Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Leatje
13-06-2025 om 07:35
hahaha bedankt voor het aanbod. Ik heb tijgerbalsem opgehaald en dat geeft me in elk geval het idee dat ik er wat aan doe...
lientje69
13-06-2025 om 17:00
Leatje schreef op 13-06-2025 om 07:35:
hahaha bedankt voor het aanbod. Ik heb tijgerbalsem opgehaald en dat geeft me in elk geval het idee dat ik er wat aan doe...
Ik hoop dat het gaat helpen!
lientje69
17-06-2025 om 18:55
Vier dagdiensten achter de rug. Tussendoor ook nog geklust. Nu moe en pijn dus het eerste wat ik gedaan heb toen ik vanmiddag thuis kwam is een uurtje slapen. Verkoudheid is ook nog steeds niet over , ook vermoeiend. Mijn ademhaling piept behoorlijk.
lientje69
17-06-2025 om 18:56
Lekker op vakantie Picunia? Of heb je geen wifi daar?
Hoelang zijn jullie weg?
Cassandra, hoe gaat het nu met jou?
En met jou leatje?
Picunia
18-06-2025 om 10:29
We hebben het heerlijk op vakantie. We hebben een bijzonder vakantiehuis gehuurd (met zwembad), vlakbij vrienden die hier wonen. Helaas hadden de vrienden griep. Het gaat gelukkig beter, want vanaf morgen gaan we daar twee nachtjes slapen. Daarna twee weken Provence.
Picunia
18-06-2025 om 10:31
Die verkoudheid (griep?) heb ik ook gehad. Vooral veel gehoest. Het begon rond 24 mei en is sinds een paar dagen over. Duurde dus nogal lang. Hopelijk bij jou niet, Lientje!
lientje69
18-06-2025 om 13:34
Picunia schreef op 18-06-2025 om 10:29:
We hebben het heerlijk op vakantie. We hebben een bijzonder vakantiehuis gehuurd (met zwembad), vlakbij vrienden die hier wonen. Helaas hadden de vrienden griep. Het gaat gelukkig beter, want vanaf morgen gaan we daar twee nachtjes slapen. Daarna twee weken Provence.
Oh wat heerlijk een zwembad erbij Picunia. En in totaal dus ruim 3 weken vakantie? Zo lang ben ik nog nooit weg geweest. Langste was ooit 10 dagen. Veel plezier nog, geniet ervan!
lientje69
18-06-2025 om 13:36
Picunia schreef op 18-06-2025 om 10:29:
Oh wat heerlijk een zwembad erbij Picunia. En in totaal dus ruim 3 weken vakantie? Zo lang ben ik nog nooit weg geweest. Langste was ooit 10 dagen. Veel plezier nog, geniet ervan!
Picunia schreef op 18-06-2025 om 10:31:
Die verkoudheid (griep?) heb ik ook gehad. Vooral veel gehoest. Het begon rond 24 mei en is sinds een paar dagen over. Duurde dus nogal lang. Hopelijk bij jou niet, Lientje!
Nou ik heb het nu al anderhalve week en lijkt nog niet erg op te schieten. Aan het weer kan het niet liggen, het is lekker warm hier ook. Dat je met regen en wind verkouden blijft snap ik , maar met dit weer verwacht je toch dat je sneller opknapt.
lientje69
18-06-2025 om 13:38
Nieuwe baan gaat vrij aardig. Of eigenlijk best goed denk ik voor iemand die er net ff 2 weken werkt. Kan het over het algemeen met zowel collega's en bewoners goed vinden. Voelt nog niet helemaal goed en vertrouwt maar dat gaat nog wel komen denk.
Picunia
18-06-2025 om 18:53
Wat fijn, Lientje, dat het nu al best goed gaat. Wennen aan collega’s en bewoners gaat ook vast lukken. Geduld!
Casandra
18-06-2025 om 22:10
Lief dat je naar me vraagt Lientje.
Met mij gaat het niet goed. Mijn leven staat door pijn gewoon stil. Wat moet ik hier nog schrijven? Ik zit alle dagen in de zetel met pokkeveel pijn? Weet je, het is genoeg geweest. Ze mogen mij komen halen. Ik ben het beu! Ik heb genoeg afgezien.
lientje69
19-06-2025 om 06:58
Casandra schreef op 18-06-2025 om 22:10:
Lief dat je naar me vraagt Lientje.
Met mij gaat het niet goed. Mijn leven staat door pijn gewoon stil. Wat moet ik hier nog schrijven? Ik zit alle dagen in de zetel met pokkeveel pijn? Weet je, het is genoeg geweest. Ze mogen mij komen halen. Ik ben het beu! Ik heb genoeg afgezien.
Ach wat erg klinkt dit Casandra😪
Is er dan werkelijk helemaal niks wat ze voor je kunnen doen qua medicatie ofzo? Loop je nog in het ziekenhuis of zeggen ze daar ook hier moet je het mee doen de rest van je leven? Ook al bij pijnpoli geweest? Vind het echt heel erg naar voor je. Dikke knuffel van mij.
Leatje
19-06-2025 om 11:32
lientje,fijn dat het goed gaat op het werk, hopelijk zet dit door en voel je je er over een poosje helemaal op je plaats. Er gebeurt veel in je leven,knap hoe je de ballen hoog houdt.