Jouw lijf
PhilDunphy
01-01-2023 om 08:40
-10kg starten aan 2024
De jaarwisseling 2022-2023 is nog geen 9 uur oud en toch maakte ik deze titel. Want mijn streven is om over exact 1 jaar, 10kg lichter te zijn. Geen snelle afval wedstrijd dus, maar rustig en gestaag wat kilo's eraf. En vooral ook het eraf houden.
Ik weet het, na een poos is de motivatie wat minder. En er komen moeilijke momenten aan: vakanties, verjaardagen, nieuwe kerstdagen. Ik hoop die mee in te calculeren, dus dat het prima is die dagen je wat meer te laten gaan. Maar daarna de draad weer op te pakken, omdat zowel streng als aardig zijn voor jezelf, past in de route naar -10kg in een jaar.
Wie doet er mee?
Lollypopje
08-02-2023 om 14:13
@Dolfje wat bedoel je met van 3 naar 2 producten?
Net buiten geweest. 850 meter gelopen en mijn hartslag was er goed mee. Het was echt heel lekker met de zon 😊Nu wel tinitus, dus lekker rustig bijkomen met een kopje koffie.
Dolfje
08-02-2023 om 14:25
Lollypopje schreef op 08-02-2023 om 14:13:
@Dolfje wat bedoel je met van 3 naar 2 producten?
Ik doe het 1 op 1 dieet en ik zat in stap 3 dat was 3 producten per dag ( reep /shake etc) en dat worden er nu dus 2.
Ik zal zo ook gaan wandelen, ga normaal deze middag als ik vrij ben sporten maar moet vanavond ook weer werken en blijf me anders omkleden vandaag. Dus zo even naar buiten.
Lollypopje
08-02-2023 om 14:28
Dolfje schreef op 08-02-2023 om 14:25:
[..]
Ik doe het 1 op 1 dieet en ik zat in stap 3 dat was 3 producten per dag ( reep /shake etc) en dat worden er nu dus 2.
Ik zal zo ook gaan wandelen, ga normaal deze middag als ik vrij ben sporten maar moet vanavond ook weer werken en blijf me anders omkleden vandaag. Dus zo even naar buiten.
Ahhh dus je vervang je maaltijden en nu vervang je er dus nog maar twee. ik snap hem 
Geniet van het zonnetje
🌞
Ranjemeteenrietje
08-02-2023 om 16:35
Wat fijn dolfje!! En een wandeling met dit weer is ook heel fijn toch? Ik merk in ieder geval dat de zon mij goed doet.
Vanmiddag soep met broodje als lunch. Net in de stad geweest en had na 2 winkels zo'n zin om bij de Hema even wat te drinken en iets lekkers te halen. Maar! In plaats daarvan heb ik mijn waterfles leeggedronken, ben naar huis gegaan en geniet van een bordje met wat groente, noten en fruit. Heerlijk!
Dolfje
09-02-2023 om 15:25
Vanmorgen naar het werk gewandeld ( half uurtje) want zou met de bus naar mijn moeder maar was dus vergeten dat er geen ov rijdt . Kwam er gelukkig achter voor ik voor niks bij de bushalte had zitten wachten. Dus net weer half uur naar huis gelopen en nu wachten tot man thuis is en we met de auto gaan.
Ook meteen thuis maar de stofzuiger door het huis geslingerd en gedweild dus met de beweging zit het vandaag wel goed. Zit nu op 14.000 stappen.
Als het goed is kookt ze iets koolhydraatarm voor ons. Ben benieuwd wat we dit keer krijgen.
FaithfulDuck87
09-02-2023 om 18:24
hier vanmiddag weer lekker gesport, merk dat het steeds beter gaat. Morgenochtend op de weegschaal, hoop dat ik dan op -5 kilo zit.
alhambra
09-02-2023 om 21:04
Ik moest even een drempel over maar ik ben gaan sporten. Ik ben weer opgeknapt na het ziek zijn dit weekend.
Ik ga altijd op de weegschaal staan bij de sportschool en maak dan een foto. Helaas nu hetzelfde gewicht als in week 48. Toen was ik nét begonnen met mijn afvalpoging.
Teleurstelling nu dat het weer terug bij af lijkt te zijn 
Ik leef wel gezonder (meer bewegen, minder alcohol en minder snaaien) dat wel.
Dolfje
10-02-2023 om 14:13
Ik was vandaag 2 ons zwaarder maar nog steeds onder de 80 gelukkig.
Ben vanmorgen gaan sporten en ben via een flinke omweg naar de sportschool gelopen.
Daarna thuis genoten van 2 cappuccino en een kha- boterham met kaas en Marmite.
Heb sinds gisteren last van mijn keel ( test was negatief) en heb dus suikervrije dropjes gekocht.
Voor vanavond heb ik net een lasagne gemaakt met lasagnebladen van pompoen. Die hoeft straks alleen nog maar een half uurtje in de oven.
Zit nu een beetje lui op de bank. Kan zo wel weer een rondje gaan wandelen maar ben niet helemaal fit.
FaithfulDuck87
10-02-2023 om 15:52
ik heb net genoten van een heerlijk Italiaans ijsje in een ijssalon. Jummie, die smaakte heerlijk!
Dolfje
11-02-2023 om 08:42
Ik ben vandaag weer een pondje zwaarder maar ik ben en ongesteld en keelpijn dus gisteren ontzettend veel gedronken en me te buiten gegaan aan ( suikervrije) dropjes en keelsnoepjes.
stokstaart
11-02-2023 om 09:22
Ik ben weer vreselijk ongesteld. Pluspunt is wel dat ik nu lichter ben dan op 2 januari dus er is zeker iets af ondanks dat ik zwelgje ben op moment
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.