Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
20-03-2026 om 15:00
Picunia schreef op 19-03-2026 om 21:34:
Vandaag controle bij de neuroloog. Ze was heel tevreden, maar ik hou wel wat vocht vast. Ze stelde voor het in de gaten te houden en eventueel later iets van plasmedicatie te gebruiken. Maar we wachten eerst even af hoe de uitslagen gaan zijn van de schildkliermedicatie.
Al met al slik ik vijf medicijnen en er komt misschien weer één bij. Daar zit ik dus niet op te wachten.
Ik denk dat altijd maar: als ik me er goed bij voelt is het prima. Ik heb inmiddels in de ochtend 5 pillen en in de avond 8 ofzo. En misschien komt daar binnenkort nog wel meer bij. Maar als ik me er beter door ga voelen: laat maar doorkomen hoor!
Fijn dat ze verder tevreden was!
lientje69
20-03-2026 om 15:03
Ik heb zojuist een rondje gefietst van een ruime 5 km ( met ondersteuning) Derde keer sinds mijn hersenbloedingen. Eerste keer was maandje geleden, dat ging nog niet al te best. Anderhalve week later weer eens , ging beter. En vandaag ging best redelijk. Wilde eigenlijk groter rondje , maar net als met lopen heb ik een restrictie gekregen van de fysio. En eigenlijk was dat ook wel goed want er stond een koude wind, brr. Vanmorgen ook al fysiek en mentaal goed bezig geerst dus de rest van de dag breng ik op de bank door. En ben daar ( ook voor het eerst ) helemaal tevreden en content mee.
Alcedo
20-03-2026 om 19:15
Picunia schreef op 19-03-2026 om 21:34:
Vandaag controle bij de neuroloog. Ze was heel tevreden, maar ik hou wel wat vocht vast. Ze stelde voor het in de gaten te houden en eventueel later iets van plasmedicatie te gebruiken. Maar we wachten eerst even af hoe de uitslagen gaan zijn van de schildkliermedicatie.
Al met al slik ik vijf medicijnen en er komt misschien weer één bij. Daar zit ik dus niet op te wachten.
Hopelijk lost het zich vanzelf op. Ik slik ook veel medicatie, vervelend, maar ik ben ook wel weer blij dat het allemaal goed effect heeft zonder al te veel bijwerkingen. Maar ik snap je wel hoor.
Alcedo
20-03-2026 om 19:15
lientje69 schreef op 20-03-2026 om 15:03:
Ik heb zojuist een rondje gefietst van een ruime 5 km ( met ondersteuning) Derde keer sinds mijn hersenbloedingen. Eerste keer was maandje geleden, dat ging nog niet al te best. Anderhalve week later weer eens , ging beter. En vandaag ging best redelijk. Wilde eigenlijk groter rondje , maar net als met lopen heb ik een restrictie gekregen van de fysio. En eigenlijk was dat ook wel goed want er stond een koude wind, brr. Vanmorgen ook al fysiek en mentaal goed bezig geerst dus de rest van de dag breng ik op de bank door. En ben daar ( ook voor het eerst ) helemaal tevreden en content mee.
Goed bezig!