Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024


De 92 is gelukkig niet weer in beeld gekomen. Er wordt nu gepingpongd met 90 en 91.

Fijn dat de bovengrens bereikt blijkt, Poezenmeisje.

vandaag naar mijn werk gefietst, en ook weer terug naar huis toch 18km

5 kilometer gewandeld vandaag. Wel iets gesnaaid maar niet veel. Morgen weer wandelen. 

Lekker sportief bezig!

Hier een mindere dag vandaag. Ik ben voor de bijl gegaan bij een traktatie, maar ik heb er wel van genoten. Morgen vol goede moed weer verder...

vanmorgen op de weegschaal en nu sinds 6 januari 3,6 kilo kwijt. 

Ik heb net de 80 aangetikt.  Ben dus sinds eind juli nu dik 13 kilo afgevallen. 
Dit weekend hebben we even geen dieet want we eten  zondag frietjes uit de airfryer met een snack erbij. 
Morgen gaan we naar een festival. Veel lopen en dansen maar ook drinken. 
Maandag vrij en dan gaan we ook naar de sportschool, dat is het plan tenminste 

Gister uitgebreid gekookt voor een vriendin en super lekker gegeten. De weegschaal was het daar niet mee eens.
Maar over het algemeen gaat het wel beter met mijn wat aangepaste eetplan. Alleen ff doorzetten nog.

Nou bij mij gaat het helemaal niet goed, een enorme stress week. En gezond eten is wel het laatste op mijn prioriteitenlijstje. Zou niet hoeven maar gebeurd wel.

Ik heb me deze week niet gewogen. Vandaag eindelijk van de hoofdpijn af, vanochtend training gegeven. Heb alleen nog zoveel zin in chocola! Ben ook nog wel echt moe..
Morgenochtend weer zelf sporten, dat is er deze week niet van gekomen vanwege de hoofdpijn. Hopelijk voel ik me dan na het weekend ook weer wat fitter.

Gisteren voldoende bewogen maar 's avonds wel teveel koek gegeten.

Vandaag en morgen heb ik feestjes. Ik probeer betere keuzes te maken dan eerder. Dus wel taart maar niet taart+chips bijvoorbeeld. We gaan het zien!

Ben sinds januari 1 kilo kwijt. Sinds dat ik begon met anders eten (half dec) 1,5. Dus het gaat goed!

Hier gaat het niet goed, dus heb ik besloten om calorieën te gaan tellen. Weet iemand een gemakkelijk te gebruiken calorieëntel app voor op mijn iPhone?

Netherfield schreef op 28-01-2023 om 09:37:

Hier gaat het niet goed, dus heb ik besloten om calorieën te gaan tellen. Weet iemand een gemakkelijk te gebruiken calorieëntel app voor op mijn iPhone?

Ik gebruik Myfitnesspall. Die zal ook wel op iphone zitten.

Ik vind hem super fijn omdat je ook kunt zien hoeveel voedingstoffen je binnen krijgt (al zijn de max hoeveelheden die zij aangeven niet echt kloppend) en omdat je maaltijden kunt opslaan.

ik heb een tijdje de eetmeter van het voedingscentrum gebruikt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.