Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Dank julli wel Fleurette  en Picunia!
Ik hoop idd dat het weer wat beter gaat als ik mijn draai eenmaal gevonden  heb in mijn nieuwe  baan. 

Ik kreeg nog de vraag van mijn huidige  roostereaar of ik deze maand nog even 3 extra diensten wil opvullen.  
Uhm, wat denk je zelf? Ik zet heen stap extra meer voor de organisatie  hoor, het wordt toch niet gewaardeerd. Bijzonder  weer, op zijn zachtst gezegd. En ja, ze is op de hoogte van mijn vertrek.
Vandaag is ook een extra dienst. Genomen  toen ik nog de hoop had dat we er wel uit zouden komen. Dom..

Nee, niet dom. Juist heel begrijpelijk. Maar daar moeten ze het maar mee doen, geen extra diensten meer voor jou. Heb je dit (geen extra stap meer zetten, want niet gewaardeerd door organisatie) ook gezegd? Heeft je leidinggevende nog gereageerd?

Door de rugklachten kan ik, tot mijn spijt, niet meer op schoenen met hakken lopen. Ik heb er behoorlijk wat, in veel verschillende kleuren. Het is nu zonnig, dus bedacht om ze te fotograferen en op internet te koop aanbieden. Krat met schoenen uit de schuur gehaald, zwaar, en nu weer rugpijn, zucht. Ik leer het nooit.

Picunia schreef op 30-03-2024 om 11:38:

Nee, niet dom. Juist heel begrijpelijk. Maar daar moeten ze het maar mee doen, geen extra diensten meer voor jou. Heb je dit (geen extra stap meer zetten, want niet gewaardeerd door organisatie) ook gezegd? Heeft je leidinggevende nog gereageerd?

Door de rugklachten kan ik, tot mijn spijt, niet meer op schoenen met hakken lopen. Ik heb er behoorlijk wat, in veel verschillende kleuren. Het is nu zonnig, dus bedacht om ze te fotograferen en op internet te koop aanbieden. Krat met schoenen uit de schuur gehaald, zwaar, en nu weer rugpijn, zucht. Ik leer het nooit.

Heb ik idd gezegd ja.

Leidinggevende  is nu net een nieuwe, zij is er echt ziek van. Baalt behoorlijk  ervan. Maar goed, er is niets meer aan te veranderen.  Ik heb het ook op het enquête formulier  ( waarom verlaat je de organisatie) vermeld. 

Was er niemand  anders thuis  om die krat even  uit de schuur te tillen Picunia?  Sterkte  met je rug!

Ik ben bekaf. Werken  kost me veel energie  momenteel.  Gelukkig  nu 2 dagen vrij. Morgen  een echte vrije dag, we gaan niet  verbouwen/ klussen/ schilderen.  Echt even een echte rustdag . Ik verheug  me erop.

Slechte nacht  gehad met veel  pijn. Er speelt  hier weer van alles.  Een heel verdrietige dochter die overstuur is.  
Wat raakt verdriet van je kinderen je toch altijd...

lientje69 schreef op 31-03-2024 om 10:26:

Slechte nacht gehad met veel pijn. Er speelt hier weer van alles. Een heel verdrietige dochter die overstuur is.
Wat raakt verdriet van je kinderen je toch altijd...

Dat went nooit 

De dag van vandaag is ook een stevige pijndag. Ik reageer  slecht op stress over het algemeen.  Ook het weer is van invloed.  Regen. En afgelopen  nacht  mist. 

Gelukkig  morgen nog een dag vrij. Dinsdag en woensdag  heb ik 2 avonddiensten. Dan het weekend  nog 2 dagdiensten  en dan lekker een week vrij. En dan schiet het al best op naar mijn laatste werkdag. De extra diensten  heb ik niet  geaccepteerd.  Ga er niet voor niks weg. Vind het wel behoorlijk  spannend  allemaal. Maar heb lekker  de eerste 2 weken van mei ook vrij om om te kunnen  schakelen.  Financieel  gaat dat wel lukken, ik krijg behoorlijk  wat overuren uitbetaald, vakantiegeld komt eraan en een deel eindejaarsuitkering. Kan het me dus wel veroorloven. Dan maar  wat minder  naar de spaarrekening.

lientje69 schreef op 31-03-2024 om 10:26:

Slechte nacht gehad met veel pijn. Er speelt hier weer van alles. Een heel verdrietige dochter die overstuur is.
Wat raakt verdriet van je kinderen je toch altijd...

Dat blijft je raken, hoe oud ze ook zijn!

sterkte allemaal lientje. 

Dat gaat lekker, Lientje, qua werken tot ontslagdatum. Duurt gelukkig dan niet meer zo lang.
Wat naar, dat je dochter zo verdrietig is. Als ouder raakt dit je, natuurlijk! Sterkte met haar. 

Gisteren een gezellige Paasbrunch gehad met vrienden. Vanavond komen de kinderen eten. De pijn in mijn rug is gelukkig wel te doen.

Gezellig  Picunia  de kinderen  te eten. Fijn dat je rug redelijk  gaat.

Hier zijn  we  weer verder met de verbouwing.  Heb er zo genoeg van alle troep in huis.  Helaas  is dit pas het  begin.  Zal blij zijn  als  het  eerste  deel  af is. En de meeste spullen  weer op zijn  plek staan.

Verder hier deze dagen veel pijn. Word er niet  erg blij van eerlijk gezegd. 

Dat snap ik, Lientje, pijn en troep is een vervelende mix.

Hier iets te vroeg gejuicht, de badkamer schoongemaakt en nu weer pijn. Bij ons is een schilder bezig (nu niet 😉), dus steigers om het huis. Ook niet leuk, maar geen troep in huis.

een verbouwing geeft vaak stress inderdaad lientje. Hopelijk is het snel achter de rug..

Hier gaat het al een tijdje niet zo lekker, op mentaal gebied vooral. Door therapie komt er veel naar boven en dat vergt behoorlijk wat energie. Nu gaat het langzaam wel beter maar ik ben er nog niet. Het heeft ook zijn weerslag op mijn lichaam, vooral op mijn spieren.
Daarnaast te horen gekregen dat het met mijn oma niet goed gaat. Ik ben er het weekend geweest en ik schrok van haar hoe ze eruit zag. Nu is ze al in de 90 dus dat is al behoorlijk op leeftijd.. als ik kijk hoeveel ze de afgelopen maanden heeft ingeleverd zou het weleens snel kunnen gaan. 

Balen  Picunia , sterkte met de pijn. 

Broodjebrie, ach wat verdrietig.   Ook dat het mentaal niet  zo  goed met je. En ook dat oma zo achteruit  gaat. Het is ook een hele  leeftijd  en op een gegeven  moment  wordt het minder.  Maar degene  waarvan je houdt, wil je liever  niet  kwijt. Sterkte!

lientje69 schreef op 01-04-2024 om 20:54:

Balen Picunia , sterkte met de pijn.

Broodjebrie, ach wat verdrietig. Ook dat het mentaal niet zo goed met je. En ook dat oma zo achteruit gaat. Het is ook een hele leeftijd en op een gegeven moment wordt het minder. Maar degene waarvan je houdt, wil je liever niet kwijt. Sterkte!

Ja ik ben best wel van slag hierdoor. Vorig jaar zag ik al wat signalen dat het wat minder met haar ging, maar nu gaat het ineens zo hard.. alsof nu ineens het besef binnenkomt. Daarbij komen nog mijn eigen problemen, het is gewoon even teveel. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.