Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Herfstappeltaart schreef op 15-10-2025 om 14:24:

[..]

Ik ben onvolwassen omdat ik a-technisch ben? Iedereen heeft toch zijn eigen kwaliteiten? Als mijn broer problemen heeft met de computer ofzo moet mijn man op komen draven. Dan vind ik mijn broer niet onvolwassen hoor.

Maar komt je man ook opdraven als de onderbroeken van je broer versleten zijn?

Merel9988 schreef op 15-10-2025 om 11:53:

[..]

Die van mij ook. En dan antwoord ik Ja, ja, ik kom

Hahaha, dat doe ik ook 😂

Dat er nog steeds aardbeien te koop zijn. 

Peaches schreef op 15-10-2025 om 15:54:

[..]

Maar komt je man ook opdraven als de onderbroeken van je broer versleten zijn?

Wat een rare vraag.

Ginevra schreef op 15-10-2025 om 12:11:

Mijn wasmachine piept niet, gelukkig. Ik heb zo'n hekel aan al die apparaten die zo'n rotpiep geven. Wasmachine, waterkoker, magnetron, koelkast ... Vooral als ze gaan herhalen. De wasmachine (of droger) van de buren piept en blijft om de paar minuten piepen als ze hem niet leeghalen. Heel irritant als ik in de tuin zit.

Maar ik heb dan ook dat sommige hoge tonen letterlijk pijn doen aan mijn oren en dat ik in het verlengde daarvan een hekel aan allerlei hoge tonen heb gekregen.

(mijn moeder had op haar whatsapp dat élk nieuw bericht een PING! gaf. Ook in groepsapps. Als ik bij haar was kon ik soms geen zinnig gesprek meer voeren omdat er elke paar minuten weer een PINGGGGG!! doorheen kwam. Zij vond het dan weer heeeeeel raar dat ik daar last van had)

mede daarom zet ik de vaatwasser of avonds aan of als ik weg ga, want die piept ook om de 5 sec, gelukkig houd die na 5 min op. 

ik kan me daar ook geel/groen/paars aan ergeren, vriend's telefoon geluid staat altijd aan, ik weet precies aan de toon van het geluid of het een whatsapp bericht is of dat iemand belt.. 

Merel9988 schreef op 15-10-2025 om 11:53:

[..]

Die van mij ook. En dan antwoord ik Ja, ja, ik kom

Ik roep; jaaahaaaa doe ff rustig!

Want het klinkt als een ongeduldig deuntje 

Yumi schreef op 15-10-2025 om 19:48:

[..]

Ik roep; jaaahaaaa doe ff rustig!

Want het klinkt als een ongeduldig deuntje

😂

Rogue schreef op 15-10-2025 om 19:30:

[..]

mede daarom zet ik de vaatwasser of avonds aan of als ik weg ga, want die piept ook om de 5 sec, gelukkig houd die na 5 min op.  

doet die van ons ook. Die heb ik aangesloten op het systeem hier zodat hij uit wordt gezet zodra hij klaar is. Ik hoor dus nu maar een half piepje en dan het plingeltje dat hij uit gaat 

Net wat om te vergeten naar te informeren bij aanschaf, hoe klinkt-ie als-ie klaar is? En als je dat vergeet, loop je het risico dat je voor jaren opgescheept zit met een vervelend deuntje!

Naminokurashi schreef op 15-10-2025 om 16:20:

Ja! Dat is andere jaren toch nooit mogelijk, zo laat in het jaar? Het was mij ook al opgevallen. 

Naminokurashi schreef op 15-10-2025 om 16:20:

Ik had daar niet over nagedacht en ik heb ze vanmiddag gekocht.

100% watersmaak. Heeft behalve de vorm en kleur niets meer met aardbeien te maken.

Loulou39 schreef op 15-10-2025 om 22:02:

[..]

Ik had daar niet over nagedacht en ik heb ze vanmiddag gekocht.

100% watersmaak. Heeft behalve de vorm en kleur niets meer met aardbeien te maken.

Ik heb dinsdag een bak besteld bij picnic en die zijn echt heerlijk! De hele koelkast ruikt ook naar aardbei 

Ik vind het raar dat er vrouwen zijn die op de SGP stemmen. Er staan geen vrouwen op de kieslijst. Ze hebben nu een belachelijke campagne tegen abortus {link verwijderd}. En als klap op de vuurpijl zegt de lijsttrekker dat als je zwanger bent geworden door verkrachting, dan sta je het kind toch af?

En was er niet ooit een voorstel dat er verplicht vrouwen op de kieslijst moesten? Of is dat geruisloos verdwenen?

Netherfield schreef op 16-10-2025 om 07:35:

Ik vind het raar dat er vrouwen zijn die op de SGP stemmen. Er staan geen vrouwen op de kieslijst. Ze hebben nu een belachelijke campagne tegen abortus {link verwijderd}. En als klap op de vuurpijl zegt de lijsttrekker dat als je zwanger bent geworden door verkrachting, dan sta je het kind toch af?

En was er niet ooit een voorstel dat er verplicht vrouwen op de kieslijst moesten? Of is dat geruisloos verdwenen?

Bij het klikken op de link komt denk ik jouw naam in beeld als zijnde persoon die het gedeeld heeft.

CharlieB schreef op 15-10-2025 om 13:25:

[..]

Ja dat is natuurlijk wel waar. Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook genoeg vrouwen die niets van de financiën kunnen en de tv niet kunnen installeren. Terwijl de man dat dan simpeler vindt dan een paar sokken kopen, bij wijze van.

ja shit. dat doe ik er ook nog bij.... én ik koop meestal zijn sokken en ondergoed... 

hij kookt, errug goed! helpt dat? hahaha

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.