Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Gekregen  wat ik wilde .
Per 15 mei ( ik neem eerst nog 2 weken vrij om makkelijker om te schakelen  ) ben ik verzorgende IG  in de GRZ.

gefeliciteerd Lientje! Dit heb je super geregeld 

Moyrrie schreef op 26-03-2024 om 13:26:

gefeliciteerd Lientje! Dit heb je super geregeld

Dank je Moyrrie. Vond het wel spannend en lastig hoor. Ben niet zo'n eiser. Maar heb mijn verhaal  toegelicht hoe en waarom  En toen gezegd dus die trede wil ik gewoon  minimaal.  En toen werd er even gekeken  in de cao en gezegd, okee. Dat kunnen  we wel honoreren.  

Ik snap dat het spannend was, maar je leert snel.

Moyrrie schreef op 26-03-2024 om 13:34:

Ik snap dat het spannend was, maar je leert snel.

Altijd 

@Lientje: Wow, wat goed. Van harte gefeliciteerd! Geniet van het behaalde succes, je mag trots zijn op jezelf. 

gefeliciteerd lientje 

Dank jullie wel  Hinde en broodjebrie !

Goed gedaan, Lientje! Gefeliciteerd! Ook die twee weken vrij zijn fijn.

Krijg je een vast contract en voor de uren die je wil?

Picunia schreef op 26-03-2024 om 15:08:

Goed gedaan, Lientje! Gefeliciteerd! Ook die twee weken vrij zijn fijn.

Ja , ik zou per 1 mei beginnen.  Maar heb 30 april  dan mijn laatste werkdag bij huidige  werk.  En denk dat er wel wat traantjes gaan vallen. Misschien  is nog even vrij dan wel fijn. En ik krijg toch een stuwmeer  aan overuren uitbetaald  dus financieel  kan het wel lijden. ( al zal daarvan een flink deel wel richting  staatskas gaan  vrees ik )

Picunia schreef op 26-03-2024 om 15:12:

Krijg je een vast contract en voor de uren die je wil?

Eerst een jaarcontract. Maar ik ga de verwachtingen zeker wel waarmaken  hoor mezelf kennende.

Idd de uren die ik wil. En de trede die ik wil. Hoe verdrietig  dit ook is allemaal, financieel  ben ik in een paar maanden flink vooruitgegaan. ( januari  zat ik nog in trede 1, februari  in 2. Na het gesprek huidige werk sinds maart in trede 3 en nu per mei trede 5 )

gefeliciteerd Lientje 🥳 

Het komt je toe, die hogere trede, top!

Gefeliciteerd Lientje. Ik schrijf hier eigenlijk nooit mee maar ik lees wel altijd mee. Heel veel succes. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe je oude werkgever gaat reageren, of zij ( hij?) erg verbaasd is.

Magnoliatakje schreef op 26-03-2024 om 15:48:

Gefeliciteerd Lientje. Ik schrijf hier eigenlijk nooit mee maar ik lees wel altijd mee. Heel veel succes. Stiekem ben ik wel benieuwd hoe je oude werkgever gaat reageren, of zij ( hij?) erg verbaasd is.

We hebben nu sinds kort een nieuwe  manager. Deze baalde als een stekker. Gaat hierover ook nog in conclaaf met P en O en zegt : hoe jagen we goed personeel  weg?? Jammer  dat zij niet 2 maanden eerder is begonnen.  Bij haar had ik het wellicht  wel gekregen. En zelfs trede 4 had ik  geaccepteerd.  Maar   mij met 2 jaar ervaring, nooit ziek én alle extra dingen die ik deed en oppakte gelijk  stellen  aan iemand die nu net zijn diploma behaald, voelde gewoon  niet erg gewaardeerd. 

Al had die manager maar gezegd: goh wat vervelend, hoe kunnen  we hier samen  uitkomen?  Maar het wegwuiven van ja joh dan kijk je maar ergens anders heeft mij diep geraakt. Alsof  ik niks voorstel. Terwijl de mensen aan het bed het belangrijkste  zijn. Zeker voor de bewoners. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.