Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Kind woonde in een appartementencomplex,3 hoog met beneden/buiten bergingen, als kind of partner thuiskwam en de fiets in de berging zetten ging de kat al klaarzitten( terwijl er ook andere apartementbewoners in hun bergingen ernaast kwamen,daar reageert de kat niet op) ze moeten een extreem goed gehoor hebben die dieren.

Yumi schreef op 25-06-2026 om 11:50:

[..]

Ik heb geen facebook of verjaardagskalender, maar een mobiel net als iedereen en daar kan je ook verjaardagen in kwijt dus niemand hoeft het te vergeten. Gebeurt het toch 'n keer dat kan je alsnog een appje sturen.

Week naar mijn verjaardag ging ik samen met een van die vriendinnen lunchen, vertel ik heerlijk uit eten ben geweest met de kinderen. Vraagt ze was er iets bijzonders? Ik, voor mijn verjaardag ga ik altijd uit eten met de kinderen. Antwoord, ohh was je jarig.

Of ze het nou wel of niet vieren zodra ik ze zie geef ik een cadeau, maar andersom kan er nog geen appje vanaf. Merk dat ik me steeds meer stoor aan dit soort dingen, laatst wat nieuwe spullen voor in huis gekocht. Vriendin wou o.a een kastje hebben dat ik niet meer kwijt kon. Komt ze het ophalen, zegt ze, ik heb helaas geen tijd gehad om iets voor je te kopen want ik wil graag wat terug doen... wat heb ik aan dit soort uitspraken als het niet gebeurd, zeg dat niks.

Ik snap jou wel. Tegenwoordig zegt men al snel dat je geen verwachtingen mag hebben want dat voorkomt teleurstelling. 

Niet iedereen is even attent maar als je dat van jezelf weet zet dan een herinnering in je telefoon. En een keer iets vergeten dat kan gebeuren maar keer op keer ik zou daar ook van balen.

Thora schreef op 25-06-2026 om 10:02:

[..]

De Waddeneilanden.

Een Schiereiland of Schiermonnikoog ?  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.