Jouw lijf
1op1dieetViva
08-07-2021 om 20:56
Cambridge 1:1 dieet 2021
Dit topic is voor iedereen die het leuk vindt om mee te kletsen over het 1op1 dieet (voorheen Cambridge weight plan), in alle stappen! Ook als je een ander dieet met maaltijdvervangers volgt: wees welkom!
De tabel: als je graag wil meewegen geef dan de gegevens door voor de tabel. De inloggegevens van dit account zijn bekend bij de actieve meeschrijvers.
| Forummer | Lengte | Start | Streef | Afgevallen | Nu |
| Honing14 | 1.70 | 105,4 | 75,0 | -1,8 | 103,6 |
| Lovely | 1.56 | 69,7 | 50,0 | -19,2 | 50,5 |
| Caroline73 | 1.60 | 85,6 | 70,0 | -14,7 | 70,9 |
| Feliz1990 | 1.76 | 107,2 | 80,0 | -2,3 | 103,9 |
| OneTrickPony | 1.65 | 83,5 | 63,0 | -21,5 | 62 |
| LadyDana | 1.73 | 113,0 | 80,0 | -11,1 | 102,9 |
| Pixymama | 1.52 | 75,7 | 55,0 | -11,5 | 64,2 |
| Vuurvlinder | 1.74 | 105,8 | 85 | -6,1 | 99,7 |
| Nienes | 1.78 | 128.4 | 78 | -8,4 | 120 |
| QueenLizzy | 1.79 | 85,4 | 70 | -16,6 | 68,8 |
| Marielouisa | 1.76 | 122,2 | 85 | -20,5 | 101,7 |
| Aimee91 | 1.76 | 103,5 | 80 | -9,7 | 93,8 |
| Dolfje | 1.74 | 93,3 | 75 | -13,2 | 80,1 |
| Limburg2022 |
OneTrickPony
06-09-2022 om 19:38
Wat is het hier weer gezellig druk! Heel veel succes aan iedereen die weer druk aan het shaken is!
Zelf doe ik ook weer een na-de-vakantie onderhoudsrondje. Er is drie kilo aangeslopen deze zomer dus die, en hopelijk nog 2 extra, mogen er weer af. Mijn broeken zitten veel te strak.
Ik ben vandaag begonnen in stap 2. Rond een uur of drie werd ik wat slap omdat ik de hele dag aan het rennen en vliegen was geweest maar na een soepje, een avondmaaltijd en net een reep zit de eerste dag er alweer op.
honing14
07-09-2022 om 08:27
Hey OTP ! Leuk je weer even te “zien”
Minder leuk vd vakantie kilo’s maar goed dat je meteen ingrijpt
Hier is de eerste 2 kg eraf = vocht
Zoveel geplast gisteren !
Zaterdag naar consulente Waarschijnlijk ben ik dan waar ik was bij de laatste keer wegen
Maar goed , ik laat het gewicht maar even los en focus even per dag om het iig vol te houden dag voor dag
Aimee91
08-09-2022 om 00:22
OneTrickPony, even gespiekt, maar wat een geweldig resultaat heb je behaald zeg! En zo goed dat je nu weer even aan de bak gaat voor die paar kilo.
Dat is ook hoe ik het zo graag wil doen/volhouden, als ik ooit op gewicht ben haha.
Maar knap dat je zoveel bent afgevallen hiermee
.
Ik heb weer gewogen:
Huidig gewicht: 94,6 kg
Verschil: -1,5 kg
Totaal afgevallen: 8,9 kg
Het motiveert mij echt dat ik nu richting de 90 ga, eindelijk onder de 95 kilo. Grappig hoe dat werkt in mijn hoofd.
Vorige week had ik het namelijk even zwaar, ik weet dat ik goed mijn best doe maar het duurt zo lang. (Om mijzelf vervolgens een schop onder de kont te geven dat het mijn eigen schuld is haha).
Maar nu gaat ie weer lekker! Bijna -10 kilo, jeeej!
Succes allemaal!
En Dolfje geniet van de vakantie!
Marielouisa
08-09-2022 om 07:06
gefelicitieerd iedereen met de mooie resultaten!
Ik moest gisteren wegen, -2,1 kg 
Zit nu op:
Huidig gewicht: 108 kg
eral af: 14,2 kg
QueenLizzy
08-09-2022 om 20:47
honing14 schreef op 06-09-2022 om 15:23:
ik kom net terug van een all inclusive en 2 kg zwaarder
Vandaag opnieuw gestart met 1 op 1
Zo’n hoofdpijn !!!!
Nu echt van plan weer vol te houden
Zit nu in stap 3 dus met fruit en zuivel en 3 produkten
Succes! En welkom terug. Hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad!
Ik heb over ongeveer 3 weken vakantie. Heerlijk vooruitzicht 
QueenLizzy
08-09-2022 om 20:51
OneTrickPony schreef op 06-09-2022 om 19:38:
Wat is het hier weer gezellig druk! Heel veel succes aan iedereen die weer druk aan het shaken is!
![]()
Zelf doe ik ook weer een na-de-vakantie onderhoudsrondje. Er is drie kilo aangeslopen deze zomer dus die, en hopelijk nog 2 extra, mogen er weer af. Mijn broeken zitten veel te strak.
Ik ben vandaag begonnen in stap 2. Rond een uur of drie werd ik wat slap omdat ik de hele dag aan het rennen en vliegen was geweest maar na een soepje, een avondmaaltijd en net een reep zit de eerste dag er alweer op.
Knap hoor, dat je het weer oppakt! Je bent vast snel weer "klaar". Succes!
QueenLizzy
08-09-2022 om 21:00
Mooie resultaten weer hoor! Goed bezig Aimee en MarieLouisa! Ik heb de tabel weer bijgewerkt. En Dolfje, een hele fijne vakantie gewenst!
Hier gaat het prima. Ik houd me voor het overgrote deel aan het dieet, en heel af en toe wijk ik er een beetje van af. Wel met mate dan, en dat houd ik goed vol.
Deze week hoefde ik niet te wegen, volgende week heb ik weer een afspraak. En dan ga ik waarschijnlijk ook al jaar stap 5
Ik hoop dan onder de 70 kg te zitten.
honing14
08-09-2022 om 22:22
jullie zijn ook zo goed bezig met bewegen !
Drinken jullie ook veel water ?
Marielouisa
09-09-2022 om 00:08
honing14 schreef op 08-09-2022 om 22:22:
jullie zijn ook zo goed bezig met bewegen !
Drinken jullie ook veel water ?
Ik drink 3 liter per dag😁
Warm water in de ochtend, verder cola light cafeinne vrij of Water met bubbels en slim ranja
Dolfje
09-09-2022 om 09:14
Ik drink ook veel, water met en zonder bubbels, af en toe een cola zero en bier en Gin tonic, dat laatste is natuurlijk niet goed. Over het algemeen eet ik koolhydraatarm maar ben dus een keer gezwicht voor nacho's, een keer een broodje nu het ontbijt. Paar frietjes ( echt maar 5 of zo) en gisteren van die dipstokjes met aioli. Ik heb wel elke dag minstens 10.000 stappen, gisteren half uur gewandeld en half uurtje in de gym op een krakkemikkige fiets gefietst. En natuurlijk zwemmen en doe elke dag oefeningen met een app ( kwartier ongeveer) hopelijk blijft de schade daardoor beperkt.
Gaan zo ontbijten al hebben we net al een gekookt ei op wat ik van gisteren had meegenomen.
OneTrickPony
09-09-2022 om 10:58
Bedankt voor de succeswensen en wat een goede resultaten hier! Knap hoor
Gelukkig is de zomer weer zo goed als voorbij en daarmee ook de terrasjes en lange zwoele avonden met wijn
ik vind het altijd makkelijker om te lijnen in het najaar en de winter. Dan lijken de dagen ook wat korter te zijn en zijn er minder verleidende uitjes zoals pretparken, kermissen en festivals.
Ik heb zelf ook altijd een voorkeur voor najaar- en winterkleding gehad omdat je je er wat makkelijker in kunt verstoppen. Het kan wat wijder en de stoffen zijn dikker. Ik heb me vorig jaar ook ongans gekocht aan duurdere warme kleding omdat alles leuk was en stond. Voor de zomer vind ik dat lastiger omdat ik best slappe benen, armen en billen heb overgehouden aan het afvallen. Nu zorgen dat mijn broeken weer lekker zitten en ik ben tevreden
Ik hoop met een week of 5 wel klaar te zijn maar opbouwen moet dan ook nog.
Gisteren is mijn heen-en-weer geloop naar de wc echt begonnen. Het vocht loslaten dus. Zal ook mede mogelijk worden gemaakt door het omgeslagen weer en dat ik ongesteld moet worden. Ik drink altijd al veel water dus doe nu niet veel anders. Wel drink ik mijn koffie weer even zwart in plaats van als cappuccino en wat meer thee omdat het wat frisser is buiten.
OneTrickPony
09-09-2022 om 11:02
Dolfje schreef op 09-09-2022 om 09:14:
Ik drink ook veel, water met en zonder bubbels, af en toe een cola zero en bier en Gin tonic, dat laatste is natuurlijk niet goed. Over het algemeen eet ik koolhydraatarm maar ben dus een keer gezwicht voor nacho's, een keer een broodje nu het ontbijt. Paar frietjes ( echt maar 5 of zo) en gisteren van die dipstokjes met aioli. Ik heb wel elke dag minstens 10.000 stappen, gisteren half uur gewandeld en half uurtje in de gym op een krakkemikkige fiets gefietst. En natuurlijk zwemmen en doe elke dag oefeningen met een app ( kwartier ongeveer) hopelijk blijft de schade daardoor beperkt.
Gaan zo ontbijten al hebben we net al een gekookt ei op wat ik van gisteren had meegenomen.
Knap dat je op vakantie zoveel beweegt, ik lig altijd alleen maar aan het zwembad
Lekker genieten!
Dolfje
09-09-2022 om 12:14
OneTrickPony schreef op 09-09-2022 om 11:02:
[..]
Knap dat je op vakantie zoveel beweegt, ik lig altijd alleen maar aan het zwembad
![]()
Lekker genieten!
Ja ik ben niet van het de hele dag niks doen. Normaal gaan we er ook veel meer op uit. Lopen we heel veel. Hebben een kamer op de 2e verdieping dus ook meerdere keren per dag 4 trappen op.
honing14
09-09-2022 om 22:59
hoe ziet jullie leven er verder uit ?
qua kinderen, werk etc
Ik werk 40u ,soms ook het weekend en heb een dochter van 3. Hierdoor heb ik weinig tijd voor sport en koken enzo
Aimee91
09-09-2022 om 23:24
ik ben ook geen sporter. Ik probeer wekelijks te wandelen maar zelfs dat lukt me niet altijd. Verder een druk leven, baan in de zorg (onregelmatig) voor 32 uur (daar loop/beweeg) ik wel heel veel). En ik heb twee kids (van 1 en 3), lekker drukke bedoeling hihi.
Mede hierdoor vind ik het ook lastig met koken. Voor man en dochtertje kook ik gewoon normaal, mijn zoontje is echt een piepert momenteel met eten. Hij krijgt soms een net wat andere versie, en voor mezelf kook ik vaak apart.
Wat betreft drinken, ik drink veel water, altijd al gedaan eigenlijk. En verder graag koffie en heel soms wat Slimpie door het water.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.