Huis, tuin en keuken
absor
12-11-2024 om 17:48
Wat vind jij raar?
een luchtig topic hoor. Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..
ik hoop op aanvullingen
Daglichtlamp
26-06-2026 om 19:57
Dees! schreef op 26-06-2026 om 19:48:
[..]
Ik denk het niet. Want waar zouden hun inkomsten dan uit bestaan?
Die winkels worden betaalt door Verpact. Die grote boetes tegemoet kan zien als het inzamelingspercentage niet omhoog gaat.
https://nos.nl/artikel/2590994-statiegeld-moet-flink-omhoog-van-inspectie-anders-miljoenenboete