Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Wat jammer Alcedo! Hopelijk kan de pijnpoli  op het gebied van pijn nog wel wat voor je betekenen.

Alcedo, wat rot voor je. Ik hoop ook net als Lientje dat de pijnpoli wat voor je kan doen.

Hoi allemaal  , hoe is het met jullie? 
Hier nog steeds blaasontsteking, het staat op kweek en ik krijg een nieuwe kuur.  Ben ook gewoon werken, al valt dat af en toe niet mee.  Wel leuk dat bewoners  zo leuk reageren  op mij , oh zuster, want ben ik blij u weer te zien. Of , wat leuk dat jij er weer bent!
Pittig mijn werk maar wel zó bevredigend.  

Morgen gaan man en ik beginnen  aan een kleine verbouwing  hier in huis. Hoop dat het lukt, het  zal de start zijn van een grote ingrijpende  verbouwing, die denk ik wel 1,5  jaar gaat duren. 

Verder hier druk met werk , huishouden  en sociale  verplichtingen.  Tussendoor  probeer ik zoveel mogelijk  te ontspannen.  Heup lijkt weer iets beter, achillespees  ook. Nu die blaasontsteking  nog weg zien te krijgen.

Klinkt goed, Lientje. Hopelijk gaat de blaasontsteking snel over.
Ik ben gisteren bij de orthodontist geweest. Hij is niet zo positief over mijn beschadigde tand. Mogelijk moet hij eruit, om ergere schade te voorkomen. Hij gaat overleggen met collega’s en dan moet ik maandag weer terugkomen, om te horen wat het behandelplan wordt.
Ook nog regelmatig hoofdpijn en duizeligheid, heel vervelend!

Oei, een tand in het zicht Picunia?
En wat vervelend  dat je nog steeds last hebt van hoofdpijn  en duizeligheid, duurt wel lang zeg. Merk je wel verbetering ?

Het is een voortand. Ik ben net Eucalypta, durf bijna niet te lachen. Het is nu zes weken geleden dat ik ben gevallen en ik merk zeker verbetering. Maar helemaal hersteld ben ik niet.

Picunia schreef op 06-02-2024 om 23:19:

Het is een voortand. Ik ben net Eucalypta, durf bijna niet te lachen. Het is nu zes weken geleden dat ik ben gevallen en ik merk zeker verbetering. Maar helemaal hersteld ben ik niet.

Oef dat valt dan tegen Picunia, zo in het zicht. Dat wordt  dan waarschijnlijk  een stifttand of iets dergelijks?

Hoop dat je uiteindelijk  wel volledig hersteld van je val.

Laat mijn bed in en vroeg eruit. En ik heb hoofdpijn. Vandaag gaan we beginnen  met het eerste deel van de verbouwing  die uiteindelijk  zal leiden tot een grotere verbouwing.  Ik ga eens wat kasten leeghalen. En daarna nog even uitrusten  tot man terug is van dochter naar haar  werk brengen. Dan samen de kasten van zijn plek halen en dan kunnen we verder. Zie altijd  erg op tegen zulke klussen. 

Picunia schreef op 06-02-2024 om 23:19:

Implantaat met kroon?

Heftige val geweest zeg.

Ik ben moe, slaap ook weer slechter. Mijn maagklachten nemen ook weer wat toe. Ik moet morgenmiddag (rottijd voor mij) naar de MDL arts. Man gaat mee. Ik zie er een beetje tegenop

Ik merk duidelijk verschil tussen de periode met B12 injecties en nu weer zonder. Heel frustrerend.

En mijn pijn neemt toe. Ik moet over twee maanden naar de pijnpoli. Daar zie ik ook wel tegenop.

Alcedo , sterkte! Het valt allemaal  niet mee.

Hier begin ik aardig door mijn energie voor vandaag heen te raken. Wat een klus. En de kasten waren loodzwaar.
Heb al  10 dozen naar boven  getild, de auto ligt vol met spullen voor de stort. Boeken die naar zolder kunnen, Boeken die naar de minibieb kunnen.
En dan moeten  we nog beginnen met klussen, we zijn nog niet eens klaar met voorbereiden en wegslopen.

Vanmorgen weer een deel gesloopt en geruimd . Morgen gaan we weer verder. Vanmiddag  even wezen zwemmen  en dochter kookt vanavond.  Dan naar de koopavond  kijken  voor een vloer, een kleed en een nieuwe  salontafel.  Ben benieuwd  of het gaat lukken.

Ik ben bij de arts geweest. Eigenlijk kan het nog twee oorzaken hebben: obstipatie hoog in de dikke darm of iets in de maag. Dus ik moet een laxeerkuurtje doen en ik word ingepland voor een gastroscopie. De verwachting is niet dat er iets uitkomt maar het is volgens de arts wel slim om te checken. 

Vervelend  Alcedo.  En afwachten  dan maar of er wat uit gaat komen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.