Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024


Goed om te lezen dat je bij een diëtist loopt. Het zou inderdaad niet goed zijn als je jezelf onvoldoende voedt vanwege die vervelende medicijnen.

Ik ben nu bij de sportschool. Na 25 minuten loopband en 15 minuten roeien nu nog ev3n fietsen.

Wat mij trouwens gemotiveerd houdt in de sportschool is om in blokjes van 2 of 5 minuten te denken. Dat is steeds te overzien. 
Op de loopband doe ik dan bv.
0-2 min. 4,5 k/u
2-4    5
4-6 5,5
6-8 6
8-10 6,5
10-12 7
12- 14 7,5
14-16 5,5
16-25 wandelen in afwisselend tempo tussen 4,5 en 6,0 km per uur

Wellicht heeft iemand er wat aan!

Ik heb geen zin om naar de sportschool te gaan maar ga zo wel even wandelen. Ben vanmorgen ook al een blokje om geweest en ga zo even het park in.
Morgen weer werken en dan wel naar de sportschool.

Vanmiddag ruim 800 meter gelopen. De trap weer op was daarna wel zwaar en mijn hoofd is nu ook moe, maar mijn hartslag bleef netjes. Dus voorlopig hou ik deze afstand even aan tot mijn hoofd en conditie dit goed aan kunnen.

Blij dat ik ben gegaan, maar tijdens zat ik wel te mopperen op de kou 😂

Wij zijn ook weer terug van de wandeling want het sneeuwt hier weer en dan van die irritante kleine vlokjes die in je ogen waaien. En de wandelpaden zijn spekglad dus maar over het fietspad gewandeld.

wij zijn hier kamers aan het wisselen, dus sjouwen met bedden, matrassen, kleding, schoenen,  boeken. Net sport 

Saga schreef op 22-01-2023 om 16:00:

wij zijn hier kamers aan het wisselen, dus sjouwen met bedden, matrassen, kleding, schoenen, boeken. Net sport

Zeker sport. Waarschijnlijk intensiever dan mijn bezoekje aan de sportschool. Tevreden met het resultaat?

alhambra schreef op 22-01-2023 om 21:19:

[..]

Zeker sport. Waarschijnlijk intensiever dan mijn bezoekje aan de sportschool. Tevreden met het resultaat?

Zeker blij! Jij bent ook goed bezig

Hoe gaat het vandaag met jullie?

alhambra schreef op 23-01-2023 om 12:16:

Hoe gaat het vandaag met jullie?

Hier gaat het goed 😊

Eet weer braaf, heb weer 800 meter kunnen lopen en wat stretch yoga gedaan. Dus ik ben blij 😊

Goeie dag vandaag, paar uur gewerkt en daarna een eind gewandeld. Tot nu toe netjes gegeten en zo meteen gezond eten maken voor komende week. Mijn eetplan ook aangepast omdat vorig plan niet zo goed werkte 

Het gaat goed vandaag want mijn dochter kwam vroeg thuis dus nu kan ik al de hele middag niet snaaien 😃

Na een belabberd weekend gaat het nu ook nog niet beter. 
Veel aan mijn hoofd en weinig tijd om te ontspannen of mijn gedachten te verzetten.

stokstaart schreef op 23-01-2023 om 16:01:

Goeie dag vandaag, paar uur gewerkt en daarna een eind gewandeld. Tot nu toe netjes gegeten en zo meteen gezond eten maken voor komende week. Mijn eetplan ook aangepast omdat vorig plan niet zo goed werkte

Wat ga je nu anders doen?

Sterkte Ysenda!

Ik ben blij dat het me steeds gemakkelijker afgaat om 's avonds niet meer te eten. Ik eet er zoveel gezonder door.
Ik heb nu 4 eetmomenten op een dag
O-L-T-A
T: tussendoor = fruit + chocolade
Door alleen dan wat te nemen, eet ik  niet langer 's avonds een halve of hele reep.
  

Hier gaat het matig.
Gisteren was ik bij een vriendin en die had muffins gebakken. En zij bakt zo lekker dus ik kon/wilde geen nee zeggen. Vandaag weer knallende hoofdpijn. Ik denk door de suikers die ik niet gewend meer ben. Is in ieder geval zelfde soort hoofdpijn als nadat ik er mee stopte. En voel daardoor nu enorme behoefte aan weer zo'n suikershot en chocola. Moet ook ongesteld worden dus dat speelt vast ook mee.
Ga vanavond vroeg naar bed en morgen hopelijk weer fitter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.