Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024


ik zit vandaag ook wat in een vreetbuimodus

Friezinnetje schreef op 21-01-2023 om 16:30:

ik zit vandaag ook wat in een vreetbuimodus

Ja maar jij bent ziek geweest, voel je je alweer beter?

Dolfje schreef op 21-01-2023 om 16:34:

[..]

Ja maar jij bent ziek geweest, voel je je alweer beter?

ja ik voel  me weer goed. Maar wel steeds goed gegeten en vandaag ook, maar ik ben steeds op zoek naar wat fout lekkers . Vanavond een feestje en ik heb mezelf een drankje toegezegd. 

Halve kilo eraf zei de weegschaal! Dochterlief heeft kwarktaart gemaakt, daar wel een stukje van gehad. 

voor de bijl gegaan, had nog wat nacho-chips liggen. die in de oven met wat geraspte kaas. Maar wel vol, dus alleen visje gegeten en de aardappels niet gedaan. compenseert het wat.

Ik krijg hier net reclame voor een kluis met tijdslot. Zouden ze hier mee lezen en dat een goed idee voor ons vinden?

Ben niet fit en gisteren een drukke dag gehad. Overdag niet zo gezond gegeten maar doordat ik om 20:00 al in bed lag heb ik niet meer gegeten. Nu weer een beetje bijgetrokken.

Beetje gefrustreerd hier, hele week tussen 1200 en 1400 calorien gegeten, drie keer stevig gesport en ik ben 100 gram lichter. Hou me er maar aan vast dat ik wel fitter ben. Gebruik een anti-psychoticum, moet zoveel moeite doen voor weinig resultaat. Nieuwe week, nieuwe kans.

Dat is met recht balen, citroentje! 

Ik blijf wat hangen maar ik houd moed, volgende week eens mijn valkuil wegwerken. Dat zal zeker schelen! Ik weet dat ik het kan.

citroentje schreef op 22-01-2023 om 09:56:

Beetje gefrustreerd hier, hele week tussen 1200 en 1400 calorien gegeten, drie keer stevig gesport en ik ben 100 gram lichter. Hou me er maar aan vast dat ik wel fitter ben. Gebruik een anti-psychoticum, moet zoveel moeite doen voor weinig resultaat. Nieuwe week, nieuwe kans.

maar eet je dan niet te weinig? 

Vanochtend op de weegschaal gestaan en de eerste 2 kilo zijn eraf! Fijne start van 't jaar zo  

1200 tot 1400 kilocaloriën is veel te weinig. Je lichaam knalt in de overlevingsstand en gaat álles opslaan. Alleen je hersenen hebben al 500 kilocaloriën nodig.

Wat eet je op een dag? 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

22-01-2023 om 13:02

Poezenmeisje schreef op 22-01-2023 om 12:40:

1200 tot 1400 kilocaloriën is veel te weinig. Je lichaam knalt in de overlevingsstand en gaat álles opslaan. Alleen je hersenen hebben al 500 kilocaloriën nodig.

Wat eet je op een dag?

Dat kun je helemaal niet zo stellen. Ik heb, om op gewicht te blijven, 1600 kc nodig op een dag. Om af te vallen zal ik dus minder moeten eten dan dat.

Hoi, voor mij niet te weinig, zolang ik maar aan 80 gram eiwitten per dag kom. Advies dietiste om vooral op eiwitten te letten. Dankzij a.p. kom ik bij meer dan 1500 cal al aan. Met krachttraining en genoeg eiwitten hoop ik dat stofwisseling wat gaat versnellen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.