Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
30-04-2026 om 08:28
Picunia schreef op 29-04-2026 om 19:33:
Dapper, Lientje, dat je dit voor je familielid kon doen. Het is echt wel anders als het om een dierbare gaat of iemand die je vanuit je werk moet verzorgen.
Met mij gaat het niet zo goed. De medicatie voor de schildklier is opgehoogd, maar ik blijf zo moe… Ook word ik steeds zwaarder.
Vanmiddag ben ik naar Specsavers geweest voor een gehoortest. Mijn linkeroor heeft 40% gehoorverlies. Rechts 12% verlies en dat is normaal.
Ik krijg dus een gehoorapparaat, zat ik net op te wachten.
Wat vervelend dan Picunia . De vermoeidheid en het zwaarder worden is al naar genoeg maar je gehoor
Gelukkig hebben ze tegenwoordig nagenoeg onzichtbare gehoorapparaten want niet meer kunnen zien of horen is wel mijn ergste nachtmerrie. ( vooral zien trouwens , had een bewoner die niet kon horen op mijn werk en daar schreven we alles op en dan gaf zij gewoon antwoord )
Vandaag en morgen nog 2 pittige dagen voor me ( al is morgen wel te doen ) . Dan is het ergste achter de rug. Dan de komende tijd nog een huis leeghalen en in de verkoop en dan krijgen we ( wat meer ) rust. Al zal het laatste ook nog een uitdaging worden met een best wel moeilijk en veel van gedachten veranderend familielid. Dus fingers crossed dat alles een beetje vlot gaat. Ook voor man. Ik weet uit ervaring hoe lastig het is steeds in een leeg huis binnen te komen.
Picunia
30-04-2026 om 08:46
Dank je, Fleurette. Ik kende de website niet. Er wordt bij mij regelmatig bloed geprikt, vanwege allerlei andere aandoeningen en er wordt dan ook gekeken naar de door jou genoemde.
Picunia
30-04-2026 om 08:48
Lientje, wat moet er veel gebeuren na dat overlijden! Dat is natuurlijk vaak zo, maar jij kunt dat nu niet goed gebruiken. Ik hoop dat je je een beetje in acht neemt. En natuurlijk is het vooral verdrietig, gecondoleerd.