op de weegschaal te zien is, dat geeft moed. Hopelijk deze week de 68!
Limburg2022
14-03-2023 om 04:54
OneTrickPony schreef op 13-03-2023 om 17:27:
Ik drijf langzaam richting de 69. Vind het altijd fijn als er een nieuw getalletje op de weegschaal te zien is, dat geeft moed. Hopelijk deze week de 68!
Goed bezig! Vol houden nu. Uit eigen ervaring weet ik dat het goede weer een boost en stimulans geeft om nog even door te knallen.
Heb voor mezelf definitief de knoop doorgehakt om te stoppen met 1:1 dieet. Afgelopen weekend m'n verjaardag gevierd, dus even alle teugels losgelaten, maar vandaag weer opgepakt. Zonder producten, zonder consulent, gewoon op eigen kracht. Minder eten, gevarieerder eten... Porties meer gespreid over de dag, en last but not least; veel bewegen!
En de prijs van de producten was ook voor mij een reden om te stoppen. Per week zeker 70 euro, en dan nog boodschappen erbij.. tik je makkelijk de 100eu per week aan. Dat is mij te gortig. Voorheen toen het nog Cambridge was, had je alleen de producten, verder niets. Dan viel de prijs nog wel mee. Maar in de huidige situatie, waar letterlijk alles duurder is geworden, is me dit even teveel.
Succes dames, keep up the good work!!!
OneTrickPony
14-03-2023 om 07:23
Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Verder een logische keuze Limburg en als dit voor jou werkt, doen! Je hebt zo te lezen een goed plan gemaakt voor jezelf. Ik denk ook dat het zonder producten en met reguliere voeding een heel stuk gezonder voor je lijf is. Succes!
De shakes en repen beginnen mij ook tegen te staan. Ik vind ze meestal erg lekker maar gewoon voedsel is lekkerder. Voor mij werkt het helaas niet zo goed om het alleen te doen op strakke weekmenu’s omdat ik dan toch te snel ga smokkelen. Even rigide dit plan en ik weet waar ik aan toe ben.
Afgelopen week een stapeltje broeken achter uit de kast gehaald die ik had weggemoffeld maar die dus nog steeds echt niet dicht gaan. Ik heb weer veel te lang mijn kop in het zand gestoken. Wel een les voor mezelf dat even drie weken de teugels aantrekken veel makkelijker en leuker is dan twee of drie maanden.
Dolfje
14-03-2023 om 07:39
Wij vierden afgelopen weekend de verjaardag van man en ik heb me toen ook niet aan het dieet gehouden. Gevolg meteen op maandag 2 kilo of zo erbij. Vandaag 1,3 eraf dus nu 80,1.
De komende dagen weer goed mijn best doen. Ik blijf een beetje hangen tussen stap 3 en 4.
Komend weekend zitten we 1 nachtje in een hotel met ontbijt en gaan we uit eten. De rest van de week ook maar goed opletten dus.
Gisteren wel een dik uur gaan sporten en nog na het eten gaan wandelen dus over de 20.000 stappen gezet.
Dolfje
14-03-2023 om 08:06
Ik dacht net zal eens de vanille shake van man van Body en fit proberen voor het ontbijt
🤮 die cappuccino gaat wel maar vanille is echt vies. Dat was de eerste en laatste keer.
Marielouisa
14-03-2023 om 08:50
goed besloten Limburg en mooie manier heb je bereikt, om met gewoon voedsel en zelf reflectie dit te gaan aanpakken!
Ik ben inmiddels een beetje in een stilstand gekomen merk ik, ik moet nog 3/4 weken van mezelf, maar heb geen zin meer
Ik heb kleding gekocht voor de vakantie, maat 46, pas ik net niet, dus moet ook echt nog even door, mar wat is het lastig zo voor de eindstreep
Succes iedereen! Morgenochtend weeg ik om half 9, maar verwacht er niet veel van want zaterdag wijn gehad en gisteren bier
oopsie
OneTrickPony
14-03-2023 om 18:29
Jammer dat die Shake zo tegenviel Dolfje
gefeliciteerd met je man en leuk dat jullie een nachtje weggaan. Ik zou dan ook willen genieten van al het lekkers. Je moet ‘straks’ als je klaar bent ook af en toe wat lekkers kunnen eten, anders is het niet vol te houden. Ik zie het maar als een voorproefje op een gezonde levensstijl met af en toe een uitspatting. En je hoeft het niet gek te maken hé, ik merk dat als het van mezelf mag, ik minder snel heel veel slechte keuzes maak maar bewust een paar dingen kies die ik echt heel lekker vind, zoals een croissant bij het ontbijt en een gebakje. Dat ik kritisch ben op of het wel een 10 is en anders vind ik het zonde.
Het lijkt me een mooie motivatie als je al kleding klaar hebt liggen die je aan wil MarieLouisa! Die paar weken zijn te overzien maar ik kan me voorstellen dat je gewoon klaar wil zijn. Je gaat ook al bijna weg, zo fijn!
Ik heb een hele tijd mijn gewicht goed bijgehouden en soms als ik een foto tegenkom waar ik blij van word kijk ik terug hoeveel ik daar woog. Op foto’s waarvan ik weet dat ik mezelf heel goed voelde zat ik tegen de 65 aan in tegenstelling tot de 62 die ik dacht, dus dat is fijn. Over 6 weken ga ik dus ook een weekje weg en ik verwacht dat die 4 kilo tot dan er dan wel af zijn of in ieder geval een heel stuk die richting op.
Marielouisa
16-03-2023 om 16:07
Marielouisa schreef op 14-03-2023 om 08:50:
goed besloten Limburg en mooie manier heb je bereikt, om met gewoon voedsel en zelf reflectie dit te gaan aanpakken!
Ik ben inmiddels een beetje in een stilstand gekomen merk ik, ik moet nog 3/4 weken van mezelf, maar heb geen zin meer
Ik heb kleding gekocht voor de vakantie, maat 46, pas ik net niet, dus moet ook echt nog even door, mar wat is het lastig zo voor de eindstreep
Succes iedereen! Morgenochtend weeg ik om half 9, maar verwacht er niet veel van want zaterdag wijn gehad en gisteren bieroopsie
-0.4 kg gelukkig
en ook een cm op taille en dijen 
Dolfje
17-03-2023 om 10:53
Ik zit op een ons of wat na op hetzelfde als vorige week vrijdag.
Na dit weekend zal ik wel wat aankomen want we gaan morgen naar een hotel en bierproevrij en uit eten 
OneTrickPony
17-03-2023 om 19:57
Goed bezig beiden! Gelijk blijven is ook een kunst! Veel plezier met het weekendje weg Dolfje.
vanochtend 68,9. Blij mee!
Limburg2022
18-03-2023 om 07:25
Marielouisa schreef op 14-03-2023 om 08:50:
Succes iedereen! Morgenochtend weeg ik om half 9, maar verwacht er niet veel van want zaterdag wijn gehad en gisteren bieroopsie
Snap dat het nu tegen gaat staan, zeker als je even geen/weinig vooruitgang boekt. Gaat natuurlijk wel hand in hand, je motivatie en het resultaat. Als je kleren je nu net niet passen, zou dat juist een drijfveer moeten zijn om nog even te knallen! Kom op, nog ff doorzetten. Even door de zure appel heen bijten, en je doel voor ogen houden. Zo goed bezig geweest, dan lukt de eindsprint ook wel!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.