Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
18-01-2024 om 08:04
Dat klinkt niet leuk Layka. En zo te lezen kan je dus ook weinig er aan veranderen ? Om de stress en spanning te reduceren? Wel herkenbaar overigens, ook dat dan meer pijn hebben. Sterkte!
Uitslapen is niet gelukt. Zes uur was ik klaarwakker .
.
Naast dat ik sowieso al elke 2 uur wakker word. Het slapen is een drama sinds de overgang, word er soms echt wanhopig van.
Alcedo
18-01-2024 om 09:20
Ik heb een slechte maand wat migraine betreft. Ik werd er vanochtend alweer mee wakker.
lientje69
18-01-2024 om 09:27
Alcedo schreef op 18-01-2024 om 09:20:
Ik heb een slechte maand wat migraine betreft. Ik werd er vanochtend alweer mee wakker.
Wat balen Alcedo. Enig idee hoe dat kan?
Alcedo
18-01-2024 om 17:25
lientje69 schreef op 18-01-2024 om 09:27:
[..]
Wat balen Alcedo. Enig idee hoe dat kan?
Nee, geen idee.
Alcedo
18-01-2024 om 17:26
Ik heb de huisarts gesproken. Zoals ik al dacht moet ik stoppen met de B12 injecties totdat de waarde weer te laag is.
Ik word doorverwezen naar de MDL arts voor mijn maagklachten.
lientje69
19-01-2024 om 08:03
Na een zware avonddienst en een kort nachtje zit ik nu met een kopje thee op de bank. Redelijk uitgerust gek genoeg. Zal vanmiddag wel gaan instorten, maar dat zien we dan wel weer. Verder speelde mijn heup gisteravond weer behoorlijk op, dus veel zal ik vandaag niet doen. Zwemmen helaas nog steeds niet, en als ik ga wandelen moet dat maar langzaam en kleine stukjes met tussendoor rust. Maar voorlopig zit ik nog even op de bank.
Picunia
19-01-2024 om 09:08
Sterkte, Layka!
Alcedo, ik hoop datje snel een afspraak krijgt bij MDL. Hoe gaat het nu met de gevolgen van de operatie?
Lientje, ik hoop dat het allemaal wat meevalt vandaag. Doe rustig aan.
Hier heeft het weer gesneeuwd, dus een wandelingetje zit ik niet op te wachten.
Alcedo
19-01-2024 om 10:20
Picunia schreef op 19-01-2024 om 09:08:
Alcedo, ik hoop datje snel een afspraak krijgt bij MDL. Hoe gaat het nu met de gevolgen van de operatie?
Ik kan 8 februari al terecht. Er is gisteren blijkbaar meteen een afspraak voor me ingepland, ook al stond in de verwijzing dat ik volgende week zelf zou moeten bellen en de wachttijd 40 dagen zou zijn. Erg snel dus.
Het effect van de operatie is niet meer veranderd. Ik heb 29 januari een afspraak in het ziekenhuis. Die afspraak stond eigenlijk op afgelopen maandag, maar toen was ik dus ziek.
Alcedo
20-01-2024 om 10:28
Ik dacht wel weer beter te zijn maar ik viel vanochtend bijna flauw toen ik even iets aan het doen was (hobby). Nu baal ik ontzettend.
lientje69
20-01-2024 om 10:37
Heftig Alcedo!
Ik ben gisterenavond onverwacht naar de bioscoop geweest. Druk voor mijn hoofd. Tegen alle verwachtingen in wel goed geslapen, tijd terug dat ik zo'n goede nacht heb gehad. Energie nu dus, dus ik ga vandaag mijn huis eens even goed doorwerken. Net al stof afgenomen, boodschappen gedaan en een kast opgeruimd en uitgezocht. Nu eerst nog een bakkie koffie en dan weer verder .
Picunia
20-01-2024 om 17:50
Ach Alcedo, wat akelig! Ik snap dat je baalt. Weet je waardoor je flauwviel?
Jij blijft maar een bezig bijtje, Lientje. Fijn dat je goed geslapen hebt en nu weer energie hebt.
Ik ben met man en zoon naar een Duitse stad geweest en daar heerlijk gegeten (Turks). Maar veel gelopen en nu bekaf.
lientje69
20-01-2024 om 19:23
Picunia schreef op 20-01-2024 om 17:50:
Ach Alcedo, wat akelig! Ik snap dat je baalt. Weet je waardoor je flauwviel?
Jij blijft maar een bezig bijtje, Lientje. Fijn dat je goed geslapen hebt en nu weer energie hebt.
Ik ben met man en zoon naar een Duitse stad geweest en daar heerlijk gegeten (Turks). Maar veel gelopen en nu bekaf.
Klinkt leuk Picunia!
Ik heb nog nooit Turks gegeten. Maar we hebben sinds kort een Turkse bewoner en de familie heeft aangegeven af en toe te komen koken. Hopelijk ook een keer als ik werk, lijkt me wel bijzonder.
Vanmiddag ook nog eea in huis gedaan, stukje gewandeld én een klusje dat ik al héél lang uitstelde gedaan. Morgen neem ik een rustdag, volgende week wordt een erg drukke week. Ik moet 4 dagen werken, fysio, afgesproken met een vriendin ,vergadering op werk en heb een crematie. Kortom gewoon van maandag tot en met zondag elke dag wat.