Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Bailey26 schreef op 24-06-2026 om 14:04:

[..]

Hier ook katten die namen wel lijken te herkennen. Al doen ze er vaak weinig mee. Bijzonder vind ik altijd dat ze precies horen wanneer het keukenkastje opengaat waar de snoepjes staan. Als ik andere kasten open dan staan ze nooit meteen achter mij.

Ze herkennen trouwens ook het geluid van de auto. Man zegt dat hij de oudste kat altijd naar beneden hoort rennen (naar het raam toe) als ik er aan komt. Hij zit er al voordat ik echt onze straat inrij.

Ik ga het artikel ook lezen!

Haha ja, ik weet altijd precies wanneer mijn man thuis komt. Onze kat hoort hem al van ver aankomen en zit zeker 5 minuten voordat hij thuis is al bij de deur te wachten. Ze hoort het geluid van zijn auto als hij op de rondweg achter ons huis rijdt.

Ik vind het beetje raar om dagje schiereiland te organiseren vrijdag, met code oranje.

kerst schreef op 24-06-2026 om 21:05:

Ik vind het beetje raar om dagje schiereiland te organiseren vrijdag, met code oranje.

Het is daar wel het koelste van het land.

Weet je wat mensen raar vinden? Ik ga morgen een dagje sauna doen. Ten eerste lig ik de hele dag in het water. Ten tweede is het superrustig dus ruimte genoeg bij de opgietingen. Ten derde, als je de sauna uitkomt en naar buiten loopt is het helemaal zo warm niet meer. Win, win, win situatie dus.

Thora schreef op 24-06-2026 om 22:44:

Weet je wat mensen raar vinden? Ik ga morgen een dagje sauna doen. Ten eerste lig ik de hele dag in het water. Ten tweede is het superrustig dus ruimte genoeg bij de opgietingen. Ten derde, als je de sauna uitkomt en naar buiten loopt is het helemaal zo warm niet meer. Win, win, win situatie dus.

Nu snap ik die reclame van die sauna-gigant in mijn mailbox afgelopen week  .

Ik vond hem toen vreemd en heb nog zitten lachen tegen man "dat ze daar net nu mee kwamen".

(Ik ga nooit naar de sauna. Maar om één of andere duistere reden - waarschijnlijk toen ik ooit 15 jaar geleden een keer een bon kocht voor mijn moeder of mijn zus - ben ik ooit in een mailinglist met reclame geraakt.)

Thora schreef op 24-06-2026 om 22:42:

[..]

Het is daar wel het koelste van het land.

Waar is dat?

Telefoongesprek met vriendin, als we afsluiten zegt ze tot volgende week. Ik zeg niet zeker te weten of ik kan. Ze viert altijd haar verjaardag, en vindt het gezellig als iedereen komt. Ik vier mijn verjaardag daarentegen zelden, wat blijkbaar voor haar en nog 2 vriendinnen betekent niks van zich te laten horen, als ik jarig ben. Dat is toch raar, of is het flauw van mij dat ik er een beetje klaar mee ben? Kom bij hun altijd met een leuk cadeau en zij nemen niet eens de moeite om mij een appje te sturen. Het is niet voor wat hoort wat, maar dit voelt als eenrichtingsverkeer. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.