Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024

Met mijn gezette doelen deze maand gaat het redelijk tot goed. Het trampoline springen en groente bij ontbijt en/of lunch red ik makkelijk. Het wandelen is wat minder, dat doel red ik niet elke keer.
In mei ga ik weer nieuwe doelen opstellen, dus eens even kijken wat ik dan ga doen.
Snoepen en snaaien doe ik nog steeds veel, dat vind ik echt moeilijk.

Omdat het een manier is om gezonder te leven, het caloriën scheelt en het haalbaar is.

alhambra schreef op 28-04-2023 om 07:10:

Omdat het een manier is om gezonder te leven, het caloriën scheelt en het haalbaar is.

Goede redenen 

Lolly schreef op 28-04-2023 om 05:15:

Met mijn gezette doelen deze maand gaat het redelijk tot goed. Het trampoline springen en groente bij ontbijt en/of lunch red ik makkelijk. Het wandelen is wat minder, dat doel red ik niet elke keer.
In mei ga ik weer nieuwe doelen opstellen, dus eens even kijken wat ik dan ga doen.
Snoepen en snaaien doe ik nog steeds veel, dat vind ik echt moeilijk.

Dat springen is ook best intensief hè? 

pausi schreef op 28-04-2023 om 08:32:

[..]

Dat springen is ook best intensief hè?

Ja dat lijkt mij ook. Leuk idee om te doen,  zou ik zelf nooit opgekomen zijn ook al zou ik een trampoline in de tuin gehad hebben voor de kinderen.

Ik heb een kleine ingreep gehad afgelopen week en ze hebben me toen morfine gegeven. Daardoor zit ik wat verstopt. Ik weeg dus weer 73kg. Afgelopen maandag woog ik er 71.2. Hopelijk gaat het er weer af als de verstopping voorbij is. Nu maar eens een stukje hardlopen.

Fijn dat je al weer kunt hardlopen. Ben nu in de sportschool en ik schrok van mijn gewicht. Daarna realiseerde ik me dat ik normaal sport in de ochtend. Dus dat scheelt wel een halve kilo.

Heb mijzelf getrakteerd op eindelijk een nieuw sportoutfit 😁
Broek dateerde nog van na de tweede zwangerschap, 4 jaar terug. Knieën beginnen stuk te gaan en hij zakt vaak af (goed teken of gewoon elastiek dat te veel is uitgerekt?). Dus nu moet ik het wel gebruiken he 😋 

Alhambra, ochtend en middag/avond kan inderdaad best veel uitmaken in gewicht! Net als voor of na een toiletbezoek. Goed dat je bent gaan sporten!

Ranjemeteenrietje schreef op 28-04-2023 om 19:32:

Heb mijzelf getrakteerd op eindelijk een nieuw sportoutfit 😁
Broek dateerde nog van na de tweede zwangerschap, 4 jaar terug. Knieën beginnen stuk te gaan en hij zakt vaak af (goed teken of gewoon elastiek dat te veel is uitgerekt?). Dus nu moet ik het wel gebruiken he 😋

Alhambra, ochtend en middag/avond kan inderdaad best veel uitmaken in gewicht! Net als voor of na een toiletbezoek. Goed dat je bent gaan sporten!

Wat een mooi cadeau! Ik weet zeker dat je je beter gaat voelen in de outfit.

Dank je! Ik ga gewoon morgenochtend ook op de weegschaal staan.

De meiden zijn uit logeren dus we hebben het rijk alleen! Gisteren een uur gewandeld en daarna uit eten en vandaag ruim 2 uur gewandeld over het strand!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-04-2023 om 14:15

hier wil het momenteel niet echt. Vanmorgen op de weegschaal zat er een kilo bij. Ik kan de hele dag door wel eten. Morgen weer sporten en dan hopelijk de draad weer wat oppakken.

Friezinnetje schreef op 30-04-2023 om 14:15:

hier wil het momenteel niet echt. Vanmorgen op de weegschaal zat er een kilo bij. Ik kan de hele dag door wel eten. Morgen weer sporten en dan hopelijk de draad weer wat oppakken.

Zet hem op!

Friezinnetje schreef op 30-04-2023 om 14:15:

Dit heb ik ook, balen!
Ik ga zo nog even lopen en misschien kan ik me vanmiddag en vanavond inhouden qua chips en de laatste paaseitjes (of kan ik die maar beter eerst opeten.. 😁). 

Morgen nieuwe week, nieuwe kansen.

ik heb ook even last. Vakantie gehad, vorig weekend natuurlijk heel emotioneel en toen vrijwel niks gegeten. Daarna een kleine operatie. Maar de laatste dagen maak ik er een rommeltje van met koningsdag en nu het weekend.
Vanaf morgen maar weer netjes, er was namelijk wel iets af

Loulou39 schreef op 30-04-2023 om 14:20:

[..]

Morgen nieuwe week, nieuwe kansen.

Yep. Hier ook sinds Koningsdag ff een dip met het netjes aan doen. Komt de komende dagen wel weer goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.