Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Cambridge 1:1 dieet 2021

Aimee91 schreef op 29-08-2022 om 11:40:

Hoe is het gegaan met iedereen dit weekend?

Hier ging het goed! Gisteren een bbq; Alleen 3 kipsaté stokjes en salade genomen.

Zaterdag een borrel bij familie, van te voren gezegd dat ze niet te gek moet doen met hapjes omdat ik dat niet neem.
Hoewel ik toen ik met dit dieet begon, niet wist of ik het echt wilde zeggen tegen anderen, merk ik dat het mij juist helpt om het wel te doen bij dit soort gelegenheden. Als ze allemaal lekkere snacks had gehaald zaterdag, had ik me schuldig gevoeld als ik het niet nam en nu is het van te voren gewoon duidelijk voor iedereen en een extra stok achter de deur om ook echt niets te nemen (behalve tomaatje, komkommertje natuurlijk).

Aan mijn kleding merk ik verschil, met name dat het minder strak zit bij mijn schouders en borsten en ook heb ik een minder bol gezicht. Maar als ik naakt in de spiegel kijk, bah! Maar goed ik ben er ook nog lang niet natuurlijk.
Ik heb vooral vet rondom mijn middel, en na 2 zwangerschappen is dat buikje ook meer gaan hangen. Bij mijn borsten en taille merk ik dat ik afval, maar daardoor wordt die buik extra benadrukt haha.

Ik hoop wel echt dat dat beter wordt.

Maar goed we blijven doorgaan 👍🏻👍🏻.

Succes allemaal weer deze week 😃

Goed volgehouden dus dit weekend! Mijn familie en vrienden weten ook dat ik met dit dieet bezig ben, en ik vind het idd ook prettig dat er nu niet wordt verwacht dat ik hapjes neem enzo. Ik had afgelopen zaterdag een etentje. Ging ook goed. Genoten, maar dan gewoon met mate. Prima te doen vond ik. 

Ik denk dat het per persoon verschilt hoe je lijf verandert als je afvalt, en dat het lastig te voorspellen is in hoeverre een buikje verdwijnt (zeker na zwangerschap). Afwachten denk ik... Maar je bent goed op weg! 

Ik ben al flink afgevallen, maar m'n heupen blijven in verhouding aan de brede kant. Het is gewoon mijn vorm. Maar ik heb er wel vrede mee. M'n borsten hadden van mij wel iets minder mogen krimpen haha. Maar ook daar heb ik vrede mee. Ik ben nu bijna klaar met afvallen en ik ben weer blij met m'n lijf Heerlijk gevoel.

Wat goed QueenLizzy zoveel afgevallen! En nu op gewicht blijven en kunnen genieten van de uitjes!

Ik ga straks naar de consulent maar mijn eigen weegschaal gaf vanmorgen 87,6 aan. Zal straks het gewicht bij de consulent doorgeven voor de tabel.

Nou er is nu 1,2 kilo af dus weeg nu 86,9 totaal afgevallen  6,4 kilo.
Het gekke is dat het deze week in tegenstelling tot de andere weken vooral vocht is. Geen idee hoe dat kan.

Dolfje schreef op 31-08-2022 om 13:35:

Nou er is nu 1,2 kilo af dus weeg nu 86,9 totaal afgevallen 6,4 kilo.
Het gekke is dat het deze week in tegenstelling tot de andere weken vooral vocht is. Geen idee hoe dat kan.

Lekker bezig hoor! Ik heb de tabel aangepast. Ik heb ook geen idee hoe dat allemaal werkt met vocht enzo, of hoe zo'n apparaat dat allemaal uitleest. Het zal wel haha

Ja ik weet ook niet hoe dat allemaal werkt waarom het de ene keer vocht is en dan vet. Nou ja als het er maar af gaat 
Broeken zitten wel echt losser merk ik. 

wooww wat goed Lizzy! En Dolfje ook! Jullie gaan lekker!

Herkenbaar wat je zegt over de borsten haha, jammer dat we zelf niet kunnen kiezen waar het wel een juist niet af gaat. 

Goed om te horen dat dat bij jou ook goed werkt om het wel te vertellen. 

Ik had gisteren weegdag:
Huidig gewicht: 96,1kg
Afgevallen deze week: 1,7kg
Totaal afgevallen: 7,4kg 

Aimee91 schreef op 01-09-2022 om 09:39:

wooww wat goed Lizzy! En Dolfje ook! Jullie gaan lekker!

Herkenbaar wat je zegt over de borsten haha, jammer dat we zelf niet kunnen kiezen waar het wel een juist niet af gaat.

Goed om te horen dat dat bij jou ook goed werkt om het wel te vertellen.

Ik had gisteren weegdag:
Huidig gewicht: 96,1kg
Afgevallen deze week: 1,7kg
Totaal afgevallen: 7,4kg

Ook weer een mooi resultaat! Goed bezig hoor! Ik heb de tabel weer aangepast. 

Wij hebben net onze vakantie gepland: begin oktober gaan we er even tussenuit. Ik hoop in de komende 4 weken op 68/69 kg uit te komen, dan heb ik iets speling. En na de vakantie wil ik af en toe nog naar de consulente, af en toe wegen en op gewicht blijven. 

Ik heb nu vakantie. Zondag gaan we 2 weken weg naar een all in hotel. Dus het wordt genieten maar vooral ook opletten...

Hoi hoi! 

Dankjewel! Ik ben ook tevreden

Wat heerlijk QueenLizzy, klinkt als een goede aanpak om zo op gewicht te blijven. Vakantie in het vooruitzicht is ook altijd fijn!

Leuk, Dolfje, vakantie! Zeker lekker van gaan genieten!

Ik ga over 2 weken op vakantie. 10 dagen met vriend en de kids in een appartement op Fuerteventura. Ik heb met de consulente besproken dat ik wel uit eten kan, maar brood en patat weg laat. Genieten van vlees, vis en salades. Ik hoop dat ik het voor elkaar krijg om op gewicht te blijven, dat is mijn doel. Ik neem dan twee shakes/repen per dag. Ik ben nog steeds mega gemotiveerd, maar zo'n vakantie vind ik wel heel spannend.

Ik vind het ook spannend. Wij gaan al inclusive. Kan dus pakken wat ik wil. Ik neem alleen repen mee voor onderweg en die bites en een zak wortels. En een zak suikervrije drop. Weet dat het ook niet goed is maar om te voorkomen dat ik in de lucht noedels en saucijzenbroodje ga bestellen 
Ik wil maximaal 1 keer per dag iets met koolhydraten nemen ( liever minder uiteraard) en verder salades etc eten. En niet aan de zoete frisdrank en sap gaan. Ik ga wel alcohol drinken, zijn met vrienden en we hadden al maanden geleden geboekt.

En ik heb mijn sportkleding ook ingepakt en hoop zo de schade te kunnen beperken...

Oh vakantie! Heerlijk geniet ervan Lekker kha eten en dan genoeg bewegen, moet het vast goed komen. En veel water drinken Succes dames!

Ik moet woensdagochtend weer wegen, maar heb goede hoop

Nou ik ben gisteren al de fout in gegaan, er lagen nacho's hij het avondeten met guacamole. Kon ze niet weerstaan 
Wel gewandeld en 15 minuten een training gedaan en meer dan 10.000 stappen gezet. Vandaag maar weer goed opletten en bewegen.
 Merk wel dat ik hier weer veel meer eet. 
Vanavond gaan we uit eten in een tapaszaak.

Dolfje schreef op 06-09-2022 om 07:25:

Nou ik ben gisteren al de fout in gegaan, er lagen nacho's hij het avondeten met guacamole. Kon ze niet weerstaan
Wel gewandeld en 15 minuten een training gedaan en meer dan 10.000 stappen gezet. Vandaag maar weer goed opletten en bewegen.
Merk wel dat ik hier weer veel meer eet.
Vanavond gaan we uit eten in een tapaszaak.

Ja nacho's zijn ook erg lekker! Snap het helemaal .... volgens mij heb je ze er dan ook wel weer afgewandeld als ik het zo hoor volgens het internet (so it must be true) is 10.000 stappen tussen de 400 en 500 kcal aan verbranding, nacho's is 460 kcal per 100 gram en guacemole is 185 kcal per 100 gram. Denk dat je wel veilig zit dan met je workout? 

Lekker tapas eten, geniet ervan van te voren een shake nemen? 

Mijn to go snack is op dit moment mozzarella + tomaat + basilicum, morgen wegen, hopelijk die +1 van vorige week er weer af

Shakes etc heb ik niet meegenomen. Vandaag vanmorgen weer gewandeld en ook oefeningen gedaan en de stappen nu ook weer gehaald. 

ik kom net terug van een all inclusive en 2 kg zwaarder
Vandaag opnieuw gestart met 1 op 1 
Zo’n hoofdpijn !!!! 
Nu echt van plan weer vol te houden
Zit nu in stap 3 dus met fruit en zuivel en 3 produkten 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.