Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024


Gisteren wel veel te veel gegeten want zo'n all-you-can-eatconcept. Het was wel lekker.

ik heb een doos vanillepuntijsjes gehaald 

en ik bivakkeer nog steeds in mijn ouderlijk huis, dus hier is het ook niet best 😂

Voor mijn lijn is het erg goed als de schilders snel klaar zijn met mijn huis

Nieuwe maand, weer nieuwe doelen.

Eten:
Bij ontbijt en/of lunch groente eten.
Minimaal 5x in de week een gezond ontbijt.
2 dagen per week niet ongezond snoepen/snacken.

Sporten:
4x per week 75x springen op de trampoline
2x per week dance workout + workout voor de armen
2x per week step to the beat workout

Vandaag al 3 doelen behaald:
gezond ontbijt + groenten: volkoren wrap met 20+ smeerkaas, gekookt ei en komkommer + gesprongen op de trampoline

Succes Lolly! Het zijn mooie doelen. 

Hier gisterenavond helaas weer veel gesnaaid. Vandaag ga ik er weer voor!

Ik ga er ook weer goed mijn best voor doen. Hebben komend weekend weer een feestje dus ik wil echt de andere dagen heel goed opletten. Irritante is alleen dat ik al 2 dagen verschrikkelijke koppijn heb want moet ongesteld worden 

Dacht ik goed bezig te zijn geweest, dacht de weegschaal daar anders over. Grrrr. 

Sterkte, Dolfje!

Ja, dat is teleurstellend als de weegschaal het niet weergeeft, Netherfield 

Vandaag een goede dag gehad en vanavond niets meer gegeten. Heb er ook geen zin in, dus dat scheelt.

Gister een goede dag gehad. Ik ben deze week thuis met de kinderen en ze wilden gisteren een broodje frikandel met lunch. Ik wilde eerst ook, maar toen toch besloten om wat gezonders te eten.
In de middag wilden ze een bakje chips. Ik heb voor hun chips gepakt en de zak weer teruggelegd in de kast 💪💪

Het is mooi dus straks geen straf om te gaan wandelen!

Hier een erg ongeregeld leven momenteel. Ik moet steeds naar Brussel voor werk, waardoor ik extreem lange dagen maak en dat helpt niet met gezond eten. Ik heb te weinig tijd en energie voor goede voorbereidingen. Na deze week wordt het wel iets beter gelukkig. De weegschaal vermijd ik maar even. 

Gisteren na twee weken thuis gekomen van mijn ouderlijkhuis waar ik nogal verwend ben en ik ben gewoon niet aangekomen 😳🎉

Fijn lollypopje!

Ik ga dadelijk naar mijn werk wandelen, half uur heen en vanmiddag terug. Heb ik meer zin in dan vanmiddag naar de sportschool.
80,2 hier vandaag. Had gehoopt onder de 80 te zitten weer.

Dat is een fijne meevaller Lollypopje! En weer fijn om thuis te zijn. Is de verbouwing mooi geworden?

Hier niet heel gezond qua eten, maar wel 3x gesport en veel gewandeld/gefietst. Gisteren een hele slechte nacht gehad, kind had bed ondergespuugd. Dus midden in de nacht staan uitspoelen en poetsen. Daarna kind in mijn bed en ik op de bank. Gisteren dus hele dag moe en hoofdpijn. Vannacht wel beter geslapen maar nog niet echt uitgerust gevoel. Vandaag rustig dagje.
Elke dag begin ik wel met een goed vullend ontbijt. Dat helpt wel om de dag goed te beginnen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.