Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


En bedankt  noglangnietjarig en magnoliatakje!

gefeliciteerd Lientje69.  Fysiek word je er ook vast niet minder van! Super voor je.

Dorestad schreef op 26-03-2024 om 17:47:

gefeliciteerd Lientje69. Fysiek word je er ook vast niet minder van! Super voor je.

Dank je dorestad. Ik hoop dat ook. Ga het ondervinden. 

Gefeliciteerd Lientje!

@Picunia, bedankt voor je tip. Ik ga nog wel op vakantie dit jaar (niet op mijn kosten) dus ik heb niet te klagen. Maar ik had ook nog wel graag alleen gewild. Afijn, wie weet wat er nog komt. 

Lientje, ik ben trots op je! Goed geregeld allemaal!

Alcedo, misschien komt er nog eens een financieel voordeeltje en kun je er alsnog alleen op uit. Dat hoop ik voor!

Dat hoop ik voor je! (Uiteraard)

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan Lientje!!!

Dank je Layka!
 Ik krijg  echt zó veel mensen naar me toe die het jammer vinden
 Appjes  waarin staat waarom nou, jij bent zo'n goede!
Ik licht het allemaal  netjes toe en ze snappen me. Maar gaan  me allemaal  erg missen. Ik voel me vaak onzeker, maar hieruit blijkt dat ik toch wel goed ben in wat ik doe. Bewoners  zijn ook verdrietig ( sommigen, er zijn er die het snel weer vergeten zijn )

Wat een gemis voor ons heb ik meermaals gehoord de laatste dagen. Fijn om te horen, maar het maakt me nog extra verdrietig.  Het was ( uiteraard ) niet de bedoeling  mijn collega's  ( die nu met vele open diensten  zitten ) en mijn bewoners te raken. Maar ik weet ook niet op welke manier ik anders voor mezelf  had kunnen  opkomen...

Ach Lientje, het zegt veel over jou, dat de reacties je zo raken. Maar je kon echt niet anders, er werd echt over je heen gelopen.  Het is heel goed dat je je grenzen hebt aangegeven.

Ik ben ook wat overgevoelig de laatste weken  Picunia.  Huil om niks steeds.  Vanmorgen  kreeg ik het met  mijn moeder over  welke  muziek  ze zou willen  bij de uitvaart  ooit. Liet een liedje horen dat ik bij de mijne wil. Dat ik zó mooi vind. Gelijk de tranen over mijn wangen.  Slaat nergens op maar ik ben zó emotioneel de laatste tijd. 

Ach Lientje, het is ook niet niks dat je nu zo emotioneel bent. Er is nogal wat gebeurd de afgelopen tijd en wat je heel moeilijk vindt, nml kiezen voor jezelf, heb je gedaan! 
Natuurlijk zijn de appjes van jouw collega’s fijn te lezen maar het maakt je ook weer aan het twijfelen. 
Je hebt het goed gedaan. Verstandelijk weet je het, gevoelsmatig wordt het ook vast beter. Je bent een voorbeeld voor velen kanjer! 

Voor jullie allemaal fijne dagen met weinig pijn en leuke afleiding. 

Wat lief, Fleurette! Dat wens ik jou en alle anderen ook toe.

Lientje, ik ben sinds mijn ziekte een enorme jankerd. Ik huil om een zielig hondje, om een mooi boeket, iets liefs wat mijn kinderen zeggen of doen, enz. Het is gewoon gênant. Maar ik maak me er niet meer druk om. Het hoort blijkbaar nu bij me. Hopelijk gaat het bij jou wel weer over. Als je weer in een wat rustiger vaarwater bent. Tot die tijd de tranen lekker laten stromen, het moet er blijkbaar uit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.