Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
mana_sutiyuq
29-06-2026 om 17:52
MMcGonagall schreef op 25-06-2026 om 23:27:
[..]
Mijn katten krijgen brokjes als hoofdmaaltijd. Die staan er de hele dag. Twee keer per dag krijgen ze een zakje. Daar zeuren ze om en dan gedragen ze zich alsof ze nooit te eten krijgen. Overigens zijn ze beide niet te dik. Een wordt nu wat molliger want ze krijgen twee keer een zakje in plaats van een keer, omdat de ander door omstandigheden veel is afgevallen. Ooit 5,5 nu nog een schamele 3,6 kilo.
Daar heb ik van die bakjes voor die alleen open gaan als de kat met de juiste chip voor het bakje staat. En geen extra bandje of zo, het is de chip die ze ook gebruiken voor het identificeren bij de dierenarts of opvang.
CharlieB
29-06-2026 om 19:02
Netherfield schreef op 29-06-2026 om 08:41:
Ik vind het raar dat Gakpo niet naar huis gaat terwijl zijn vrouw net hun ongeboren kindje is verloren. En dat iedereen het normaal vindt dat hij bij het elftal blijft en gaat voetballen vannacht. Ik vind dat hij bij zijn vrouw moet zijn nu.
Zijn vrouw is niet thuis maar daar. Hij ís bij zijn vrouw. En hij heeft samen met haar besloten om door te voetballen.