Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024

Helaas nog veel stress dus slecht eetpatroon. Het bewegen is wel gelukt. Ik hoop op betere tijden.

Hoe gaat het met jullie?
De storm is hier gaan liggen dus ik hoop vandaag een herstart te maken. Later vanochtend ga ik even sporten.
Fijn weekend allemaal!

Op zich gaat het goed al heb ik gisteren bier op en nootjes maar we zijn ook nog gaan sporten. Vanavond vieren wij hier nog een verjaardag, doe dan ook niet aan dieet. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-03-2023 om 08:22

ja gaat goed, was gistermorgen weer 2 ons kwijt. Totaal nu iets over de 6 kilo. 

Het gaat oke hier, ik eet teveel diepvriespizza en croissantjes :innocent: maar ik val nog steeds wat af. Waarschijnlijk door gymnastiek en korte nachtjes. Maar heb ook niet gesnaaid met mijn ongesteldheid!!

Ik eet echt teveel zooi. Maar dat niet doen is zo moeilijk. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-03-2023 om 18:25

gisteren en vandaag een rondje gelopen. Lukt helaas niet te lang, want last van mijn knie, waarvoor ik gisteren weer eens bij de fysio was. In bovenbeen zitten veel knopen, dus die moeten er uit. Kan wel blijven sporten, maar wat minder gewicht en wat meer herhalen. 

Vandaag flinke wandeling gemaakt, maar ook genoten van een heerlijke high tea. Kreeg niet alles op dus gedeelte mee naar huis genomen en daar geniet ik nu nog even van.

Netherfield schreef op 12-03-2023 om 09:58:

Ik eet echt teveel zooi. Maar dat niet doen is zo moeilijk.

Het is ook moeilijk. Ik kan je nu allerlei tips geven maar ik struggle zelf ook.

Gisteren en vandaag zijn goed gegaan na ruim een week prut.

alhambra schreef op 12-03-2023 om 21:30:

[..]

Het is ook moeilijk. Ik kan je nu allerlei tips geven maar ik struggle zelf ook.

Gisteren en vandaag zijn goed gegaan na ruim een week prut.

Het stomme is, we weten precies hoe het moet, maar het ook echt doen…

Netherfield schreef op 13-03-2023 om 09:12:

[..]

Het stomme is, we weten precies hoe het moet, maar het ook echt doen…

Ik weet wel wat ik wel/niet moet doen maar hoe goede keuzes maken als ik moe ben/stress heb daar ligt bij mij het probleem.

Ik heb nu een weekje vrij en ik voel me uitgerust. Deze week ga ik goed mijn best doen en verwacht ik resultaat. Een andere weekzal het minder gaan. Ik hoop dat het met elkaar in balans zal zijn.

De 92 kwam één dag in beeld, maar vandaag zag ik 90,9 voorbij komen.

Ik ben nu 80,1. 1,3 kilo vocht in 1 dag eraf zo gaat het elke keer na een weekend zondigen.
Komende dagen extra mijn best doen. Komend weekend zitten we 1 nachtje in een hotel met ontbijt en gaan we uit eten. De rest van de week hou ik het kha.

vanochtend vroeg was ik 72.5. 
Ik heb het idee dat ik echt de daling heb in gezet. Op moment taal ik ook echt niet naar chips en chocolade. Ondanks dat ik dat zo af en toe wel eet als ik ergens ben

Hier 71,75. Nog 200gram en ik weeg onder mijn gewicht op mijn oude weegschaal

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.