Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
01-04-2025 om 14:33
Niet te geloven. Gewoon alleen taakstraf. Dochter zit er helemaal doorheen. Heeft ook gezegd ik raad iedereen af om aangifte te doen. De rechtspraak is ziek en verrot. Rechter was nog verbaasd ook dat ze t zei...
Ze achten de kans op herhaling nul...
Casandra
01-04-2025 om 14:52
Schandalig gewoon! Hij zal in herhaling vallen, zeker weten. Dochter mag nu nog een keertje door de hel gaan. Ze heeft door deze uitspraak geen erkenning gekregen voor het aangedane leed. Ik heb met haar te doen. Arm meisje. Ze is zo dapper om hem aan te klagen en dan dit !
Zij heeft geen gerechtigheid gekregen. 
lientje69
01-04-2025 om 15:01
Casandra schreef op 01-04-2025 om 14:52:
Schandalig gewoon! Hij zal in herhaling vallen, zeker weten. Dochter mag nu nog een keertje door de hel gaan. Ze heeft door deze uitspraak geen erkenning gekregen voor het aangedane leed. Ik heb met haar te doen. Arm meisje. Ze is zo dapper om hem aan te klagen en dan dit !
Zij heeft geen gerechtigheid gekregen.
Nee. We zijn er echt kapot van
Leatje
01-04-2025 om 15:06
ach wat erg, ik weet niet precies wat er is gebeurd. Maar ik voel je frustratie. Ik vind het heel dapper dat je dochter wél aangifte heeft gedaan. Sterkte.
lientje69
01-04-2025 om 21:46
lientje69 schreef op 30-03-2025 om 21:45:
[..]
Dochters zaak is misbruik. We hopen dat hij flink gestraft wordt. Heeft een behoorlijke impact op haar . ( en ons als ouders )
Dit Leatje...
lientje69
02-04-2025 om 02:51
Ik ben zó moe. Ik kan gewoon niet dag en nacht in zittende houding. Inmiddels mega rugpijn daardoor gekregen. Zo kan ik gewoon echt niet slapen. Dit ga ik echt geen wek volhouden zo hoor..
Ik ben echt bekaf . Lig rondom in de kussens maar het werkt voor mij gewoon niet.
Ambra
02-04-2025 om 08:31
lientje69 schreef op 02-04-2025 om 02:51:
Ik ben zó moe. Ik kan gewoon niet dag en nacht in zittende houding. Inmiddels mega rugpijn daardoor gekregen. Zo kan ik gewoon echt niet slapen. Dit ga ik echt geen wek volhouden zo hoor..
Ik ben echt bekaf . Lig rondom in de kussens maar het werkt voor mij gewoon niet.
Het lijkt me ook heel naar liggen. Je blijft druk op je lijf voelen zolang je zit..
Casandra
02-04-2025 om 10:46
Lientje, ze schrijven het in het andere topic ook al . Ga liggen. Ik heb nooit zittend geslapen. Op je rug liggen kan best.
lientje69
02-04-2025 om 11:09
Casandra schreef op 02-04-2025 om 10:46:
Lientje, ze schrijven het in het andere topic ook al . Ga liggen. Ik heb nooit zittend geslapen. Op je rug liggen kan best.
Ga ik doen
Want ik stort echt helemaal in. Ben zo naar in mijn hoofd en de halve dag aan het huilen. Schiet niet op qua genezing dan.
En je bedoelt zij denk? Ik ben een zijslaper.
Casandra
02-04-2025 om 11:26
Als je persé op je zij wil liggen, leg dan je hoofd op de zijkant van je kussen. Zodat je gezicht zo min mogelijk je kussen raakt. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Probeer een houding te vinden dat je oog zo min mogelijk het kussen raakt. Raar dat nu blijkbaar wordt aangeraden om zittend te slapen. Ik mocht destijds gewoon liggen.
Picunia
02-04-2025 om 21:07
Ach, Lientje, wat een ellende allemaal. Die taakstraf is natuurlijk idioot, maar mogelijk gaat de dader nu niet in beroep. Dan kunnen jullie misschien het hele gedoe afsluiten.
Wat vervelend ook, dat het met je ogen nog niet goed gaat
Alcedo
03-04-2025 om 08:07
Casandra schreef op 31-03-2025 om 11:30:
[...]
Alcedo
Wat erg wat jij allemaal al hebt doorstaan. Door de jaren heen las ik af en toe op dit topic maar ik schreef nooit mee. Dus ik weet dat jij ook al verschillende operaties achter de rug hebt. Of beter gezegd aan de rug.
ik leef echt met je mee. Jij bent nog erg jong hé? Ik denk 36 ?
Ik prijs mij gelukkig dat toen ik jong was ik niets mankeerde.
voor jou ook veel sterkte!
Ik ben iets ouder dan dat ![]()
Ik hoor vaak verhalen van mensen die amper 20 zijn en al niet meer kunnen werken. Dan prijs ik mezelf gelukkig dat ik nog iets van een carrière op heb kunnen bouwen.
En zo is alles relatief.
Alcedo
03-04-2025 om 08:08
Sterkte Lientje 
Er is zoveel geschreven in korte tijd, ik kan het even niet bijbenen.