Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Zonder koelkast leven


SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

11-12-2021 om 22:21

Fenyw schreef op 11-12-2021 om 21:34:

[..]

Haha ik drink dat allemaal ongekoeld. Ook het bier gaat niet in de koeling.

Hopelijk maak je voor je gasten een uitzondering en zet je dan wel wat bier en wijn in de koeling.

niet_rechts schreef op 11-12-2021 om 22:21:

[..]

Hopelijk maak je voor je gasten een uitzondering en zet je dan wel wat bier en wijn in de koeling.

In een ton met water,  telt dat ook? Ik heb een tafelmodel koelkast. Kan echt niet veel in.

Fenyw schreef op 11-12-2021 om 22:19:

[..]

🤣

Ik vind cola dan weer vies. Als ik het drie keer per jaar drink is het veel. Ik heb een tijdje in Engeland gewoond, ik denk dat daar mijn voorliefde voor lauw bier vandaan komt 😉

Haha ik heb hetzelfde. Drink water en andere drankjes het liefste op kamertemperatuur. Er zijn maar een paar drankjes die ik koel lekkerder vind zoals ijsthee, sap of in de zomer bitter lemon. Cola houd ik ook niet van.

Als ik niet zou werken en ik zou een apparaat weg moeten doen, dan zou ik er eerder voor kiezen om de wasmachine weg te doen dan de koelkast. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

11-12-2021 om 22:37

Poezie schreef op 11-12-2021 om 22:33:

Als ik niet zou werken en ik zou een apparaat weg moeten doen, dan zou ik er eerder voor kiezen om de wasmachine weg te doen dan de koelkast.

Echt?! Als ik iets weg móest doen, dan iets onzinnigs. De ijsmachine of zo. Of in het uiterste geval de magnetron.

nou ik kan nog heel veel apparaten schrappen voor de koelkast. Te beginnen met de broodbakmachine...

niet_rechts schreef op 11-12-2021 om 22:37:

[..]

Echt?! Als ik iets weg móest doen, dan iets onzinnigs. De ijsmachine of zo. Of in het uiterste geval de magnetron.

Eens, nog eerder de wasdroger, magnetron, oven of desnoods de vaatwasser dan de koelkast.

Ik schaar de koelkast in hetzelfde rijtje als een fornuis of een kraan. Praktisch onmisbaar. 

niet_rechts schreef op 11-12-2021 om 22:37:

[..]

Echt?! Als ik iets weg móest doen, dan iets onzinnigs. De ijsmachine of zo. Of in het uiterste geval de magnetron.

Dan moet je die wel hebben natuurlijk 

Ik snap ook niet hoe je zoveel gedoe met koelkasten kan hebben. Je koopt er 1 en die gaat minstens 10 jaar mee is mijn ervaring.

April2021 schreef op 11-12-2021 om 23:09:

Ik snap ook niet hoe je zoveel gedoe met koelkasten kan hebben. Je koopt er 1 en die gaat minstens 10 jaar mee is mijn ervaring.

Ja, en als je een nieuwe koopt, heb je vaak ook wel een paar jaar garantie. 

Malibu2 schreef op 11-12-2021 om 23:03:

[..]

Eens, nog eerder de wasdroger, magnetron, oven of desnoods de vaatwasser dan de koelkast.

Ik schaar de koelkast in hetzelfde rijtje als een fornuis of een kraan. Praktisch onmisbaar.

Ik ga voor de rijstkoker. Staat tpch achterin de kast ruimte in te nemen

Ik ga voor de eierkoker

Poezie schreef op 11-12-2021 om 22:33:

Als ik niet zou werken en ik zou een apparaat weg moeten doen, dan zou ik er eerder voor kiezen om de wasmachine weg te doen dan de koelkast.

Ja? Jij gaat alles op de hand wassen dan?

Interessant, ik denk dat ik nog best ver zou kunnen komen als ik vegan was. Ik heb een vrij diepe kelder onder het huis waar het altijd koel is, ook in de zomer. Maar als ik in een appartement zou wonen, zou ik er niet aan beginnen. Dan zou ik denk ik veel te veel dingen te snel weg moeten gooien. Ik zou ook wel echt het bewaren van restjes eten missen, want dat zou ik in mijn koele kelder niet aandurven. Of brood in mijn vriezer, wat daardoor veel langer lekker blijft. Maar goed, ik ben geen vegan, dus dat wordt echt niks zonder koelkast 😅

Bellejolie schreef op 11-12-2021 om 23:44:

[..]

Ja? Jij gaat alles op de hand wassen dan?

Ja, hoe anders?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.