Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
18-07-2026 om 08:35
Stil hier
Begint weer een beetje op mijn persoonlijke blog te lijken.
Hoe gaat het met jullie? Ook zo bljj dat de ergste warmte weer voorbij is?
Leatje
18-07-2026 om 09:00
wij zijn een paar daagjes weg. Het is tot nu toe wat onrustig, net medicijnen gekregen en daar reageer ik niet helemaal geweldig op of ik reageer niet fijn op de kwaal waarvoor ik de medicatie krijg..kan ook. Energielevel is richting nul gegaan.
Ik ben bezig met mijn nieuwe functie vormgeven en dat betekent meer uren werken en de planning rondkriigen en dat is me afgelopen dagen erg aangevlogen. Dus misschien helpt dat ook niet mee. Veel piekeren. Misschien wordt het nog beter vandaag. In elk geval blij dat we even weg zijn. Dat geeft afleiding. Ik hoop het maar. Verder ben ik blij dat het wat koeler wordt. Ik heb in elk geval wat meer uurtjes geslapen dan vorige nacht dat scheelt alweer...
lientje69
18-07-2026 om 12:54
Nieuwe baan vraagt ook altijd veel energie leatje. Hopelijk ben je snel wat gewend. Veel plezier met je uitstapje!