Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Picunia schreef op 24-03-2026 om 16:01:

Zondag in de tuin gewerkt. Voor het eerst sinds jaren. Mijn rug hield zich betrekkelijk goed. Maar de volgende dag kon ik nauwelijks lopen van de spierpijn. Vandaag gaat het iets beter. Ik had geen idee dat tuinieren zo belastend is.

Tuinieren kan ontzettend op je rug werken. En als je het al jaren niet hebt gedaan, gebruik je ook andere spieren. Hoop dat je je snel wat beter voelt.

Hier ben ik aardig opgeknapt nu. Alleen voor niets me 16 dagen zo rot gevoeld em nauwelijks geslapen  want de uitslag was ..tadaaaa.. negatief  uiteraard.  Maar zo'n huisarts luistert toch niet naar mij en mijn gevoel.
Vanmorgen fysio gehad en dat ging een stuk beter dan de afgelopen weken nu ik weer kan eten en slapen. Dat was erg fijn. Zag ik tenminste weer wat vooruitgang. 

Verder zit ik nog steeds met onrust in mijn lijf. Ik wil zo veel, dingen doen. Mijn verstand houdt  me tegen. Dat lukt inmiddels enigzins, normaal ging ik dan toch maar dingen  doen met als gevolg  achteruitgang/ terugval. Maar mèn, wat is dit lastig zeg. Dagen duren ook zo lang zo met bankzitten en af en toe een klein klusje.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.