Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Succes in het ziekenhuis  Picunia!

Alcedo, geniet van je  rust. Of probeer dat in elk geval.

Hier druk met schilderen  en de keuken.  Vanaf morgen weer werken.  Dat was een rustige  vakantieweek, not...
Maar goed , we zijn lekker  opgeschoten, dat dan weer wel.

Alcedo, geniet van je rustige week! Niet te veel klusjes doen, hoor! Nu lekker doen wat je leuk vindt en ontspannen. De rest komt wel weer.

Lientje, een drukke vakantieweek, maar gelukkig hoefde je naast die verbouwing even niet te werken. Dit wordt je laatste week of hierna nog één?

De radioloog zag geen slijmbeursontsteking en ging uit van een overbelaste pees. Hij heeft er een injectie ingedaan en gaat ervan uit dat die heel erg gaat helpen, mits ik ook rust in acht neem. Dus voor mij geen sporten tot mijn vakantie!

Hoop dat de injectie helpt Picunia!

Deze week nog 2 dagen werken , volgende  week  nog 2 dagen en dan 30 april nog een dag. Dan vrij tot 15 mei, 15 mei is mijn eerste werkdag in mijn nieuwe  baan.  Zie er tegenop en heb er tegelijkertijd  best zin in. Hoop dat het wat bij me past. Zo niet, gaan we verder kijken. In mijn vak is er veel vraag gelukkig dus ik hoef niet bang te zijn geen werk te kunnen vinden.

Hopelijk gaat het helpen Picunia! Ik duim voor je.

Picunia schreef op 15-04-2024 om 12:23:

Alcedo, geniet van je rustige week! Niet te veel klusjes doen, hoor! Nu lekker doen wat je leuk vindt en ontspannen. De rest komt wel weer.

[...]

Op zich vind ik het juist wel fijn om nu even wat nuttige dingen te doen. Dingen die al een tijd zijn blijven liggen.

Volgende week is man ook weg en dan zijn de weersvoorspellingen ook beter. Dat is de week dat ik wat meer voor mezelf wil gaan doen. 

Klinkt goed, Alcedo! Lekker je eigen gang gaan en weer blij zijn als je man in je armen kunt sluiten.
Even afstand doet soms wonderen!

Lientje, het aftellen is begonnen! Je staat er verstandig in: is het niks, kijk je weer verder. Maar het zou zo maar heel leuk kunnen zijn!

Vandaag is de sterfdag van mijn zoontje, 31 jaar geleden. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Vandaag natuurlijk iets meer.
Maar ik heb het zo druk met mijn vrijwilligerswerk, dat ik - ook vandaag - geen tijd heb om er lang bij stil te staan. Tja, het leven gaat door… Gelukkig maar.

Picunia schreef op 16-04-2024 om 09:25:

Vandaag is de sterfdag van mijn zoontje, 31 jaar geleden. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Vandaag natuurlijk iets meer.
Maar ik heb het zo druk met mijn vrijwilligerswerk, dat ik - ook vandaag - geen tijd heb om er lang bij stil te staan. Tja, het leven gaat door… Gelukkig maar.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel

Picunia schreef op 15-04-2024 om 20:12:

Klinkt goed, Alcedo! Lekker je eigen gang gaan en weer blij zijn als je man in je armen kunt sluiten.
Even afstand doet soms wonderen!

Absoluut. Ik kan gelukkig ook goed alleen zijn. 

Picunia schreef op 16-04-2024 om 09:25:

Vandaag is de sterfdag van mijn zoontje, 31 jaar geleden. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Vandaag natuurlijk iets meer.
Maar ik heb het zo druk met mijn vrijwilligerswerk, dat ik - ook vandaag - geen tijd heb om er lang bij stil te staan. Tja, het leven gaat door… Gelukkig maar.

Zoiets blijft je je hele leven bij Picunia.  Sterkte!

Dank jullie wel, lief!

@Picunia: hartverscheurend dat je zoontje 31 jaar geleden is overleden. Veel sterkte vandaag.

Picunia schreef op 16-04-2024 om 09:25:

Vandaag is de sterfdag van mijn zoontje, 31 jaar geleden. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk. Vandaag natuurlijk iets meer.
Maar ik heb het zo druk met mijn vrijwilligerswerk, dat ik - ook vandaag - geen tijd heb om er lang bij stil te staan. Tja, het leven gaat door… Gelukkig maar.

Heel veel sterkte Picunia.

Hier druk met de keuken. Nu waterleiding  omleggen en ook elektra moet verplaatst. We hopen dat de keuken zaterdag  in gebruik kan.
Nu zo nog naar werk voor een evaluatie gesprek  met een bewoner ( beetje onzin dat ik dat moet doen aangezien  ik toch wegga maargoed)
Daarna  weer verder met schilderen  denk ik 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.