Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024


Misschien hormonale hoofdpijn? Heb ik soms de dag voor. Knallende koppijn is dat.

Lollypopje schreef op 23-01-2023 om 16:22:

[..]

Wat ga je nu anders doen?

Savonds een bak rauwkorst in grote stukken met een kleine dipsaus en een bak heldere zelfgemaakte soep in plaats van iets waar beleg op kan wat veel te vet is.

evt na het eten nog een schaaltje kwark.

hier gaat het goed. Uit het werk meteen weer gesport, nu net het eten op met wraps met kip, paprika, champignons en ui. Geen sausje oid.

Vandaag gaat het qua eten en beweging goed, hopelijk is morgen de weegschaal ook weer liever.

alhambra schreef op 23-01-2023 om 17:20:

Misschien hormonale hoofdpijn? Heb ik soms de dag voor. Knallende koppijn is dat.

Ik denk het niet, heb daar in ieder geval anders nooit last van. Tenminste,  voor zover ik weet. Maar ik zal het eens in de gaten houden of het toch vaker zo is.

Hier ook een paar goede dagen gehad. Zowel gisteren als vandaag niets genaaid oid. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt.

PhilDunphy

PhilDunphy

23-01-2023 om 21:27 Topicstarter

Hier ook lekker. Vandaag een kort wandelingetje gemaakt (meer lukt nog niet), wat gefietst en gezond gegeten. Compenseert mooi voor m'n cheat-dag zaterdag. Toen ben ik heerlijk uit eten gegaan.

Nou ik stond net op de weegschaal en de 1,5 kilo vocht is er weer af. Nog paar ons boven wat het afgelopen vrijdag was, ik hoop eind deze week onder de 80 kilo te komen...
Morgen ga ik wegen bij de consulent. 2 weken geleden bij haar woog ik 81,4 zag ik net. 
Vandaag werken met een gebroken dienst dus 4 keer op de fiets.
Zou normaalgezien nu zowat weg moeten maar heb vanmiddag een bijeenkomst dus begin ik wat later om te compenseren. Wel lekker zo een beetje luie ochtend want ik was natuurlijk wel veel te vroeg wakker.

Vanmiddag even gewandeld. Nu net even  wat koekjes op. Gisterenavond had ik het zwaar en vanavond laat ik de teugels iets vieren. Anders wordt het zo'n keurslijf waar ik inzit.

Na de koekjes nog wat snoep genomen en ik heb daarna de hele avond trek gehad. 

Ik had vanmiddag zin in chips! Heel verantwoord naar huis gegaan, daar magere kwark gegeten maar mocht niet baten. Daarna een kastje uit elkaar geschroefd, dat moest eerst voor ik naar de supermarkt zou gaan. Vervolgens heb ik 4 maiswafels gegeten met aioli en magere kaas en toen naar de supermarkt. Ik heb voor het schap gestaan maar ben door gelopen, de zin was verdwenen

Wat goed stokstaart!!

Ik had gisteren nog steeds die hoofdpijn. Wel minder, maar de hele dag aan het zeuren. Ben toen vroeg naar huis gegaan, stond toch nog in de file, heb een reep chocola gekocht en bijna helemaal opgegeten. Voelde me zo naar. Ook hevig ongesteld.
Vandaag nog steeds hoofdpijn maar alle verleidingen op het werk weerstaan (was een studiedag en lagen overal koekjes en sap bij de lunch). 
Zit nu op de bank met een boterham met pindakaas en rest van de reep chocola. Misschien eet ik het op, misschien niet... ga in ieder geval vroeg slapen en hoop morgen eindelijk van die hoofdpijn af te zijn.

Wat vervelend dat je je slecht voelt, Ranje. Hopelijk morgen beter!

Even een moeilijk moment hier. Net thuis na een goede maar intensieve werkweek. Nu aan het koken.

Normaal gesproken zou ik nu een wijntje/biertje drinken om te vieren dat het weekend is en ter ontspanning.  En dan vanavond chips. Dat laatste is niet in huis.

Misschien moet ik morgenavond een drankje nemen als ik niet deze gevoelens ervaar dan wordt het niet daarom gekoppeld.

Het biertje ligt in de koelkast. 

hier een goede week gehad. Vandaag weer gesport,  ik had trek toen ik thuis kwam, maar had een bakje pastasaus al uit de vriezer gehaald vanmorgen. Dus niet veel werk van het eten. Dan ga ik ook niet meer iets anders pakken. 
Vanavond mag ik nog een appel en rozijnen met wat kaneel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.