Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024

Myrdal schreef op 07-02-2023 om 07:33:

Yes, eindelijk maar toch onder de 85 kilo

😁 Dat is zeker al meer dan een jaar geleden.

Gefeliciteerd!

Ik zit vandaag op 80,4 dus weekendsnaai is er zowat weer af. Morgen weer naar de consulent en daar wegen.

Goede berichten! Ik ben bijna opgeknapt.
Ik was 2 kilo kwijt maar door het terugvallen in slechte gewoontes staat de teller nu op -1.
Ik ga er weer tegen aan!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

07-02-2023 om 09:04

Vanochtend zat ik op 84,5. Dat is een halve kilo meer dan op 1 januari. Had ik niet helemaal verwacht van mezelf, maar verdiend is het wel. Ik ga maar weer eens beter mijn best doen. We zijn al op 10% van het jaar en ik heb het mezelf net even iets moeilijker gemaakt...

Hier nog even geen getal van de weegschaal, morgenochtend weer.
Ben wel weer opgeknapt maar nu zooo moe. Gisteren wel gesport, vandaag tikspel gedaan en wandelingetje, dus vanavond tevreden onder de wol.
Qua eten ook prima. Wel genoeg gegeten, maar dan van het voedzamere.

Je blijft wel kwakkelen, Ranje. Ik hoop dat snel weer fit bent!

alhambra schreef op 07-02-2023 om 19:05:

Je blijft wel kwakkelen, Ranje. Ik hoop dat snel weer fit bent!

Ja echt zo balen! Wil me gewoon weer fit voelen.. weet soms ook niet meer wat wijsheid is. Toegeven en rusten of toch maar er even doorheen gaan.

Vandaag een stomme dag op het werk waar ik me aan van alles ergerde. Dus een bounty uit de automaat gehaald. Morgen beter. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-02-2023 om 21:00

Netherfield schreef op 07-02-2023 om 20:58:

Vandaag een stomme dag op het werk waar ik me aan van alles ergerde. Dus een bounty uit de automaat gehaald. Morgen beter.

maar was de ergernis er mee weg??  

Vandaag weer een goede dag gehad. Had een bijeenkomst met lunch. Lekkere broodjes gegeten, maar vanmiddag zo vol er van, dat ik mijn middaghapje heb over geslagen. Vanavond lekker gegeten.

Ik ben gisteravond ongesteld geworden en heb megarugpijn ( niet daarvan) en heb de hele dag al trek. Heb wel iets meer gepakt dan ik eigenlijk mag maar hopelijk valt het morgen op de weegschaal mee.

Ik ga zo weer even wandelen! Het zonnetje motiveert goed

Vanochtend 72,2 op de weegschaal. Viel me nog mee!

Zonnetje is inderdaad heerlijk Alhambra! Vanochtend heerlijk training gegeven in het zonnetje, vanavond zelf sporten (in het donker helaas). 

Fijn dat het meeviel! Ik hoop dat het bij jou ook meeviel Dolfje.

Gisterenavond niets gegeten, jeej! Had om 10 uur flinke trek dus plak ontbijtkoek genomen. Als lunch een restje hutspot dus dat vult goed.

Ik sta de laatste weken stil, maar het lukt me goed me daar verder niet druk om te maken

Ik ga vanmiddag ook een stukje wandelen. De laatste twee weken was ik steeds te druk of te moe van de drukte. Wilde mijzelf vanmiddag daarom eigenlijk wat huismussen gunnen met kleine klusjes, maar de zon is zo lekker dat ik ook ga wandelen.

Bij de consulent net was het 80,1 kilo , vanmorgen thuis 79,7 dus ik ga over in het dieet naar stap 4. 2 producten op een dag ipv 3 en 1 x meer zuivel en 1 keer graanproduct ( boterham, havermout, cracker of wrap bijvoorbeeld).

Gefeliciteerd Dolfje! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.