Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Weer achter de rug gelukkig. Onderzoek zelf ging heel vlot.
Er zit nog steeds irritatie van de maagwand. Maar wat dat betekent in relatie tot mijn symptomen moet mijn eigen arts bespreken en daar heb ik 11 april pas een afspraak mee

Gelukkig  dat het achter  de rug is Alcedo! Maar wel vervelend  dat je nu zo lang moet wachten.

Hier kwakkel ik behoorlijk.  Veel hoesten in de nacht en koortsig. Waardoor  ik weer niet slaap. Man wordt ondertussen  ook chagrijnig  van mijn geblaf de hele  nacht. We zijn nu nog even op de hotelkamer.  Rustig opstarten. Vanavond  zouden we een fakkeltocht gaan maken maar het weer is slecht dus onduidelijk  of het wel doorgaat. Horen we vanmiddag  rond vijven. Voor morgen heb ik een massage geboekt. Hopelijk  knap ik daar wat van op.

Sterkte Lientje.

Beterschap Lientje.

lientje69 schreef op 06-03-2024 om 09:37:

Hier kwakkel ik behoorlijk. Veel hoesten in de nacht en koortsig. Waardoor ik weer niet slaap. Man wordt ondertussen ook chagrijnig van mijn geblaf de hele nacht. We zijn nu nog even op de hotelkamer. Rustig opstarten. Vanavond zouden we een fakkeltocht gaan maken maar het weer is slecht dus onduidelijk of het wel doorgaat. Horen we vanmiddag rond vijven. Voor morgen heb ik een massage geboekt. Hopelijk knap ik daar wat van op.

Pas je wel op dat je geen koorts hebt tijdens massage? Dat wordt afgeraden namelijk.. 

Beterschap in ieder geval Niet echt leuk zo'n vakantie! Je had het je wel even anders voorgesteld neem ik aan :/

Wat jammer dat je nu niet lekker bent, Lientje. Rustig aan maar en ondanks het geblaf proberen het toch leuk te hebben.

Het is vandaag een rustdag op de hotelkamer  geworden.  De fakkeltocht  van vanavond is afgelast en doorgeschoven naar morgen. Veel gelezen, op internet en geborduurd. Verder hier bij het hotel  ( is een boerderij bij  voor eigen biologische  producten  ) even bij de koeien , paarden en het andere kleinvee wezen kijken . Net gegeten en een spelletje  mahjong gespeeld op de digitale  spellentafel beneden. Leuk ding!
Nu al in pyjama.  
Morgen naar een museum, de massage  en de fakkeltocht.  Voor aankomende  nacht wordt er flink sneeuw voorspeld, zal mij benieuwen.

Klinkt fijn, Lientje. Hopelijk gaat de fakkeltocht morgen wel door.

Vanmiddag naar een wijngaard gegaan en heerlijke wijn geproefd en gekocht. Morgen naar een museum over ruimtevaart in Toulouse. Morgen komt de vriend, in wiens huis we zitten, thuis. Zijn vrouw blijft in Nederland in verband met haar zieke moeder. Dan zijn we hier vrijdag nog en keren dan zaterdag -met overnachting- terug naar huis.

Goede reis  naar huis alvast Picunia! En veel plezier in het museum.  Wij gaan zo ook richting een museum.  Het is hier zwaar bewolkt  en zit tussen reggn en sneeuw  in.

Museum  was gisteren  gesloten.  Dus rondje gereden . In de middag massage  gehad. En in de avond de fakkeltocht, erg leuk. Vandaag voel ik me iets beter, piep nog wel en ben licht benauwd  .
We zijn  op visite  geweest bij kennissen  die ons geheel  overvoerd hebben met Oostenrijks eten. Nu in een hotel in de stad, morgen hier nog naar een museum.  En dan over Luxemburg  richting huis. Misschien  nog een overnachting daar. Ben nog nooit in Luxemburg  geweest. Schijnt een mooie route te zijn.

Luxemburg is best mooi. Ik ben er een paar jaar geleden nog geweest.

Ik ben heel moe, was vanochtend ook weer wat misselijk. Ik voel me een beetje lamlendig nu.

Hoop maar  voor je  dat  het  vandaag  wat beter gaat Alcedo!

Ik lig nu in een bed in een hotel in Noord-Frankrijk. Tot nu toe liep de reis voorspoedig, al was het rond Parijs één groot drama. Morgen de laatste etappe en dan kan ik man weer in mijn armen sluiten.

Picunia schreef op 09-03-2024 om 22:49:

Ik lig nu in een bed in een hotel in Noord-Frankrijk. Tot nu toe liep de reis voorspoedig, al was het rond Parijs één groot drama. Morgen de laatste etappe en dan kan ik man weer in mijn armen sluiten.

Rijden jullie over België  Picunia? 

Wij zijn gestrand in een hotel ergens  op een berg  in omgeving  Saarbrücken. Vandaag verder via Luxemburg.  We twijfelen  over nog één  nacht daar of vanavond  naar huis. Slecht  geslapen  afgelopen  nacht. Kamer was erg heet. Alleen  bij de receptie  te  wijzigen.  Gevraagd  maar hadden ze vergeten.  Toen ging om half 3 vannacht  het brandalarm  af. Stonden we met zijn allen  op straat. Eigenaar  woont 6 minuten  verderop, die kwam de boel resetten. Storing  ofzo . Gelijk gevraagd  over de kamer temperatuur, deze bleek op 25 graden  te staan . Echt raar. Bij 7 andere kamers ook , ik was blijkbaar  de enige klager?? Smolt mijn bed uit.  Van half 4 tot 7 gelukkig  nog redelijk  kunnen  slapen maar nu klaar wakker. Zo eerst maar  eens  ontbijten 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.