Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
27-03-2026 om 16:52
Broodjebrie schreef op 27-03-2026 om 15:51:
[..]
Is je bloeddruk goed?
Ja de bloeddrukmeter staat standaard naast me sinds mijn hersenbloedingen.
Leatje
27-03-2026 om 17:15
vervelend Lientje, hopelijk wel wat rust kunnen pakken?
Vandaag weer de ogen uit mijn kop gejankt...dat vat de dag samen.
lientje69
27-03-2026 om 19:11
Leatje schreef op 27-03-2026 om 17:15:
vervelend Lientje, hopelijk wel wat rust kunnen pakken?
Vandaag weer de ogen uit mijn kop gejankt...dat vat de dag samen.
A
Ch leatje , ik voel met je mee
het is ook best herkenbaar helaas.
Rust, ik doe helaas niets anders... Mijn hele productiviteit van vandaag : konijnenhok in huis met de Franse slag schoongemaakt. ( 5 minuten ) Afwasmachine leeggehaald ( 5 minuten ). Een klein taartje gebakken. ( 20 minuten ) En stof gezogen. ( 10 minuten ) Verdeeld over de dag. Verder wat kleuren/ puzzelen en wat tv kijken liggend op de bank. Ben niet wezen wandelen of fietsen , voelde me te beroerd. Hielp die rust maar
Ik vind dit zó moeilijk. Ook het niet weten of dit het nu is voor de rest van mijn leven , alles wat het leven nog enigzins sjeu geeft kan ik niet meer momenteel en of dat ooit weer gaat komen?
Leatje
27-03-2026 om 19:56
Dat is heel moeilijk Lientje, ik denk dat een ieder in jouw plaats dit heel moeilijk zou vinden. Ik gun je dat je wat rust in je hoofd mag ervaren. Hoe is het met je maagklachten nu?
lientje69
27-03-2026 om 20:06
Leatje schreef op 27-03-2026 om 19:56:
Dat is heel moeilijk Lientje, ik denk dat een ieder in jouw plaats dit heel moeilijk zou vinden. Ik gun je dat je wat rust in je hoofd mag ervaren. Hoe is het met je maagklachten nu?
Op zich vrij aardig. Zit nu wel op 2x daags pantoprazol maar het valt me nog een beetje tegen. Heb nog wat lichte klachten maar kan gelukkig weer zo ongeveer alles weer eten. Wel nog steeds last van slokdarm en slikproblemen. Hoop dat dat nog gaat afnemen anders zal ik toch voor verder onderzoek moeten. ( maar wil ik wel weten wat ik heb , ik vind mijn leven al zwaar genoeg eigenlijk momenteel en denk dat het er niet leuker op gaat worden dan ) Man zou dit echter wel graag zien dat ik dit doe. Maar ik vraag me af of en wat ik ermee opschiet. Nog afgezien van het feit dat het iets ergs kan zijn.
Dorestad
27-03-2026 om 21:44
lientje69 schreef op 27-03-2026 om 20:06:
[..]
Op zich vrij aardig. Zit nu wel op 2x daags pantoprazol maar het valt me nog een beetje tegen. Heb nog wat lichte klachten maar kan gelukkig weer zo ongeveer alles weer eten. Wel nog steeds last van slokdarm en slikproblemen. Hoop dat dat nog gaat afnemen anders zal ik toch voor verder onderzoek moeten. ( maar wil ik wel weten wat ik heb , ik vind mijn leven al zwaar genoeg eigenlijk momenteel en denk dat het er niet leuker op gaat worden dan ) Man zou dit echter wel graag zien dat ik dit doe. Maar ik vraag me af of en wat ik ermee opschiet. Nog afgezien van het feit dat het iets ergs kan zijn.
Kan het ook globusgevoel zijn?