Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024


Het was wat hout vervangen en schilderwerk en zeker mooi geworden. Het kon ook niet veel slechter 😂

En ja, heel fijn om weer thuis te zijn 😊 Na twee weken was ik daar wel echt weer aan toe en wilde mijn buik ook graag mijn normale eetritme weer terug

Lollypopje schreef op 04-05-2023 om 08:16:

Het was wat hout vervangen en schilderwerk en zeker mooi geworden. Het kon ook niet veel slechter 😂

En ja, heel fijn om weer thuis te zijn 😊 Na twee weken was ik daar wel echt weer aan toe en wilde mijn buik ook graag mijn normale eetritme weer terug

Fijn dat je weer thuis bent!


Gisteravond toch nog even naar de sportschool geweest. Man ging sowieso en gaat daar dan ook douchen dus ik ben maar meegegaan want anders moest ik thuis na het douchen de douche poetsen 
Weeg nog steeds 80,2. Stom ongesteld zijn en slecht slapen deze week helpt niet zo mee.

Hoe voel je je vandaag, Dolfje?

Ik was met mijn verkeerde been uit bed gestapt na een slechte nacht. Uiteindelijk om 14:00 maar even een uurtje gaan liggen want ik baalde echt dat mijn vrije dag zo liep. Daarna ging het beter. Goede beslissing want als ik moe ben ga ik snaaien.
Vanavond heb ik gelabeld als niet snaaien. Als het lukt, staat de teller deze week op 2x niet gegeten na 19uur!

Moe want heel slecht geslapen..was om 6 uur al uit bed want toen helemaal klaarwakker.

Ik hoop dat je een beter nacht gehad hebt vannacht!

Gisteren in gesprek gegaan met mijn man over mijn acties om mijn levensstijl aan te passen. 
Tot mijn verbazing baalt het zelf ook van het snaaien en het voor de tv hangen. Aangezien hij tenger is en er niet mee bezig lijkt te zijn. 
Hij regelt de boodschappen dus misschien kunnen we het inkoopbeleid aanpassen en verder ook op andere punten samen aan de slag met gezonder leven.

Deze week ging wel goed. Weekje thuis geweest met de kinderen, morgen weer aan de bak. Vandaag nog een workout doen en dan heb ik alle doelen van deze week gehaald

Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het aardig goed gelukkig.

ik heb een slechte maand gehad, niet goed kwa eten. Zat niet goed in mijn vel. Maar de weegschaal viel me toch mee. Deze week weer beter, veel salades gegeten en maandag weer eens op de fiets naar het werk geweest. Dat wil ik morgen ook weer doen, maar even de weersverwachting afwachten

Ik was vanmorgen eindelijk weer onder de 80 kilo. Ga  zo naar de sportschool, gisteren en eergisteren vanwege de regen niet meer gaan wandelen dus nu moet ik wel echt van mezelf.

Ik zit in een nieuwe kilo en nog 850 gram en dan zit ik in een tiental dat ik al in geen jaren heb gezien 😳🎉

Ik had een midweekje vakantie en door het slechte weer (Frankrijk) erg inactief geweest + lekker gegeten en ben een kg aangekomen. 
Mijn schema heb ik thuis gelaten 
Morgen weer thuis en een nieuwe ronde.

Alhambra jij bent lekker bezig hè? 
Zet 'm op allemaal. 

pausi schreef op 12-05-2023 om 10:49:

Ik had een midweekje vakantie en door het slechte weer (Frankrijk) erg inactief geweest + lekker gegeten en ben een kg aangekomen.
Mijn schema heb ik thuis gelaten
Morgen weer thuis en een nieuwe ronde.

Alhambra jij bent lekker bezig hè?
Zet 'm op allemaal.

Succes morgen! Was je vakantie verder wel leuk ondanks het slecht weer?

Ja het gaat goed. Ik heb het gevoel meer de controle te hebben. Ik eet nog wel meer dan dat zou ik willen maar niet meer zo veel tegelijkertijd. Kleine stapjes vooruit. Cold turkey werkt niet, heb ik gemerkt. Qua bewegen gaat het heel goed.

oeps, spontaan net even koffie gaan drinken op een terras met een bekende met een stuk cheesecake erbij  . En lekker dat het was!

Dolfje schreef op 12-05-2023 om 14:58:

oeps, spontaan net even koffie gaan drinken op een terras met een bekende met een stuk cheesecake erbij . En lekker dat het was!

Klinkt gezellig en leuk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.