Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
18-10-2025 om 15:30
Noglangnietjarig schreef op 18-10-2025 om 15:10:
Lientje!
Je hebt net een hersenbloeding gehad.
Moet je trouwens niet naar een revalidatiecentrum?
Ik ben gisteren gevallen op mn linkerschouder, daar laat ik maandag even naar kijken.
Ik kan even helemaal niets.
Nee want ik mankeer niks. Deze ik ben er goed afgekomen. Uiteraard mankeer ik nog wel eea. Ik ga er trouwens wel om vragen , therapie dan. Ergotherapie om mijn grenzen te leren bewaken en ik wil iets van psycholoog of maatschappelijk werk om te praten hierover. Want ik ben nu best bang geworden. Bij elk hoestje word ik bang. Maar ook het feit dat ik nu 2 maanden zonder bloedverdunners moet vind ik eng. Snap waarom uiteraard maar ik loop dus voortaan dubbel gevaar en wat is dan de juiste balans? Woensdag naar de huisarts en dan ga ik er verder om vragen.
Noglangnietjarig
18-10-2025 om 16:10
Logisch dat je bang bent, Lientje.
Goed dat je er achteraan gaat.
lientje69
18-10-2025 om 17:15
Overigens appte dochter net of ze moest koken maar ik heb het soepje al klaar en stokbroodje vanmorgen meegenomen in de winkel.
Fleurette
18-10-2025 om 17:23
Ach Lientje toch. Goed van je dat je hulp gaat zoeken🌹
Je hebt je toch wel ziek gemeld?
Fleurette
18-10-2025 om 17:24
Lientje!
Ik ben gisteren gevallen op mn linkerschouder, daar laat ik maandag even naar kijken.
Sterkte!
lientje69
18-10-2025 om 17:30
Fleurette schreef op 18-10-2025 om 17:23:
Ach Lientje toch. Goed van je dat je hulp gaat zoeken🌹
Je hebt je toch wel ziek gemeld?
Ja ik mag niet eens werken van de arts nu. Ben tot eind van de maand in elk geval ziekgemeld. Eerst vond ik dat wat overdreven maar zoals ik me nu voel, denk ik niet dat ik mijn werk goed kan uitvoeren eerlijk gezegd.
Fleurette
18-10-2025 om 17:46
lientje69 schreef op 18-10-2025 om 17:30:
[..]
Ja ik mag niet eens werken van de arts nu. Ben tot eind van de maand in elk geval ziekgemeld. Eerst vond ik dat wat overdreven maar zoals ik me nu voel, denk ik niet dat ik mijn werk goed kan uitvoeren eerlijk gezegd.
Gelukkig!
Alcedo
18-10-2025 om 19:41
Lientje!
Ai, sterkte!
Alcedo
18-10-2025 om 19:42
lientje69 schreef op 18-10-2025 om 17:30:
[..]
Hopelijk dat je de begeleiding krijgt waar je behoefte aan hebt. Ik heb zelf veel aan ergotherapie gehad. Dat heeft mijn energiebalans echt verbeterd.
Broodjebrie
19-10-2025 om 13:43
ik heb sinds een week of 2 last van mijn onderrug. Ik dacht eerst dat ik een spiertje had verrekt, maar ik ben inmiddels 2 weken verder en het gaat alleen maar meer zeer doen. Het straalt ook uit naar mijn benen en heb een tintelend gevoel in mijn been en voet. Vorige week toch maar de fysio gebeld maar ik kan er morgen pas terecht
heb vorige week wel gewerkt, maar wel op een laag tempo. Autorijden gaat nog net, maar daar is ook alles mee gezegd. Heb inmiddels besloten dat ik sowieso morgen niet ga werken, ik wil eerst kijken wat de fysio hierin kan betekenen.
Ik ben wel bekend met een lichte scoliose maar ik heb het gevoel dat dit nu niet de scoliose is..
lientje69
19-10-2025 om 14:25
Broodjebrie schreef op 19-10-2025 om 13:43:
ik heb sinds een week of 2 last van mijn onderrug. Ik dacht eerst dat ik een spiertje had verrekt, maar ik ben inmiddels 2 weken verder en het gaat alleen maar meer zeer doen. Het straalt ook uit naar mijn benen en heb een tintelend gevoel in mijn been en voet. Vorige week toch maar de fysio gebeld maar ik kan er morgen pas terecht
heb vorige week wel gewerkt, maar wel op een laag tempo. Autorijden gaat nog net, maar daar is ook alles mee gezegd. Heb inmiddels besloten dat ik sowieso morgen niet ga werken, ik wil eerst kijken wat de fysio hierin kan betekenen.
Ik ben wel bekend met een lichte scoliose maar ik heb het gevoel dat dit nu niet de scoliose is..
Oei, klinkt als een beknelde zenuw? Sterkte broodjebrie!