Huis, tuin en keuken
Mama-Inge
12-04-2022 om 19:18
Het nieuwe TegenTegelTuinen topic deel 2
Op viva al heel wat afgekletst over tuinen. En met zijn allen zijn we dan vooral bezig om onze tuinen nog groener te maken, tips te geven maar soms gaat het ook over andere dingen. Maar we willen graag alle TegelTuinen de wereld uit hebben. Kom ook mee kletsen
Wat We niet willen, grijze fiktuinen:

We willen groene tuinen

Linkje naar het 1e deel
https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/het-nieuwe-tegentegeltuinentopic?page=240#3613
duet
22-06-2023 om 17:54
Na de regen van dinsdagavond, is het hier in Limburg nu al de hele middag aan het regenen. En ik ben er zo blij mee! 
Tara82
22-06-2023 om 19:23
Hier ook regen.
Ik begon een maand terug met het weg geven van een paar munt planten aan collega's en nu worden er op mijn afdeling over en weer allerlei planten geruild. Zelf heb ik ook al een plant van een collega gehad. Zo leuk
. Alleen jammer dat er in het hele bedrijf geen echte plant te vinden is.
FaithfulDuck87
23-06-2023 om 16:37

Er staat weer van alles in bloei. Lelies en Dahlia's voor het eerst dit jaar
duet
25-06-2023 om 19:50

Mij catalpa bloeit weer eens. Ik weet inmiddels dat hij alleen bloeit op uitlopers op takken van minimaal 3 of 4 jaar oud. En aangezien we onze catalpa heel regelmatig snoeien, bloeit hij bijna nooit. Nu 3 of 4 jaar niks aan gedaan en inderdaad: daar zijn de bloemen weer. In het najaar gaan we weer flink snoeien, want hij wordt weer veel te groot.
Tara82
26-06-2023 om 08:20
Prachtig Duet! Ik vind blauw ook erg mooi.
Ik heb nog een hoop plek voor meer planten. Ik heb alleen geen idee wat. Misschien nu ook niet helemaal het juiste moment om er iets bij te zetten met het warme weer.
Nog wat meer bloemtjes. Lukte alleen niet om ze helemaal scherp op de foto te krijgen.
FaithfulDuck87
26-06-2023 om 08:38
Als je het net hebt aangeplant, dan nog niet te veel erbij zetten. Alles groeit nog.
Anders kijken wanneer iets bloeit en kijken of er nog hier en daar niets bloeit, zodat je dat kunt kopen.