Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
03-02-2024 om 12:22
Wat jammer Alcedo! Hopelijk kan de pijnpoli op het gebied van pijn nog wel wat voor je betekenen.
Layka.12
03-02-2024 om 22:50
Alcedo, wat rot voor je. Ik hoop ook net als Lientje dat de pijnpoli wat voor je kan doen.

lientje69
06-02-2024 om 13:57
Hoi allemaal , hoe is het met jullie?
Hier nog steeds blaasontsteking, het staat op kweek en ik krijg een nieuwe kuur. Ben ook gewoon werken, al valt dat af en toe niet mee. Wel leuk dat bewoners zo leuk reageren op mij , oh zuster, want ben ik blij u weer te zien. Of , wat leuk dat jij er weer bent!
Pittig mijn werk maar wel zó bevredigend.
Morgen gaan man en ik beginnen aan een kleine verbouwing hier in huis. Hoop dat het lukt, het zal de start zijn van een grote ingrijpende verbouwing, die denk ik wel 1,5 jaar gaat duren.
Verder hier druk met werk , huishouden en sociale verplichtingen. Tussendoor probeer ik zoveel mogelijk te ontspannen. Heup lijkt weer iets beter, achillespees ook. Nu die blaasontsteking nog weg zien te krijgen.
Picunia
06-02-2024 om 14:03
Klinkt goed, Lientje. Hopelijk gaat de blaasontsteking snel over.
Ik ben gisteren bij de orthodontist geweest. Hij is niet zo positief over mijn beschadigde tand. Mogelijk moet hij eruit, om ergere schade te voorkomen. Hij gaat overleggen met collega’s en dan moet ik maandag weer terugkomen, om te horen wat het behandelplan wordt.
Ook nog regelmatig hoofdpijn en duizeligheid, heel vervelend!
lientje69
06-02-2024 om 14:06
Oei, een tand in het zicht Picunia?
En wat vervelend dat je nog steeds last hebt van hoofdpijn en duizeligheid, duurt wel lang zeg. Merk je wel verbetering ?
Picunia
06-02-2024 om 23:19
Het is een voortand. Ik ben net Eucalypta, durf bijna niet te lachen. Het is nu zes weken geleden dat ik ben gevallen en ik merk zeker verbetering. Maar helemaal hersteld ben ik niet.
lientje69
06-02-2024 om 23:41
Picunia schreef op 06-02-2024 om 23:19:
Het is een voortand. Ik ben net Eucalypta, durf bijna niet te lachen. Het is nu zes weken geleden dat ik ben gevallen en ik merk zeker verbetering. Maar helemaal hersteld ben ik niet.
Oef dat valt dan tegen Picunia, zo in het zicht. Dat wordt dan waarschijnlijk een stifttand of iets dergelijks?
Hoop dat je uiteindelijk wel volledig hersteld van je val.
lientje69
07-02-2024 om 07:27
Laat mijn bed in en vroeg eruit. En ik heb hoofdpijn. Vandaag gaan we beginnen met het eerste deel van de verbouwing die uiteindelijk zal leiden tot een grotere verbouwing. Ik ga eens wat kasten leeghalen. En daarna nog even uitrusten tot man terug is van dochter naar haar werk brengen. Dan samen de kasten van zijn plek halen en dan kunnen we verder. Zie altijd erg op tegen zulke klussen.
Alcedo
07-02-2024 om 10:29
Picunia schreef op 06-02-2024 om 23:19:
Implantaat met kroon?
Heftige val geweest zeg.
Alcedo
07-02-2024 om 10:31
Ik ben moe, slaap ook weer slechter. Mijn maagklachten nemen ook weer wat toe. Ik moet morgenmiddag (rottijd voor mij) naar de MDL arts. Man gaat mee. Ik zie er een beetje tegenop
Ik merk duidelijk verschil tussen de periode met B12 injecties en nu weer zonder. Heel frustrerend.
En mijn pijn neemt toe. Ik moet over twee maanden naar de pijnpoli. Daar zie ik ook wel tegenop.
lientje69
07-02-2024 om 11:58
Hier begin ik aardig door mijn energie voor vandaag heen te raken. Wat een klus. En de kasten waren loodzwaar.
Heb al 10 dozen naar boven getild, de auto ligt vol met spullen voor de stort. Boeken die naar zolder kunnen, Boeken die naar de minibieb kunnen.
En dan moeten we nog beginnen met klussen, we zijn nog niet eens klaar met voorbereiden en wegslopen. 
lientje69
08-02-2024 om 15:16
Vanmorgen weer een deel gesloopt en geruimd . Morgen gaan we weer verder. Vanmiddag even wezen zwemmen en dochter kookt vanavond. Dan naar de koopavond kijken voor een vloer, een kleed en een nieuwe salontafel. Ben benieuwd of het gaat lukken.
Alcedo
08-02-2024 om 16:54
Ik ben bij de arts geweest. Eigenlijk kan het nog twee oorzaken hebben: obstipatie hoog in de dikke darm of iets in de maag. Dus ik moet een laxeerkuurtje doen en ik word ingepland voor een gastroscopie. De verwachting is niet dat er iets uitkomt maar het is volgens de arts wel slim om te checken.