Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Leatje schreef op 07-10-2025 om 20:50:

Administratief, aangezien ik vooral aan het bed heb gestaan wordt dit nog een uitdaging aangezien alle administratieve vacatures ervaren duizendpoten zoeken....en ik vooral aan het bed heb gestaan. Maargoed ik doe mijn best en hopelijk rolt er wat uit. Ik had gehoopt dat mijn eigen werkgever wat meer zou meedenken, maar die vindt het allemaal wel best zo lijkt het. Dus ik ben een soort van overgeleverd aan het 2e spoor zo lijkt het, hopelijk levert het me ook daadwerkelijk wat op. Soms twijfel ik enorm aan mezelf of ik nog wel iets anders kan aanleren.

Jammer dat je eigen werkgever niet meer meedenkt, maar hopelijk komt er iets leuks op je pad. 

Hoe is het lientje?

Leatje schreef op 10-10-2025 om 20:10:

Hoe is het lientje?

Hopeloos. Ik slaap heel slecht vanwege veel pijn. Komende 3 dagen moet ik weer werken.  Heb  nu een afspraak bij de huisarts voor woensdag in de hoop dat die wat voor me kan betekenen. 

Kom nu van een feestje en heb voor het eerst in 15 jaar 2 borrels gedronken. Neem nu mijn bloedverdunner niet. Hoop dat ik op de borrels en de pijnstillers eens een redelijke nacht kan hebben.  Ben een beetje licht in het hoofd. Niet gewend te drinken. ( ik had een bacardi cola en een cola vieux )

oh ik ben benieuwd hoe het is gegaan. Verdrietig erg waardeloos voor je. Er lijkt geen einde aan te komen dan he. Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen.

Leatje schreef op 11-10-2025 om 08:16:

oh ik ben benieuwd hoe het is gegaan. Verdrietig erg waardeloos voor je. Er lijkt geen einde aan te komen dan he. Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen.

Redelijk geslapen vannacht gelukkig.  Maar dit is natuurlijk niet de oplossing, alcohol. Benieuwd of de huisarts nog iets voor me kan verzinnen woensdag. Ik mag helaas ook veel pijnstillers niet ivm mijn infarct.

Opgenomen in het ziekenhuis.  Met een hersenbloeding?? Snap er geen donder meer van.

zo Lientje.....dat is niet niks😱. Ben je vanacht opgenomen? Sterkte hoor😘😘

lientje!
Schrik me kapot hier!
Ja, jij nog meer natuurlijk, wat heftig.
Heel veel sterkte en beterschap ❤️‍🩹 

O Lientje! Ik vreesde er al voor. Als ik las wat jij allemaal deed dacht ik altijd dat je vroeg of laat een hersenbloeding zou kunnen krijgen. Heel veel sterkte 💕💕

Leatje schreef op 14-10-2025 om 07:18:

zo Lientje.....dat is niet niks😱. Ben je vanacht opgenomen? Sterkte hoor😘😘

Gistermiddag 

Had zondag op mijn werk naar ik dacht een tia 

Thuis de HAP gebeld.  Die stuurde ambulance.  Vonden het niet ernstig.  Terug naar HAP.  Die zeiden neem maar extra bloedverdunner en ga morgen naar eigen huisarts.  Eigen huisarts zei ja wat wil je van me? Toen gevraagd om verwijzing neuroloog.  Ik ging op wachtlijst. Dochter werkt op neurologie en heeft een kort lijntje dus ging erachter aan. Mocht ik toch gisteren naar de eerste  hulp.  Onderzoeken.  En gelijk opname. Geen tia maar hersenbloeding dus.

Lientje,
Je bent door t oog vd naald gekropen, zo te lezen!
Wat goed van je dochter ♥️

Noglangnietjarig schreef op 14-10-2025 om 14:10:

Lientje,
Je bent door t oog vd naald gekropen, zo te lezen!
Wat goed van je dochter ♥️

Ja Maar ambulance en hap hebben dus flink geblunderd. Eerste door mij niet mee te nemen.  En tweede door een extra bloedverdunner  voor te schrijven 

Naar nu uit de mri blijkt zelfs 2 bloedingen. Mag niet naar huis, moet tot het weekend blijven.  Ben er erg verdrietig om.

Nou dat is heel begrijpelijk Lientje, je leven staat nu echt even helemaal stil ineens. En de onzekerheid....ik wens je veel kracht toe. Heb je ook nog veel pijn nu? Of krijg je daar iets voor..😘

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 14:59:

[..]

Ja Maar ambulance en hap hebben dus flink geblunderd. Eerste door mij niet mee te nemen. En tweede door een extra bloedverdunner voor te schrijven

Ja lieverd, die hebben zeker geblunderd 💯 

Maar je dochter niet ♥️ 

Zo bedoelde ik het.

Hoe kudt het nu ook is, je moet je rust en je toestand nu in acht nemen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.