Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

lientje69 schreef op 02-05-2025 om 08:36:

Probeer ook je rust te pakken en te ontspannen Milala. Maar ik herken het helaas wel
Ik probeer ook altijd zo veel mogelijk achterstallig werk op te pakken in mijn vakanties.

Ik heb zo een sollicitatiegesprek. Toch een beetje spannend weer.

Succes!

Ik zal vandaag op mijn kont blijven zitten.

Succes Lientje! 

Gesprek ging goed . Volgende week een paar uurtjes meelopen en als zowel ik als de afdeling het leuk vinden kan ik 1 juni al beginnen.

Kijk aan! Wat heb je zelf aangegeven over je gezondheid en beschikbare uren? Vroegen ze waarom je jouw huidige baan verlaat? Ik hoop dat dit echt de plek voor je is en dat je straks denkt.. die hoepels waren blijkbaar nodig om hier terecht te komen.  

Milala schreef op 02-05-2025 om 13:26:

Kijk aan! Wat heb je zelf aangegeven over je gezondheid en beschikbare uren? Vroegen ze waarom je jouw huidige baan verlaat? Ik hoop dat dit echt de plek voor je is en dat je straks denkt.. die hoepels waren blijkbaar nodig om hier terecht te komen.

Gezondheid niks over gezegd. Ik ben nooit ziek en heb altijd  volledige inzet. Dus dat melden hoeft niet

Wel verzocht tussen meerdere dagen diensten 2 dagen vrij te geven zoveel mogelijk.  Deden ze daar al zeiden ze. Dus hoop niet net zoals ik nu een paar keer had 40 uur in 6 dagen , want dat nekt me. Iedereen  eigenlijk  wel denk ik. Nachten ga ik niet meer draaien.  Roostervrije dag hou ik hier ook ( de gewenste )

Uiteraard vragen ze waarom ik hier solliciteer maar heb alleen aangegeven  dat de bak administratie niet in verhouding staat tot de zorg en dat dat me te veel  werd. Samen met het filerijden. En daar is niets aan gelogen verder. Over de achterbakse collega's ben ik niet begonnen verder.

Ik denk dat je daar goed aan gedaan hebt. Ik hoop dat het meelopen ook bevalt. 

Milala schreef op 02-05-2025 om 13:40:

Ik denk dat je daar goed aan gedaan hebt. Ik hoop dat het meelopen ook bevalt.

Vast wel. Zorg is zorg hè. Als de collega's verder vriendelijk zijn  en ik de systemen  en de werkwijze onder de knie heb, komt dat vast goed.  De verpleegtechnische vaardigheden heb ik goed ontwikkeld het afgelopen jaar.  En ADL zorg zoals wassen en aankleden/ medicatie delen enz is overal hetzelfde.  Is alleen weer even wennen aan de mensen, nieuw administratie systeem. Maar dat heb ik meestal redelijk snel door. Verder is het ook dichterbij huis, wat ook wel prettig is. Flink minder reistijd. 

Goed gedaan Lientje. Gefeliciteerd.

Alcedo schreef op 01-05-2025 om 17:37:

[..]

Hoe gaat het met je? Hoewel, ik kan die vraag dan misschien beter per app stellen

Ik vermoedde al dat jullie in een whatsapp groepje zaten. 

@Lientje , je zal zien, alles zal goed komen.

Roos57 schreef op 02-05-2025 om 14:43:

Goed gedaan Lientje. Gefeliciteerd.

Dank je wel Roos!

Casandra schreef op 02-05-2025 om 15:01:

[..]

Broodjebrie brie zit daar niet meer in. Maar we hebben nog wel de telefoonnummers 

Dat komt helemaal goed, Lientje. Het gesprek goed gedaan. Groot gelijk dat je je gezondheid niet verder ter sprake hebt gebracht, want niet relevant.
Hoeveel uur ga je daar gemiddeld werken? Krijg je weer een tijdelijk contract? Dichter bij huis en minder/geen files zal je ook veel tijd schelen. En dan hebben we het nog niet over de reiskosten.
Misschien heeft Milala gelijk en was het gedoe in je vorige banen nodig om hier te komen. Ik ben benieuwd hoe het meelopen bevalt.
Als het tot een contract komt, moet je weten dat de proeftijd begint bij het meelopen en dus niet per 1 juni. Dat is belangrijk om te weten als je in de proeftijd weg wilt of wordt ontslagen.

Casandra schreef op 02-05-2025 om 15:01:

[..]

Het gros wat hier meeschrijft niet hoor.

Alcedo schreef op 03-05-2025 om 07:03:

[..]

Het gros wat hier meeschrijft niet hoor.

Klopt

Het is nog vanuit het vorige forum

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.