Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Dees! schreef op 26-06-2026 om 19:48:

[..]

Ik denk het niet. Want waar zouden hun inkomsten dan uit bestaan?

Die winkels worden betaalt door Verpact. Die grote boetes tegemoet kan zien als het inzamelingspercentage niet omhoog gaat.

https://nos.nl/artikel/2590994-statiegeld-moet-flink-omhoog-van-inspectie-anders-miljoenenboete

Op Weer.nl hebben ze het over vrijdag, het is toch zaterdag vandaag?

Beterlaat2021! schreef op 27-06-2026 om 07:16:

Op Weer.nl hebben ze het over vrijdag, het is toch zaterdag vandaag?

Hahaha, dan ga je bijna aan jezelf twijfelen 😁 (ik ging meteen ook even kijken welke dag het is 😂).

Ik vind het raar dat Gakpo niet naar huis gaat terwijl zijn vrouw net hun ongeboren kindje is verloren. En dat iedereen het normaal vindt dat hij bij het elftal blijft en gaat voetballen vannacht. Ik vind dat hij bij zijn vrouw moet zijn nu.

Ik vind het raar dat wanneer een voetballer verwikkeld is in een strafzaak als deze (nog los van het feit of hij schuldig is of niet), mee mag doen met het WK.

https://www.nu.nl/voetbal/6400940/marokkaanse-wk-ganger-achraf-hakimi-in-cassatie-in-verkrachtingszaak.html#nujij

Netherfield schreef op 29-06-2026 om 08:41:

Ik vind het raar dat Gakpo niet naar huis gaat terwijl zijn vrouw net hun ongeboren kindje is verloren. En dat iedereen het normaal vindt dat hij bij het elftal blijft en gaat voetballen vannacht. Ik vind dat hij bij zijn vrouw moet zijn nu.

Je hoofd staat toch totaal niet naar voetbal lijkt mij? Begrijp er ook niets van.

Misschien wil zijn vrouw dit wel.

Zijn zijn eigen zaken

Miepjecody schreef op 29-06-2026 om 11:49:

[..]

Zijn zijn eigen zaken

Dit! Wat kan hij thuis doen,behalve haar steunen?

Terwijl het een belangrijke wedstrijd is ook voor zijn carrière,zo heeft hij afleiding en zij heeft vast liefhebbende mensen om zich heen.

En ze kunnen uitgebreid bellen FaceTime etc.

Miepjecody schreef op 29-06-2026 om 11:49:

[..]

Zijn zijn eigen zaken

Nou dit. Hij is niemand verantwoording schuldig. Hij zal dit vast in goed overleg met zijn vrouw hebben besloten.

Zijn vrouw is daar toch ook? 

Daglichtlamp schreef op 29-06-2026 om 12:47:

[..]

Zijn vrouw is daar toch ook?

Dat dacht ik ook. Ik las ook dat hij alle ruimte van de ploeg krijgt om tussendoor naar haar toe te gaan.

Schemerlampje schreef op 29-06-2026 om 12:55:

[..]

Dat dacht ik ook. Ik las ook dat hij alle ruimte van de ploeg krijgt om tussendoor naar haar toe te gaan.

Opgelost.

Zilver_gray schreef op 29-06-2026 om 09:59:

Ik vind het raar dat wanneer een voetballer verwikkeld is in een strafzaak als deze (nog los van het feit of hij schuldig is of niet), mee mag doen met het WK.

https://www.nu.nl/voetbal/6400940/marokkaanse-wk-ganger-achraf-hakimi-in-cassatie-in-verkrachtingszaak.html#nujij

Dat vind ik ook raar, zag ook zo'n soort bericht over een van de voetballers van Kaapverdie meen ik.

Dolfje schreef op 29-06-2026 om 16:27:

[..]

Dat vind ik ook raar, zag ook zo'n soort bericht over een van de voetballers van Kaapverdie meen ik.

Oh? Die moet ik gemist hebben. Ja ik vind het raar!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.