Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Zonder koelkast leven


Poezie schreef op 12-12-2021 om 00:45:

[..]

Ja, hoe anders?

Veel plezier dan maar.

Ysenda schreef op 12-12-2021 om 01:04:

[..]

Wasserette

Als die er is. In mijn stad zit er 1. Die rekent voor 6 kg wasgoed 12 euro. Dus het is ook nog eens duur.

Bellejolie schreef op 12-12-2021 om 10:45:

[..]

Veel plezier dan maar.

???? Ik doe helemaal niets weg hoor

Poezie schreef op 12-12-2021 om 11:02:

[..]

???? Ik doe helemaal niets weg hoor

Oh gut nou sorry, wat een boosheid.

Ik bedoel gewoon dat al je was op de hand doen wel even wat anders is dan een beha of delicaat zijden blousje even laten weken.

Je dekbedovertrek, handdoeken en spijkerbroeken op de hand wassen is veel werk en loodzwaar. 

Dan heb ik honderd maal liever geen koelkast. 

Bellejolie schreef op 12-12-2021 om 13:33:

[..]

Oh gut nou sorry, wat een boosheid.

Ik bedoel gewoon dat al je was op de hand doen wel even wat anders is dan een beha of delicaat zijden blousje even laten weken.

Je dekbedovertrek, handdoeken en spijkerbroeken op de hand wassen is veel werk en loodzwaar.

Dan heb ik honderd maal liever geen koelkast.

Boosheid? 

Lang geleden heb ik al eens meegemaakt dat mijn wasmachine stuk was en ik geen geld had voor een nieuwe. Omdat ik tien geen werk had, had ik er tijd voor om het met de hand te doen (voor twee kinderen en mijzelf), en dat vond ik helemaal niet erg. 

Poezie schreef op 12-12-2021 om 13:42:

[..]

Boosheid?

Lang geleden heb ik al eens meegemaakt dat mijn wasmachine stuk was en ik geen geld had voor een nieuwe. Omdat ik tien geen werk had, had ik er tijd voor om het met de hand te doen (voor twee kinderen en mijzelf), en dat vond ik helemaal niet erg.

Ja, je komt nogal boos op me over. 

Maar goed,  veel plezier verder. Ik ben wel weg. Blijkbaar mag enige feedback niet gegeven worden. 

TO, heb je een balkon? Daar zet ik vaak dingen op als het bijv. niet in de koelkast past, of een kliekje voor volgende dag. Er komt daar ook nooit zon, dus is meestal vrij koud/koel.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

14-12-2021 om 12:07

Tijgeroog schreef op 11-12-2021 om 11:38: Waarom heb je steeds niet-functionerende koelkasten?

Of je stopt de stekker er in... 🤣  (sorry)

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

14-12-2021 om 12:12

Pindarots schreef op 12-12-2021 om 06:30:

Dus ben benieuwd hoe het zal gaan

Honderd jaar geleden kon men ook zonder koelkast en in de rimboe hebben ze niet eens elektriciteit, dus het zal best kunnen. Maar ik vind het wel stoer en zou er zelf niet aan moeten denken.

Ja,ja in de meeste rimboe hebben ze al zonnepanelen of een agregaat en het eerste dat ze dan kopen is een koelkast... maar er zijn delen in de rimboe die het niet hebben...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.