Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Alcedo
05-03-2024 om 16:40
Weer achter de rug gelukkig. Onderzoek zelf ging heel vlot.
Er zit nog steeds irritatie van de maagwand. Maar wat dat betekent in relatie tot mijn symptomen moet mijn eigen arts bespreken en daar heb ik 11 april pas een afspraak mee
lientje69
05-03-2024 om 17:08
Gelukkig dat het achter de rug is Alcedo! Maar wel vervelend dat je nu zo lang moet wachten.
lientje69
06-03-2024 om 09:37
Hier kwakkel ik behoorlijk. Veel hoesten in de nacht en koortsig. Waardoor ik weer niet slaap. Man wordt ondertussen ook chagrijnig van mijn geblaf de hele nacht. We zijn nu nog even op de hotelkamer. Rustig opstarten. Vanavond zouden we een fakkeltocht gaan maken maar het weer is slecht dus onduidelijk of het wel doorgaat. Horen we vanmiddag rond vijven. Voor morgen heb ik een massage geboekt. Hopelijk knap ik daar wat van op.
HAHA!wait..what
06-03-2024 om 14:53
lientje69 schreef op 06-03-2024 om 09:37:
Hier kwakkel ik behoorlijk. Veel hoesten in de nacht en koortsig. Waardoor ik weer niet slaap. Man wordt ondertussen ook chagrijnig van mijn geblaf de hele nacht. We zijn nu nog even op de hotelkamer. Rustig opstarten. Vanavond zouden we een fakkeltocht gaan maken maar het weer is slecht dus onduidelijk of het wel doorgaat. Horen we vanmiddag rond vijven. Voor morgen heb ik een massage geboekt. Hopelijk knap ik daar wat van op.
Pas je wel op dat je geen koorts hebt tijdens massage? Dat wordt afgeraden namelijk..
Beterschap in ieder geval
Niet echt leuk zo'n vakantie! Je had het je wel even anders voorgesteld neem ik aan :/
Picunia
06-03-2024 om 14:56
Wat jammer dat je nu niet lekker bent, Lientje. Rustig aan maar en ondanks het geblaf proberen het toch leuk te hebben.
lientje69
06-03-2024 om 19:32
Het is vandaag een rustdag op de hotelkamer geworden. De fakkeltocht van vanavond is afgelast en doorgeschoven naar morgen. Veel gelezen, op internet en geborduurd. Verder hier bij het hotel ( is een boerderij bij voor eigen biologische producten ) even bij de koeien , paarden en het andere kleinvee wezen kijken . Net gegeten en een spelletje mahjong gespeeld op de digitale spellentafel beneden. Leuk ding!
Nu al in pyjama.
Morgen naar een museum, de massage en de fakkeltocht. Voor aankomende nacht wordt er flink sneeuw voorspeld, zal mij benieuwen.
Picunia
06-03-2024 om 21:55
Klinkt fijn, Lientje. Hopelijk gaat de fakkeltocht morgen wel door.
Vanmiddag naar een wijngaard gegaan en heerlijke wijn geproefd en gekocht. Morgen naar een museum over ruimtevaart in Toulouse. Morgen komt de vriend, in wiens huis we zitten, thuis. Zijn vrouw blijft in Nederland in verband met haar zieke moeder. Dan zijn we hier vrijdag nog en keren dan zaterdag -met overnachting- terug naar huis.
lientje69
07-03-2024 om 09:19
Goede reis naar huis alvast Picunia! En veel plezier in het museum. Wij gaan zo ook richting een museum. Het is hier zwaar bewolkt en zit tussen reggn en sneeuw in.
lientje69
08-03-2024 om 19:47
Museum was gisteren gesloten. Dus rondje gereden . In de middag massage gehad. En in de avond de fakkeltocht, erg leuk. Vandaag voel ik me iets beter, piep nog wel en ben licht benauwd .
We zijn op visite geweest bij kennissen die ons geheel overvoerd hebben met Oostenrijks eten. Nu in een hotel in de stad, morgen hier nog naar een museum. En dan over Luxemburg richting huis. Misschien nog een overnachting daar. Ben nog nooit in Luxemburg geweest. Schijnt een mooie route te zijn.
Alcedo
08-03-2024 om 22:08
Luxemburg is best mooi. Ik ben er een paar jaar geleden nog geweest.
Ik ben heel moe, was vanochtend ook weer wat misselijk. Ik voel me een beetje lamlendig nu.
Picunia
09-03-2024 om 22:49
Ik lig nu in een bed in een hotel in Noord-Frankrijk. Tot nu toe liep de reis voorspoedig, al was het rond Parijs één groot drama. Morgen de laatste etappe en dan kan ik man weer in mijn armen sluiten.
lientje69
10-03-2024 om 07:23
Picunia schreef op 09-03-2024 om 22:49:
Ik lig nu in een bed in een hotel in Noord-Frankrijk. Tot nu toe liep de reis voorspoedig, al was het rond Parijs één groot drama. Morgen de laatste etappe en dan kan ik man weer in mijn armen sluiten.
Rijden jullie over België Picunia?
Wij zijn gestrand in een hotel ergens op een berg in omgeving Saarbrücken. Vandaag verder via Luxemburg. We twijfelen over nog één nacht daar of vanavond naar huis. Slecht geslapen afgelopen nacht. Kamer was erg heet. Alleen bij de receptie te wijzigen. Gevraagd maar hadden ze vergeten. Toen ging om half 3 vannacht het brandalarm af. Stonden we met zijn allen op straat. Eigenaar woont 6 minuten verderop, die kwam de boel resetten. Storing ofzo
. Gelijk gevraagd over de kamer temperatuur, deze bleek op 25 graden te staan
. Echt raar. Bij 7 andere kamers ook , ik was blijkbaar de enige klager?? Smolt mijn bed uit. Van half 4 tot 7 gelukkig nog redelijk kunnen slapen maar nu klaar wakker. Zo eerst maar eens ontbijten