Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024


Goed bezig iedereen!

Gisterenavond slechte keuzes gemaakt maar de dag ervoor wel goede keuzes. Vanavond ga ik er weer voor!

Volgens mijn eetmeter app voor het eerst deze week niet teveel vet gegeten deze dag! Trots op mezelf. Het zat vooral in broodbeleg en gebakken vlees bij het avondeten. Nu gebakken kipfilet gehad, dat scheelt enorm. 

Netherfield schreef op 02-02-2023 om 18:14:

Volgens mijn eetmeter app voor het eerst deze week niet teveel vet gegeten deze dag! Trots op mezelf. Het zat vooral in broodbeleg en gebakken vlees bij het avondeten. Nu gebakken kipfilet gehad, dat scheelt enorm.

Top! Bevalt de app goed?

alhambra schreef op 02-02-2023 om 18:30:

[..]

Top! Bevalt de app goed?

Ja, ben er heel blij mee, want hij is simpel en overzichtelijk. 

Ik heb een moeilijk moment. Zoveel zin in chips en wijn!!

alhambra schreef op 02-02-2023 om 21:24:

Ik heb een moeilijk moment. Zoveel zin in chips en wijn!!

Ik ook, maar dan in bier en kaas.

Dolfje schreef op 02-02-2023 om 21:39:

[..]

Ik ook, maar dan in bier en kaas.

Gaan we de trek even samen uitzitten!

Net op de weegschaal gelukkig onder de 80 kilo, 79,8. Duurde lang deze week voordat mijn cheatday er weer af was.
Vandaag vrij en dat is een van mijn valkuilen. Ga zo wel sporten en boodschappen doen maar daarna moet ik opletten dat ik niet ga lopen snaaien.  
Wil vanavond na het eten ook met man gaan wandelen maar die is er met dit weer niet zo happig op.
Morgenvroeg gaan we samen even naar de sportschool en daarna hebben we een wandelafspraak met daarna borrelen/eten . Scheelt hopelijk dat we op de fiets gaan maar ik wil niet altijd afzeggen omdat ik op dieet ben en ik vind dat zulke dingen ook af en toe gewoon moeten kunnen. Ik ga over 2 weken ook gewoon een paar dagen carnaval vieren en daar sta ik echt niet met een spa rood en een bakje wortels   

ik was afgelopen week op het zelfde gewicht blijven hangen. Helaas, maar we gaan gewoon verder. 

Ik had gisteren een hele slechte nacht, dus overdag extreem moe en dan ga ik snaaien. Al heb ik het nog enigzins onder controle kunnen houden.

Vandaag nog even braaf, voordat ik morgen aan het gebak mag
Ik doe vandaag wel rustig aan, want visite morgen dus wil mijn energie sparen en ben ook nog niet helemaal hersteld van gisteren. Dus qua beweging hou ik het vandaag op rustige yoga en wat korte oefeningen om mijn rug en schouder spieren te versterken. Ik doe steeds maar een paar minuten, maar alle beetje helpen

En vanavond maak ik weer een grote pan chili con vegacarne, dus dan heb ik ook weer voor minimaal 6 dagen gezond eten in mijn vriezer 😊

Ja alles afzweren werkt voor mij ook niet. Het is wel lastiger om na een dag met wat lossere teugels weer betere keuzes te maken.
Gisteren gelukkig goed volgehouden.
Stressvolle week op het werk dus vanavond een lastige avond. Misschien ga ik wel werken om losse eindjes af te handelen. Ben ik ook minder gestresst verwacht ik. En dan kan ik ook niet gaan snaaien.

Helaas trapte ik toch in mijn valkuil vanmiddag: 2 glazen wijn en chips genomen. Ontlading van stress, helaas.

Ik ben bezig met een 36urige vastendag. Gisteravond tot 21u gegeten, morgenochtend weer vanaf 9u eten. Bizar hoe dit werkt voor mij. Totaal geen zin in eten/snaaien oid. En als ik even honger heb drink ik een warme thee en bedenk ik me dat ik morgenochtend met opstaan mag ontbijten. Maar eigenlijk ben ik niet echt bezig met eten op dit soort dagen terwijl als ik wel eet, ik de hele dag bezig kan zijn met of iets wel of niet mag of wanneer het volgende tijdstip is dat ik weer kan eten.

Wat fijn dat het zo goed gaat Stokstaart! Ik heb zoiets nog nooit geprobeerd. 

Ik ben gisteren de fout in gegaan en heb paar witbier en 2 Gin tonic op en blokjes kaas. Lekker maar "stom" want vandaag gaan we ook al uit. Ik zit dus weer boven de 80 kilo. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.